1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Ik vraag me af of jij echt advies wilt. Het gaat er om, wat jou kind nodig heeft.
    En niet wat jij denkt nodig te hebben, met je slaap tekort. En je werkt niet eens, dus wat is je punt eigenlijk?


    Er zijn kinderen die pas na 5jr in een normaal slaap ritme komen. Kom jij net om de hoek kijken[emoji2957]

    Sterkte de komende 18jaar

    Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk

  2. #47
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Applaus voor ochtendmens. Dank u!
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Kon jouw dochter ook maar op zoek naar oplossingen. Je ziet het gewoon niet he?

    Je pakt haar slaap af en je zegt niks aan de hand. Zii pakt jouw slaap af en je straft haar. Terwijl zij een engeltje is, zij doet alles op impuls. Haar eigen lichaam geeft aan wat ze nodig heeft. Terwijl jij controle hebt over jezelf. Waarom ga je niet overdag een paar uurtjes dutten dan? Of wil je wetenschappelijke onderbouwing hebben dat jij als vader iets moet inleveren voor het welzijn van je kind?

    Ik denk oprecht dat jij mentaal niet in orde bent.
    Dus die 2 uur die ik afpak van haar maakt mij een slechte vader? Dan is het wel erg makkelijk om een slechte ouder te zijn.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door sannie Bekijk reactie
    Ik vraag me af of jij echt advies wilt. Het gaat er om, wat jou kind nodig heeft.
    En niet wat jij denkt nodig te hebben, met je slaap tekort. En je werkt niet eens, dus wat is je punt eigenlijk?


    Er zijn kinderen die pas na 5jr in een normaal slaap ritme komen. Kom jij net om de hoek kijken[emoji2957]

    Sterkte de komende 18jaar

    Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
    Oplossing is simpel. Maak je kind moe net voor het slapen gaan. Opgelost.

  5. #50
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ik vind jullie echt hard reageren hoor!

    Het komt allemaal vanzelf goed. Beginweken zijn tja niet voor niets kraamweken. Ergste weken van mn leven. Pff trauma.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik vind jullie echt hard reageren hoor!

    Het komt allemaal vanzelf goed. Beginweken zijn tja niet voor niets kraamweken. Ergste weken van mn leven. Pff trauma.
    Ik viel gister uit mijn bed toen de bel af ging voor de post om 8 uur ochtend. Je gaat helemaal naar de klote. Daarom voor mij is die tijd voorbij datik haar net voor het slapen, laat slapen.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik vind jullie echt hard reageren hoor!

    Het komt allemaal vanzelf goed. Beginweken zijn tja niet voor niets kraamweken. Ergste weken van mn leven. Pff trauma.
    Niemand zegt hier dat het makkelijk is, maar een newborn 2,5 uur wakker houden is gewoon ziek.

    In love ♡


  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Niemand zegt hier dat het makkelijk is, maar een newborn 2,5 uur wakker houden is gewoon ziek.
    Ik heb daar 2 uur van gemaakt. Ik ga haar zo weer wakker maken en ook wakker houden tot 1:00. Doe ik dit niet wordt onze nachtrust opnieuw verpest.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    @ik gewoon,

    Ze wordt midden in de nacht wakker en bljjft opeens 2 a 3 uur achter elkaar wakker, en dit gaat dan ook nog is met veel geschreeuw. Je gaat er kapot aan. Eerste twee keer zeg je nog oké dit gaat nog. Maar de 3de en 4de keer begin je echt kapot te gaan en val je uit je bed in de ochtend om 8uur wanneer postnl post komt brengen en op de bel drukt.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Wakker houden doen ouders wel vaker bij een kindje, om een slaap ritme te stimuleren, maar niet bij een pasgeboren baby. Daar ga je net iets anders mee om. Dat begrijp jij toch ook wel? Jouw slaap is niet belangrijker, dan dat van een kwetsbaar baby’tje dat net haar oogjes in deze wereld heeft geopend.
    Gewoon direct stimuleren die slaap ritme. Net zoals dat je haar stimuleert om minstens ieder 3 uur borstvoeding accepteerd.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik heb daar 2 uur van gemaakt. Ik ga haar zo weer wakker maken en ook wakker houden tot 1:00. Doe ik dit niet wordt onze nachtrust opnieuw verpest.
    Wat doe jij nu wakker? Je kan slapen wanneer je baby slaapt. Als ouder pas je je de eerste weken aan je kind aan en niet andersom. Je baby gaat zich later vanzelf aanpassen aan jullie.

    Elk moment dat je kan slapen, pak je je slaap. Omdat jij wakker wil blijven tot 01:00 uur en dan pas naar bed gaat, moet je pasgeboren baby zich daaraan aanpassen?

    Ze is net op de wereld en je hebt het al over dat je nachtrust wordt verpest. Ongelooflijk.

    In love ♡


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Loyaal. Bekijk reactie
    Wat doe jij nu wakker? Je kan slapen wanneer je baby slaapt. Als ouder pas je je de eerste weken aan je kind aan en niet andersom. Je baby gaat zich later vanzelf aanpassen aan jullie.

    Elk moment dat je kan slapen, pak je je slaap. Omdat jij wakker wil blijven tot 01:00 uur en dan pas naar bed gaat, moet je pasgeboren baby zich daaraan aanpassen?

    Ze is net op de wereld en je hebt het al over dat je nachtrust wordt verpest. Ongelooflijk.
    We houden dat niet vol. Mooie is dat ze doorslaapt wanneer ik haar wakker hou. Ze slaapt ongeveer 22 uur achter elkaar. En dan ff 2 uur wakker houden en dan weer 22 uur slapen.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    110
    01-07-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    We houden dat niet vol. Mooie is dat ze doorslaapt wanneer ik haar wakker hou. Ze slaapt ongeveer 22 uur achter elkaar. En dan ff 2 uur wakker houden en dan weer 22 uur slapen.
    2 uur achter elkaar wakker blijven is veel te lang! Je zegt zelf dat ze steeds in slaap valt en dat je haar direct weer wakker maakt. Je kan haar eventjes wakker proberen te houden. Zodra ze weer wil slapen, moet je daar gewoon aan toegeven punt.

    In love ♡


  14. #59
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik viel gister uit mijn bed toen de bel af ging voor de post om 8 uur ochtend. Je gaat helemaal naar de klote. Daarom voor mij is die tijd voorbij datik haar net voor het slapen, laat slapen.
    Welcome to the real world.

  15. #60
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    @ik gewoon,

    Ze wordt midden in de nacht wakker en bljjft opeens 2 a 3 uur achter elkaar wakker, en dit gaat dan ook nog is met veel geschreeuw. Je gaat er kapot aan. Eerste twee keer zeg je nog oké dit gaat nog. Maar de 3de en 4de keer begin je echt kapot te gaan en val je uit je bed in de ochtend om 8uur wanneer postnl post komt brengen en op de bel drukt.
    Waarom luister je niet naar wat er gezegd wordt? JE KUNT EEN NEWBORN NIET 22 UUR WAKKER HOUDEN zodat jij aan je nachtrust toekomt.