1. #61
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als ik daarop antw, dan ga ik mee met je achterlijkheid, daarom vroeg ik hoe oud ben je,

    ik was met abdarsje in discussie waarom kom je discussie verstoren en het gelijk overneemt van abdarsje, iblis is een goed nick voor je heb jij zelf gezegd .
    iedereen praat mee hier. Jawab 3ala 9ad a su2al

    Ya 3ala 7mar

  2. #62
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ff serieus abdarsje, waar verzin je dat het van voor de islam gaat, kan je bron plaatsten , wat ik zei begin van de ya inna alladin amanoe slaat op moslims
    We hebben de Sunnah, dat is onze bron in het begrijpen van de Qur’an. De profeet had het uitgelegd aan ons zoals Allah hem bevolen had in de Qur’an.

    En als jij enig verstand had en weet dat Allah niet tegenstrijdig is met Zichzelf, dan weer je dat Hij niet loog toen Hij zei: een ieder die een andere godsdienst volgt dan de Islam is VERLOREN.

    Jij claimt zelfs dat Iblis een engel was en later pas een jinn werd. Terwijl Allah in dezelfde Qur’an duidelijk zegt dat iblis te hoogmoedig was om te buigen voor Adam alayhi sallam en dat Iblis van de Jinn is. En je weet dat engelen Allah nooit ongehoorzaam zijn in datgene dat Allah hen bevolen heeft te doen.

    Of Allah liegt volgens jou en was dus onwetend over zijn schepping of Allah spreekt de waarheid en is Alwetend en jij hebt een shubha hierin en begrijpt het niet.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #63
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Deze man begrijpt moet wat pedo is, hij is verwesterd. Hij is volgens zijn begrip nageslacht van pedofielen, want moslims en mensen wereldwijd trouwden altijd al met jonge vrouwen ook al waren ze 9.

    Verder volgt hij de Sunnah niet, anders begreep hij wel dat de leider gehoorzaamt moet worden (in bevelen die geen zonden bevatten) ook al is het een kwaadaardige leider, zolang hij geen glasheldere ongeloof pleegt waar geen meningsverschil over is dat dat je uit de Islam werpt.
    als je leider die pedo is accepteert dan ben je gewoon een shamata die ook pedo symptomen waarschijnlijk ook heeft, das niet islamitisch abdarjes.

    jij bent onwetend als het om islam gaat.

    ik heb niet uit mijn eigen gezegd dat nsara lihoed naar jenna gaan, het staat in een aya.

  4. #64
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    iedereen praat mee hier. Jawab 3ala 9ad a su2al

    Ya 3ala 7mar
    iblis krijgt niet wat ie graag wilt, heb net ayat el koersie gelezen, dus maak dat je weg komt el memsoeg

  5. #65
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als je leider die pedo is accepteert dan ben je gewoon een shamata die ook pedo symptomen waarschijnlijk ook heeft, das niet islamitisch abdarjes.

    jij bent onwetend als het om islam gaat.

    ik heb niet uit mijn eigen gezegd dat nsara lihoed naar jenna gaan, het staat in een aya.
    Allah yahdiek hadchi mangoelek.

    Geloof jij in de bestraffing van het graf?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #66
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Allah yahdiek hadchi mangoelek.

    Geloof jij in de bestraffing van het graf?
    ik heb daarop geantwoord,abdarsje lees terug

    volgens mij lees je niet mijn reacties ,maar je raadt ze hahahahahaha

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    ط-bone is de enige die dayouth wordt genoemd op de site.

    Waarom denk je?

    Die “ man “ is helemaal de weg kwijt met zijn groenlinks versie van de islam ahahahhaah

    Allah ymaskhou insha Allah

  8. #68
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    اللَّهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلَا يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ

  9. #69
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik heb daarop geantwoord,abdarsje lees terug

    volgens mij lees je niet mijn reacties ,maar je raadt ze hahahahahaha
    Je voegt kwesties toe aan je reacties vandaar dat ik het njet zag want ik reageerde op je reactie, pas daarna paste je je reactie aan.

    Alhamdoelilah dat je geloofd in de bestraffing in de graf. Waarom zei je om mijn reactie: “lang wachten op Yawm al Qiyama” toen ik zei hij zal straf krijgen na zijn dood?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”