1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Omdat ik alleen vanuit de Koran beoordeeld zal worden in het hiernamaals. Daarom geef ik niets om andere boeken.

    29:51 Is het dan niet genoeg voor hen dat Wij tot jou het boek hebben neergezonden dat aan hen wordt voorgelezen?*

    77:50 Aan welk bericht zullen zij dan hierna nog geloven?

    43:43 Houd vast aan wat aan jou is geopenbaard; jij bent op een juiste weg.

    43:44 Het is namelijk een vermaning voor jou en jouw volk en jullie zullen verantwoording moeten afleggen.
    Maar in koran staat

    “Wie de Boodschapper gehoorzaamt, hij gehoorzaamt waarlijk Allah.”

    (Soerat an-Nisaa’: 80)



    “Neen, bij jouw Heer! Zij geloven niet*(in Allah)*totdat zij jou*(O Mohammed)laten oordelen over waar zij over van mening verschillen en dan in zichzelf geen weerstand vinden tegen wat jij oordeelde, en zij aanvaarden*(het dan)volledig.”

    (Soerat an-Nisaa’: 65)
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Duidelijk dat we ook de boodschapper moeten volgen.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Maar in koran staat

    “Wie de Boodschapper gehoorzaamt, hij gehoorzaamt waarlijk Allah.”

    (Soerat an-Nisaa’: 80)



    “Neen, bij jouw Heer! Zij geloven niet*(in Allah)*totdat zij jou*(O Mohammed)laten oordelen over waar zij over van mening verschillen en dan in zichzelf geen weerstand vinden tegen wat jij oordeelde, en zij aanvaarden*(het dan)volledig.”

    (Soerat an-Nisaa’: 65)
    17:9 Deze Koran leidt tot dat wat juister is en verkondigt aan de gelovigen die de deugdelijke daden doen dat er voor hen een groot loon is

    nergens in de Koran staat dat je boeken van ene tirmizi buhari muslim abu dawud etc moet gaan volgen. Deze namen komen ook niet voor in de Koran

    Jij begrijpt niet wat Allah bedoelt wanneer die aangeeft van dat je zijn gezant moet volgen. Hier ik zal je helpen zodat je het beter begrijpt:

    4:80 "Wie de gezant gehoorzaamt, die gehoorzaamt God (..)"*

    Aangezien de profeet geen God is , hoe kan het dan dat wij God gehoorzamen als we de profeet gehoorzamen? Heel simpel , God stuurt de wahyi/openbaring naar de profeet , waarna de profeet het aan de mensen verteld en in de koran schrijft.

    Het kan nooit zo zijn dat de profeet dingen heeft gezegd over het geloof wat niet in de koran voorkomt zoals die hadith boeken aangezien de woorden van de profeet door Allah naar hem toe wordt verstuurd door wahyi. En wahyi/openbaring is alleen in de koran nergens anders.

    53:3-4-5 noch spreekt hij uit een bevlieging. *Dit is niet anders dan een ingegeven openbaring. Hem onderwees een grootmachtige

    21:45 Zeg: "Ik waarschuw jullie alleen maar met de openbaring, maar de doven horen de oproep niet, wanneer zij gewaarschuwd worden."


    Kortom, je moet de profeet zien als een postbodeman.

  4. #214
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    17:9 Deze Koran leidt tot dat wat juister is en verkondigt aan de gelovigen die de deugdelijke daden doen dat er voor hen een groot loon is

    nergens in de Koran staat dat je boeken van ene tirmizi buhari muslim abu dawud etc moet gaan volgen. Deze namen komen ook niet voor in de Koran

    Jij begrijpt niet wat Allah bedoelt wanneer die aangeeft van dat je zijn gezant moet volgen. Hier ik zal je helpen zodat je het beter begrijpt:

    4:80 "Wie de gezant gehoorzaamt, die gehoorzaamt God (..)"*

    Aangezien de profeet geen God is , hoe kan het dan dat wij God gehoorzamen als we de profeet gehoorzamen? Heel simpel , God stuurt de wahyi/openbaring naar de profeet , waarna de profeet het aan de mensen verteld en in de koran schrijft.

