1. #166
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Dit is een troll topic.
    Ik denk het niet hoor. Veel mensen hier vinden het vreemd/onwerkelijk wanneer iemand zoveel deelt. Dat ligt echt aan de sfeer hier op het forum. Leden zijn blijven hangen in het allereerste sm tijdperk waar dit nog heel spannend was. Nowadays delen en reageren mensen overal op sm hierbuiten met naam foto en achternaam.

    Niks raars.

  2. #167
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Rustig gescheide teefje. Je kan ons geen reet schelen.
    Je moeder.

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Rustig gescheide teefje. Je kan ons geen reet schelen.
    Ik heb je stinkhoofd gemeld bij het beheer. Doe nog maar even stoer, voordat je een ban krijgt.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    En oppassen dat je niet op haar gaat liggen ... nu heb je de energie nog om dat tegen te houden .. maar met hoe langer je dit doet hoe moeite mee je zult worden tot een punt dat je zo moe word dat je te laat opmerkt dat je oo d’r ligt ...
    Ik ben iemand die standaart op zijn rug in slaap valt en ook zo wakker wordt. Ik vind het wel leuk.

  5. #170
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik denk het niet hoor. Veel mensen hier vinden het vreemd/onwerkelijk wanneer iemand zoveel deelt. Dat ligt echt aan de sfeer hier op het forum. Leden zijn blijven hangen in het allereerste sm tijdperk waar dit nog heel spannend was. Nowadays delen en reageren mensen overal op sm hierbuiten met naam foto en achternaam.

    Niks raars.
    Als dit echt is weet ik het ook niet meer. Hoop dat Allaah de baby dan beschermd want dit kan mij behoorlijk kwaad maken.
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik denk het niet hoor. Veel mensen hier vinden het vreemd/onwerkelijk wanneer iemand zoveel deelt. Dat ligt echt aan de sfeer hier op het forum. Leden zijn blijven hangen in het allereerste sm tijdperk waar dit nog heel spannend was. Nowadays delen en reageren mensen overal op sm hierbuiten met naam foto en achternaam.

    Niks raars.
    Ik voel me een beetje , hoe zal ik het zeggen, alsof ik hoger ben dan deze mensen die het niet kunnen geloven. Alsof ik iets heb bereikt wat niet kan ofzo.

    Ik geloof niet in die "bozeogen" oma verhalen. Heb nog nooit in de Koran iets kunnen lezen over dat een mens door het kijken naar jou of je foto dat er dan opeens iets geks met je kan gebeuren. Ik noem dat grandma-bullshit.

  7. #172
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik heb je stinkhoofd gemeld bij het beheer. Doe nog maar even stoer, voordat je een ban krijgt.
    O ja. Melden. Ga ik meteen ook doen.

  8. #173
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik denk het niet hoor. Veel mensen hier vinden het vreemd/onwerkelijk wanneer iemand zoveel deelt. Dat ligt echt aan de sfeer hier op het forum. Leden zijn blijven hangen in het allereerste sm tijdperk waar dit nog heel spannend was. Nowadays delen en reageren mensen overal op sm hierbuiten met naam foto en achternaam.

    Niks raars.
    Dat is echt zo. Ik ben sinds kort actief op een ander forum (wel betaald is het meer dan waard) en daar delen wij zoveel met elkaar. Hele gemoedelijke sfeer. Wat een wereld van verschil met hier!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #174
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Oké, i just can’t. Ben weg uit deze topic. In mijn ogen blijft het een troll.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.
    Meskiena die van jou

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    .

  12. #177
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    O ja. Melden. Ga ik meteen ook doen.
    heb hem ook gemeld.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik heb je stinkhoofd gemeld bij het beheer. Doe nog maar even stoer, voordat je een ban krijgt.
    doet u maar scheel wijfje

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    heb hem ook gemeld.
    Niggerlover

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    heb hem ook gemeld.
    Lekker voor hem