1. #91
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    kloot elk kind word wakke maar als systematisch later wakker word dan 3/4 uur en dat het naar verloop van tijd voedingen over slaat dan kan dat gevaarlijk worden ... hier in Nederland word er toezicht op gehouden via consultatie bureaus .... dus dat scheelt .... vele kindjes zijn door ondergrond en de complicaties die daar uit voortvloeien overleden ....


    Daarom mket een vrouw als ze borstvoeding geeft af en toe d’r tepel uit de mond halen en kijken of er melk in de mond van baby komt ....soms zit een baby een half uur te zuigen aan een borst terwijl die leeg is .... en dat kan dan veel energie gekost hebben dat die baby bij de 2 borst de energie niet meer heeft km zuigen .... en moeder denkt haaaaaaa die heeft lekker gegegeten en is meteen in slaap gevallen ... terwijl het gewoon zo moe was door de inspanning en dan maar gaat slapen
    Ervaringsdeskundige. Bedankt dit is zo cruciaal van belang om te weten!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #92
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ja kan ook onwetendheid zijn. Hoe vaak lezen wij niet in de krant dat kinderen sterven door de hitte in de auto. Veel ouders laten hun kinderen ook voor een boodschap even in de auto

    Maar topicstarter heeft genoeg adviezen gekregen. Dus nu is het nalatigheid
    Sorry maar de ‘ouders’ die dit doen zijn meestal geestelijk niet in orde. Los van hitte of andere dingen je kind onbeschermd achterlaten is gewoon gek!
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #93
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    kloot elk kind word wakke maar als systematisch later wakker word dan 3/4 uur en dat het naar verloop van tijd voedingen over slaat dan kan dat gevaarlijk worden ... hier in Nederland word er toezicht op gehouden via consultatie bureaus .... dus dat scheelt .... vele kindjes zijn door ondergrond en de complicaties die daar uit voortvloeien overleden ....


    Daarom mket een vrouw als ze borstvoeding geeft af en toe d’r tepel uit de mond halen en kijken of er melk in de mond van baby komt ....soms zit een baby een half uur te zuigen aan een borst terwijl die leeg is .... en dat kan dan veel energie gekost hebben dat die baby bij de 2 borst de energie niet meer heeft km zuigen .... en moeder denkt haaaaaaa die heeft lekker gegegeten en is meteen in slaap gevallen ... terwijl het gewoon zo moe was door de inspanning en dan maar gaat slapen
    Natuurlijk horen kinderen voeding te krijgen, maar ze worden wel wakker. Dat was het gele punt. Ik geloof niet dat zijn niet bestaande kind aan een stuk door 22 uur slaapt.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #94
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    is niet eng ... als gewoon om de wat is het 3/4 uur voor voeding komen en ze komen aan ... en het is actief dan hief je je nergens zorgen over te maken......
    Vele moeders en vaders denken dat een baby niks kan ....

    Zijn vaak baby in vuilnisbakken gevonden die ok weet njet hoe lang gelegen hebben dus ie kunnen wel wat hebben ..... maar gewoon gezonde verstand gebruiken en je zelf een beetje inkezen zodat je goed weet wat de belangrijkste kern punten wat je ECHT moet weten .....
    Eens. Dat is toch vanzelfsprekend zou je denken je wilt een baby dan ga je toch alles lezen over zwangerschap en bevalling en babytijd wat er allemaal bij komt kijken
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #95
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Sorry maar de ‘ouders’ die dit doen zijn meestal geestelijk niet in orde. Los van hitte of andere dingen je kind onbeschermd achterlaten is gewoon gek!
    Hierin geef ik jou gelijk of ze gek zijn laat ik in het midden. Kan onwetendheid zijn. Maar voor topicstarter heb ik nu geen goed woord over na alle adviezen alsnog volharden ja dan zit er een steekje los
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #96
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Hierin geef ik jou gelijk of ze gek zijn laat ik in het midden. Kan onwetendheid zijn. Maar voor topicstarter heb ik nu geen goed woord over na alle adviezen alsnog volharden ja dan zit er een steekje los
    Een kind heeft een ouder of een beschermer nodig. Dit geldt ook voor dieren, dat soort mensen laten ook een hond of een kat achter in de auto en vervolgens sterft het in de auto. Sorry, in mijn ogen ben je niet alleen onverantwoordelijk maar ook gestoord. Hoe kan je een onschuldig kind achter laten in een auto? Dit geldt ook voor ouders die even ‘snel’ iets gaan halen of boodschappen gaan doen terwijl een kind slaapt. Je kinderen/dieren zomaar achterlaten is gestoord gedrag!
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ervaringsdeskundige. Bedankt dit is zo cruciaal van belang om te weten!
    neeee 99% stresst juist omdat ze denken dat een baby te WEINIG krijgt .... moeder melk is vele make krachtiger en daarvan hebben ze gauw genoeg

