1. #241
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Hou je aan het einde van de maand niks over maar je hebt wel al een paar jaar 60.000 euro spaargeld liggen, dan geef je geen zakaat? Of wel? En hoeveel dan?
    Ik kan momenteel niets uitgeven vanwege te hoge vaste lasten , we hebben maar 1 inkomen. Ik hou niks over. Toen ik nog bij me ouders leefde had ik veel geld die ik op zij kon zetten en dus ook geld voor de zakaat. Hoeveel zakaat mag je zelf weten. Er is geen bepaalde percentage of bedrag dat je moet uitgeven.

  2. #242
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Allah zegt anders. De Koran geeft in ruim 100 verzen aan dat de Koran de juiste weg is.

    Wat mij ook opvalt is dat de hadith boeken niet gereciteerd worden door de soennieten en sjiieten. Alleen de Koran wordt gereciteerd(Tilawat). Blijkbaar zijn soennieten en sjiiete deels van op het hoogte dat er iets flink mis is met die hadith boeken.
    Donder of ik word kwaad!

    Vrouwen heben geen exuses nodig..enkel oplossingen

    ga je islam beter bestuderen

    Hou je bla la voor je eigen..

    Ik bid nooit!!
    Maar ik durf te wedden voor mijn Vader zijn troon ik buk nog niet!!

    Hij weet waarom!!

    Wie ben jij dan??

  3. #243
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik kan momenteel niets uitgeven vanwege te hoge vaste lasten , we hebben maar 1 inkomen. Ik hou niks over. Toen ik nog bij me ouders leefde had ik veel geld die ik op zij kon zetten en dus ook geld voor de zakaat. Hoeveel zakaat mag je zelf weten. Er is geen bepaalde percentage of bedrag dat je moet uitgeven.

    Het gaat nooit om geld..

    Doe me geen pijn

    De Profeet(vzmh) spendeerde alles van zijn rijke Weduwe Lella Kadjhja voor zijn armen..

    Die gaf alles en het enigst dat die vroeg??????


    Heb ik het goed gedaan!!!!???

    jE KAN DIT NIET SNAPPEN

  4. #244
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Ik maak baby trouwens niet meer wakker. Ze mag zelf bepalem wnr ze slaapt en wakker wordt.

  5. #245
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Je moet tegen je vrouw zeggen dar ze in de ochtend de baby laken en de baby kleren moet pakken en de zweet geur daar mee moet afvegen

    D’r mutsje ook ... en ik weet njet of ze al van die kleine handschoentjes draagt voor tegen het krabben ... daar moet ook lichaams geur van de vrouw op zitten .... vaak raken baby’s met hun vuistjes hun mond aan .. als dan lichaams geur van je vrouw ruiken .... “kan” dat een beetke helpen .....

    En voor de rest ... baby’s horen nou eenmaal te huilen ...

    En jiji mket gewoon in een nadere kamer gaan slapen ... dan heb je er geen last van ...

    Vrouen hebben een techniek om hun man aan het werk te zetten ... ze laten je steeds met lage tussen poses wat doen .... voor je het weet loop je een paar jaren later allemaal
    Dingen te doen .. en vraag je je aF HOE DAT ZO VER HEEFT KUNNEN KOMEN .....
    Shut the fuck up

  6. #246
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik maak baby trouwens niet meer wakker. Ze mag zelf bepalem wnr ze slaapt en wakker wordt.
    Gelukkig maar.

  7. #247
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik maak baby trouwens niet meer wakker. Ze mag zelf bepalem wnr ze slaapt en wakker wordt.
    Hamdulilaah.
    A grateful heart is a magnet for miracles