    Het kan nooit zo zijn dat de profeet dingen heeft gezegd over het geloof wat niet in de koran voorkomt zoals die hadith boeken aangezien de woorden van de profeet door Allah naar hem toe wordt verstuurd door wahyi. En wahyi/openbaring is alleen in de koran nergens anders.

    53:3-4-5 noch spreekt hij uit een bevlieging. *Dit is niet anders dan een ingegeven openbaring. Hem onderwees een grootmachtige

    21:45 Zeg: "Ik waarschuw jullie alleen maar met de openbaring, maar de doven horen de oproep niet, wanneer zij gewaarschuwd worden."


    Kortom, je moet de profeet zien als een postbodeman.
    Goed dat je het weet. Wie de gezant gehoorzaamt,gehoorzaamt Allah sub7anahu wa ta3ala. Duidelijke taal idd. Met andere woorden de profeet vrede zij met hem zei niets uit zijn eigen.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Goed dat je het weet. Wie de gezant gehoorzaamt,gehoorzaamt Allah sub7anahu wa ta3ala. Duidelijke taal idd. Met andere woorden de profeet vrede zij met hem zei niets uit zijn eigen.
    En dit is precies het punt waarom de hadith boeken niet de woorden van de profeet zijn. Hadiths komen niet van Allah.

  6. #216
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    En dit is precies het punt waarom de hadith boeken niet de woorden van de profeet zijn. Hadiths komen niet van Allah.
    Duidelijk dat de ahadith de woorden van de profeet zijn. En er is een verschil tussen een authentieke hadith en een niet authentieke hadirh. Dus jah, klaar en duidelijk. Daarkm dat er 3ulama zijn. En daarom dat jij onzin spreekt.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  7. #217
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Duidelijk dat de ahadith de woorden van de profeet zijn. En er is een verschil tussen een authentieke hadith en een niet authentieke hadirh. Dus jah, klaar en duidelijk. Daarkm dat er 3ulama zijn. En daarom dat jij onzin spreekt.
    Je mag die hele hadith collectie overboord pleuren. Heb je niks aan. Je zult vanuit de Koran beoordeeld worden. Daarom kun jeje beter houden aan de Koran verzen.

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Je mag die hele hadith collectie overboord pleuren. Heb je niks aan. Je zult vanuit de Koran beoordeeld worden. Daarom kun jeje beter houden aan de Koran verzen.
    Ik ben geen goedkope kerel die naar je zou luisteren. Heb al verschillende de mond gesnoerd en nu durven ze niet eens meer de koran of sunnah boven halen.

    Ik ken je soortje wel. "We volgen enkel de koran"maar in feite zijn jullie ver weg van de islam.

    Hamdoulillah 3ala koran wa sunnah.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  9. #219
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Ts heb jij een vorm van autisme?

  10. #220
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Omdat ik alleen vanuit de Koran beoordeeld zal worden in het hiernamaals. Daarom geef ik niets om andere boeken.

    29:51 Is het dan niet genoeg voor hen dat Wij tot jou het boek hebben neergezonden dat aan hen wordt voorgelezen?*

    77:50 Aan welk bericht zullen zij dan hierna nog geloven?

    43:43 Houd vast aan wat aan jou is geopenbaard; jij bent op een juiste weg.

    43:44 Het is namelijk een vermaning voor jou en jouw volk en jullie zullen verantwoording moeten afleggen.
    Ewa donder op naar je hiernamaals!!

    Het gaat hier wel om je een Baby die huilt in nacht en weigert om te slapen!?,

    Welke volk!???

    Omg ik haat onbegrip!!

    Wat heeft Koran hier mee te maken!!!!

    Of ik moet je vertellen dat de Profeet (vzmh) zijn eigen schoenen verstelde terwijl die 9 Vrouwen had !!

    Ik haat je soort !! laat dat duidelijk zijn!!

    je verpest het voor iedereen!!

    Ga ergens schoenen poetsen !n want je hebt geen idee!!