  8. #98
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Een kind heeft een ouder of een beschermer nodig. Dit geldt ook voor dieren, dat soort mensen laten ook een hond of een kat achter in de auto en vervolgens sterft het in de auto. Sorry, in mijn ogen ben je niet alleen onverantwoordelijk maar ook gestoord. Hoe kan je een onschuldig kind achter laten in een auto? Dit geldt ook voor ouders die even ‘snel’ iets gaan halen of boodschappen gaan doen terwijl een kind slaapt. Je kinderen/dieren zomaar achterlaten is gestoord gedrag!
    Daarom ben ik een voorstander dat mensen eerst een certificaat behalen voordat ze ouders mogen worden of dieren willen verzorgen.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Een kind heeft een ouder of een beschermer nodig. Dit geldt ook voor dieren, dat soort mensen laten ook een hond of een kat achter in de auto en vervolgens sterft het in de auto. Sorry, in mijn ogen ben je niet alleen onverantwoordelijk maar ook gestoord. Hoe kan je een onschuldig kind achter laten in een auto? Dit geldt ook voor ouders die even ‘snel’ iets gaan halen of boodschappen gaan doen terwijl een kind slaapt. Je kinderen/dieren zomaar achterlaten is gestoord gedrag!
    gestoord gedrag ????? Jou denkwijze is maar van de laatste 20 jaar ofzo ..... hele generaties zijn opgegroeid terwijl moeder ging boodschappen .... ik zie juist dat die kinderen veeeel
    Volwassener en zelfstandiger zijn dan de huidige generatie .... ik haalde als 4/5 jarige gewoon brood bij de baker voor
    Thuis en wat kleine dingen bij de buurt super ....

    Ik zie ook dat deze generatie de geroofde moeite heeft met de lockdown ... het zijn allemaal fragiele mensjes .....

  10. #100
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    neeee 99% stresst juist omdat ze denken dat een baby te WEINIG krijgt .... moeder melk is vele make krachtiger en daarvan hebben ze gauw genoeg
    Topicstarter gaf aan dat zijn dochter gewoon doorsliep tijdens het drinken aan de borst. Volgens mij gebruikt ze de tepel meer als fopspeen dan dat ze daadwerkelijk nog drinkt!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Daarom ben ik een voorstander dat mensen eerst een certificaat behalen voordat ze ouders mogen worden of dieren willen verzorgen.
    ga je gauw eens een eindje verder oo spelen met je cereicaat ..... mensen zoals il jiji mogen nooit de regels mogen maken ... door angst gestuurde beslissingen Zolals certificaat .... omdat we een oaar gevallen zijn waar het niet goed gaat .......

  12. #102
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    gestoord gedrag ????? Jou denkwijze is maar van de laatste 20 jaar ofzo ..... hele generaties zijn opgegroeid terwijl moeder ging boodschappen .... ik zie juist dat die kinderen veeeel
    Volwassener en zelfstandiger zijn dan de huidige generatie .... ik haalde als 4/5 jarige gewoon brood bij de baker voor
    Thuis en wat kleine dingen bij de buurt super ....
    Ze heeft in dat opzicht gelijk. Er kan van alles gebeuren. Een kind van 4 a 5 jaar zou ik wel voor een boodschap kunnen sturen. Eerst een paar keer achtervolgen zodat mijn kind niets doorheeft maar puur om te checken of hij of zij alle verkeersregels in acht neemt en zo zelfvertrouwen kweken bij kind zelfstandigheid en zelfredzaamheid stimuleren
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #103
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ga je gauw eens een eindje verder oo spelen met je cereicaat ..... mensen zoals initiëren nooit de regels mogen maken ... door angst gestuurde beslissingen Zolals certificaat .... omdat we een oaar gevallen zijn waar het niet goed gaat .......
    ik blijf lekker. Jij krijgt van mij ook een certificaat en een sticker voor uitmuntend gedrag.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Topicstarter gaf aan dat zijn dochter gewoon doorsliep tijdens het drinken aan de borst. Volgens mij gebruikt ze de tepel meer als fopspeen dan dat ze daadwerkelijk nog drinkt!
    ja klopt ze gebruiken dan de tepel om in slaap ret vallen ... dat vinden ze fijn .... dat moet je ook snel afleren ... dus als je weet dat ze genoeg hebben gegeten dan meteen can de borst halen ... want anders willen ze elke
    Keer die tepel om
    In slaap te vallen

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Een kind heeft een ouder of een beschermer nodig. Dit geldt ook voor dieren, dat soort mensen laten ook een hond of een kat achter in de auto en vervolgens sterft het in de auto. Sorry, in mijn ogen ben je niet alleen onverantwoordelijk maar ook gestoord. Hoe kan je een onschuldig kind achter laten in een auto? Dit geldt ook voor ouders die even ‘snel’ iets gaan halen of boodschappen gaan doen terwijl een kind slaapt. Je kinderen/dieren zomaar achterlaten is gestoord gedrag!
    Was laatst in het nieuws over een gezin, ze zijn vluchtelingen en man en vrouw moeten allebei werken om rond te komen. Ze waren ontzettend arm en konden naast hun vaste lasten amper eten kopen. Dus 3 kinderen heel de dag alleen thuis. Politie kwam omdat mensen 3 kinderen op het raam zagen bonken. Kinderen waren ondervoed. Ze zijn weggenomen van hun ouders.
    Married and children!