1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Geen idee, we zullen zien wat ze werkelijk bedoelen met i3dam in Marokko. Hopelijk zijn de bewijzen glashelder tegen de dader en zal de doodstraf echt uitgevoerd worden in het openbaar in sha Allah. Meteen een reality check en waarschuwing voor andere verkrachters en moordenaars. Hopelijk worden gewelddadige dieven ook aangepakt en handen eraf gehakt ooit, zodat ze ook een reality check krijgen en een signaal uitgaat naar het volk van pas op als je handen je lief zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Geen idee, we zullen zien wat ze werkelijk bedoelen met i3dam in Marokko. Hopelijk zijn de bewijzen glashelder tegen de dader en zal de doodstraf echt uitgevoerd worden in het openbaar in sha Allah. Meteen een reality check en waarschuwing voor andere verkrachters en moordenaars. Hopelijk worden gewelddadigegewelddadige dieven ook aangepakt en handen eraf gehakt ooit, zodat ze ook een reality check krijgen en een signaal uitgaat naar het volk van pas op als je handen je lief zijn.
    In sha Allah. Ben ik mee eens

    Wat een lafaard is het ook. Nu de vonnis is uitgesproken vraagt hij vergeving en maar blijven ontkennen. Zogenaamd gevallen van de trap! Alsof een autopsie kinderspel is. Walgelijk misselijkmakend monster dat hij is.

    Weet je hij zou er te makkelijk mee weg komen (executie). Laat hem wegrotten wegkwijnen in de cel.Waar hij elke dag misbruikt en vernedert zal worden en herinnerd aan het jonge leven dat hij heeft weggerukt van zijn famillie. Daar weten ze wel raad met kindermisbruikers/moordenaars.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  3. #18
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    In sha Allah. Ben ik mee eens

    Wat een lafaard is het ook. Nu de vonnis is uitgesproken vraagt hij vergeving en maar blijven ontkennen. Zogenaamd gevallen van de trap! Alsof een autopsie kinderspel is. Walgelijk misselijkmakend monster dat hij is.

    Weet je hij zou er te makkelijk mee weg komen (executie). Laat hem wegrotten wegkwijnen in de cel.Waar hij elke dag misbruikt en vernedert zal worden en herinnerd aan het jonge leven dat hij heeft weggerukt van zijn famillie. Daar weten ze wel raad met kindermisbruikers/moordenaars.
    Nee doodstraf is perfect, direct naar zijn Heer terug en zijn daden tegemoet gaan en hopelijk heeft hij tauba verricht voor alles wat hij gedaan heeft in zijn leven.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #19
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Nee doodstraf is perfect, direct naar zijn Heer terug en zijn daden tegemoet gaan en hopelijk heeft hij tauba verricht voor alles wat hij gedaan heeft in zijn leven.
    hij moet heel lang wachten tot yawm el 9iyama

  5. #20
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Nee doodstraf is perfect, direct naar zijn Heer terug en zijn daden tegemoet gaan en hopelijk heeft hij tauba verricht voor alles wat hij gedaan heeft in zijn leven.
    Wat ik mij nu afvraag

    Stel hij word geëxecuteerd als vergelding op datgene wat hij heeft gedaan. Is hiermee zijn zonde vergeven? Weet even niet goed hoe anders te verwoorden. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    hij moet heel lang wachten tot yawm el 9iyama
    Ben je ook ongelovig in de bestraffing van het graf?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wat ik mij nu afvraag

    Stel hij word geëxecuteerd als vergelding op datgene wat hij heeft gedaan. Is hiermee zijn zonde vergeven? Weet even niet goed hoe anders te verwoorden. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
    De doodstraf is een boetedoening voor de daad waarvoor hij de doodstraf kreeg. Zoals 100 slagen voor de ontuchtpleger of ontuchtpleegster die niet gehuwd zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #23
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ben je ook ongelovig in de bestraffing van het graf?
    voor jou is iedereen kafir, alleen jij gaat naar jenna

    baraka men tanfi9 rak nta raskek gawi

  9. #24
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    De doodstraf is een boetedoening voor de daad waarvoor hij de doodstraf kreeg. Zoals 100 slagen voor de ontuchtpleger of ontuchtpleegster die niet gehuwd zijn.

    Ok helder waarvoor dank. Het is dus in zijn eigen belang beter ook dat het ten uitvoer word gebracht
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    voor jou is iedereen kafir, alleen jij gaat naar jenna

    baraka men tanfi9 rak nta raskek gawi
    Geef antwoord. Ben je ongelovig in de bestraffing van het graf?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ok helder waarvoor dank. Het is dus in zijn eigen belang beter ook dat het ten uitvoer word gebracht
    Over het algemeen is het beter gezien het de daad uitwist. Of het beter is voor hem weet ik niet want ik heb geen kennis over het ongeziene, maar het is een verplichting als straf voor moordenaars tenzij de familie van de vermoordde persoon de moordenaar vergeeft.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #27
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Geef antwoord. Ben je ongelovig in de bestraffing van het graf?
    je wilt van niets maken iets maken

  13. #28
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    waarom ben je zo achterlijk si abdars,waarom is iedereen kafir in je ogen ,

    waarom plaatst je el hadith boven el 9or2aan ?

    vertel abdars ?

  14. #29
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    uitspraken die jij hier maakt a si abdars , jij begeeft zich op de troon, das shirk

    jij gaat direct naar jahennama

  15. #30
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Over het algemeen is het beter gezien het de daad uitwist. Of het beter is voor hem weet ik niet want ik heb geen kennis over het ongeziene, maar het is een verplichting als straf voor moordenaars tenzij de familie van de vermoordde persoon de moordenaar vergeeft.
    Ok duidelijk.

    De moeder van Adnan had tijdens de zitting gezegd dat zij geen cent wilde ter compensatie want haar zoon krijgt ze hiermee niet terug meskina
    A grateful heart is a magnet for miracles