1. #31
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Over het algemeen is het beter gezien het de daad uitwist. Of het beter is voor hem weet ik niet want ik heb geen kennis over het ongeziene, maar het is een verplichting als straf voor moordenaars tenzij de familie van de vermoordde persoon de moordenaar vergeeft.
    als de famillie hem vergeeft bij de rechtbank, niet bij allah swt abdars

  2. #32
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als de famillie hem vergeeft bij de rechtbank, niet bij allah swt abdars
    Als de familie hem vergeeft dan wordt de doodstraf niet toegepast. Het gaat over de doodstraf niet over wat er gebeurd in akhira.

    Je ontkomt dus aan de doodvonnis in dunya maar als je Allah niet oprecht om vergiffenis vraagt voor je daden, zul je boeten in het Hiernamaals tenzij Allah besluit je niet te bestraffen want Allah vergeeft alle zonden behalve Shirk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #33
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    je wilt van niets maken iets maken
    Geef antwoord als ik van niets iets maak. Geloof je in de bestraffing van het graf of niet gezien je zei dat hij lang zal wachten op Yawm al Qiyama, op mijn reactie:

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Nee doodstraf is perfect, direct naar zijn Heer terug en zijn daden tegemoet gaan en hopelijk heeft hij tauba verricht voor alles wat hij gedaan heeft in zijn leven.
    Daarom vraag ik je geloof je niet in bestraffing die plaats vind ik de qabr?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #34
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    uitspraken die jij hier maakt a si abdars , jij begeeft zich op de troon, das shirk

    jij gaat direct naar jahennama
    Je bevind je op de Troon van Allah zeg je dan.. Maskien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #35
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ok duidelijk.

    De moeder van Adnan had tijdens de zitting gezegd dat zij geen cent wilde ter compensatie want haar zoon krijgt ze hiermee niet terug meskina
    Moeilijk kwestie, zo iemand dient gewoon gedood te worden mubachara.

    Dat je zoon wordt gedood en als je de morsend vergeeft er khair in zit en die moordenaar veranderd en het rechte pad bewandeld en goedheid vanuit zijn ledematen zal voortkomen, dan Na3am.

    Maar deze kwestie van je zoontje seksueel misbruikt en vervolgens gedood is een andere level.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #36
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Moeilijk kwestie, zo iemand dient gewoon gedood te worden mubachara.

    Dat je zoon wordt gedood en als je de morsend vergeeft er khair in zit en die moordenaar veranderd en het rechte pad bewandeld en goedheid vanuit zijn ledematen zal voortkomen, dan Na3am.

    Maar deze kwestie van je zoontje seksueel misbruikt en vervolgens gedood is een andere level.
    Niet te bevatten. Volgens mij komen de ouders deze trauma nooit te boven. Nachtmerrie gewoon
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #37
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Je bevind je op de Troon van Allah zeg je dan.. Maskien.
    we weten waar moshrikin terecht komen ,jij noemt iedereen hier kafir terwijl nta li fik kafir praktijken

  8. #38
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    we weten waar moshrikin terecht komen ,jij noemt iedereen hier kafir terwijl nta li fik kafir praktijken
    Ga je nog antwoorden op me vraag a meneer joden en christenen gaan naar jannah?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Je bevind je op de Troon van Allah zeg je dan.. Maskien.
    dat is de man die homoseksualiteit goedkeurt in islam.

    Vraagt hem maar. Je gaat je suf lachen

  10. #40
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ga je nog antwoorden op me vraag a meneer joden en christenen gaan naar jannah?
    als je dit zegt plaats dan ook aya bij ,

    in de koran staat in soerat al baqara aya 62 van wel


    lees onder al baqara aya 62

    إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ

    Voorwaar, degenen die geloven, en degenen die het Jodendom belijden en de Christenen en de Sabiërs; (zij allen) geloven in Allah en in de Laatste Dag, en zij verrichten goede werken: voor hen is hun beloning bij hun Heer en geen vrees zal er over hen zijn noch zullen zij treuren.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    De moordenaar van deze Adnan moet opgehangen worden, als zijn moeder leeft.

    Als zijn moeder niet leeft dan moet deze Adnan is het een moeilijk verhaal. Dan denk ik aan openlijke verkrachtingen, aids besmettingen icm corona enzo

  12. #42
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als je dit zegt plaats dan ook aya bij ,

    in de koran staat in soerat al baqara aya 62 van wel


    lees onder al baqara aya 62

    إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ

    Voorwaar, degenen die geloven, en degenen die het Jodendom belijden en de Christenen en de Sabiërs; (zij allen) geloven in Allah en in de Laatste Dag, en zij verrichten goede werken: voor hen is hun beloning bij hun Heer en geen vrees zal er over hen zijn noch zullen zij treuren.
    Betreft hen die overleden zijn voordat de profeet kwam met de Islam. Heb ik vaak gezegd want in een andere Aya zegt Allah dat een IEDER die een andere godsdienst dan de Islam aanhangt, tot de VERLIEZERS zullen behoren in het Hiernamaals.

    Geloof je in de bestraffing in het graf of niet?
    Is homoseksualiteit halal en goed in Islam?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #43
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    dat is de man die homoseksualiteit goedkeurt in islam.

    Vraagt hem maar. Je gaat je suf lachen
    wie abdars, die vind het geen probleem een leider te volgens die pedo is.


    nta ya iblis memsoeg keddab, ik heb nooit dat goedgekeurd. la3nato allahi 3ailaik ya keddab memsoeg

  14. #44
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Betreft hen die overleden zijn voordat de profeet kwam met de Islam. Heb ik vaak gezegd want in een andere Aya zegt Allah dat een IEDER die een andere godsdienst dan de Islam aanhangt, tot de VERLIEZERS zullen behoren in het Hiernamaals.

    Geloof je in de bestraffing in het graf of niet?
    Is homoseksualiteit halal en goed in Islam?
    nogmaals, die inna alladina amanoe in begin van de aya slaat op moslims .

    probeer niet iets uit je hoofd te verzinnen .

    jij moet ook niet liegen abdarsje , plaats dan die reactie waarin ik het goedkeur, je bent een leugenaar wallah nta keddab net als iblisje .

    ik geloof wel in 3adab al 9abr, wat is dit voor een kinderachtige vraag ???

  15. #45
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als je dit zegt plaats dan ook aya bij ,

    in de koran staat in soerat al baqara aya 62 van wel


    lees onder al baqara aya 62

    إِنَّ الَّذِينَ آمَنُواْ وَالَّذِينَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِينَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ

    Voorwaar, degenen die geloven, en degenen die het Jodendom belijden en de Christenen en de Sabiërs; (zij allen) geloven in Allah en in de Laatste Dag, en zij verrichten goede werken: voor hen is hun beloning bij hun Heer en geen vrees zal er over hen zijn noch zullen zij treuren.
    Is dit misschien van toepassing voor de komst van profeet Mohammed vrede zij met hem? Of zeg ik nu iets heel geks
    A grateful heart is a magnet for miracles