  11. #221
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ewa donder op naar je hiernamaals!!

    Het gaat hier wel om je een Baby die huilt in nacht en weigert om te slapen!?,

    Welke volk!???

    Omg ik haat onbegrip!!

    Wat heeft Koran hier mee te maken!!!!

    Of ik moet je vertellen dat de Profeet (vzmh) zijn eigen schoenen verstelde terwijl die 9 Vrouwen had !!

    Ik haat je soort !! laat dat duidelijk zijn!!

    je verpest het voor iedereen!!

    Ga ergens schoenen poetsen !n want je hebt geen idee!!
    heeft geen nut broer ..... ze luisteren toch niet al zeg je het 100000 keer tegen ze ...

    Enige wat ze doen is VERPESTEN zoals je zegt ... dat is waar ze goed in zijn

  12. #222
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Lion10 Bekijk reactie
    Goed dat je het weet. Wie de gezant gehoorzaamt,gehoorzaamt Allah sub7anahu wa ta3ala. Duidelijke taal idd. Met andere woorden de profeet vrede zij met hem zei niets uit zijn eigen.
    Klep dicht!! ik zeg dat want je spreekt je eigen tegen

    Wie de gezant gehoorzaamt , gehoorzaam Allah!?? Donder op!!

    Ik hoef niks onrechtstreeks!!

    Mijn Batlle whit em!!


    Of ga je mijn graf delen??

  13. #223
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Klep dicht!! ik zeg dat want je spreekt je eigen tegen

    Wie de gezant gehoorzaamt , gehoorzaam Allah!?? Donder op!!

    Ik hoef niks onrechtstreeks!!

    Mijn Batlle whit em!!


    Of ga je mijn graf delen??
    Ga eerst je zus temmen die met een masi7i is getrouwd
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  14. #224
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    heeft geen nut broer ..... ze luisteren toch niet al zeg je het 100000 keer tegen ze ...

    Enige wat ze doen is VERPESTEN zoals je zegt ... dat is waar ze goed in zijn
    Soms gaat het niet om wat ze begrijpen...

    Het gaat om wat je moet doen...!

    Het gaat om zolang je kan omdraaien en je weet je hebt alles gegeven..

    Rest is Universum

    Ieder zijn rekening



  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    heeft geen nut broer ..... ze luisteren toch niet al zeg je het 100000 keer tegen ze ...

    Enige wat ze doen is VERPESTEN zoals je zegt ... dat is waar ze goed in zijn
    Profeet heeft nooit 9 vrouwen gehad dit is gwn een kaulo harde leugen over de profeet. Er worden wel meer vreemde dingen geroepen vanuit de hadith boeken... Bepaalde hadith boeken die sahih zou zijn, beweert dat de profeet Mohammed 11 vrouwen zou hebben en dat hij de kracht van 30 mannen zou hebben. Hij zou met al zijn vrouwen seks hebben gedurende de dag en nacht. Dus Mohammed zou een seksverslaafde vrouwen gek zijn volgens de hadith boeken. Zover ik het zie weerspreekt deze sahih hadith van bukhari de Koran.

    Bron: sahih hadith boek:

    Anas bin Malik said, "The Prophet used to visit all his wives in a round, during the day and night and they were eleven in number." I asked Anas, "Had the Prophet the strength for it?" Anas replied, "We used to say that the Prophet was given the strength of thirty (men)." And Sa'id said on the authority of Qatada that Anas had told him about nine wives only (not eleven). (Sahih al-Bukhari, Volume 1, Book 5, Number 268)

    Echter, de Koran spreekt nergens over 11 vrouwen en ook niet over dat de profeet Mohammed de kracht had van 30 mannen. Sterker nog, Mohammed geeft zelf in de Koran aan dat hij maar een mens is zoals ons.

    Bron: Koran Soerat Foessilat vers 6

    41:6 Zeg: "Ik ben slechts een mens als jullie; aan mij wordt geopenbaard dat jullie god één god is. Handelt dus correct jegens Hem en vraagt Hem om vergeving. Wee dus de veelgodendienaars,