1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Oplossing huilende baby in nacht en weigeren om in eigen bed te slapen,

    Ik heb volgens mij een oplossing gevonden om ervoor te zorgen dat baby in de nacht door slaapt en het ook accepteert om in eigen bedje te slapen.

    2.5 uur voor het slapen gaan zorg ik ervoor dat de baby constant wakker blijft 2.5 uur lang. Al valt ze in slaap ik maak haar direct weer wakker. Nu ik dit doe accepteert ze haar eigen bedje + ze slaapt hele nacht door. (Extreme kramp klachten buiten gelaten.)

    Wat vinden jullie ervan? Dus zelf ervoor zorgen dat kind "moe" in bed gaat. Goeie manier of slecht? Voor mij werkt het wel iniedergeval.

  2. #2
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Slecht. Ze is net geboren en heeft nog die nachtvoedingen nodig. Bovendien is ze echt nog te jong om te beseffen dat ze in haar eigen bed slaapt. Je moet haar inbakeren, dat werkt erg goed. Je zal zien dat ze beter en rustiger slaapt. Baby's schrikken vaak van hun handjes waardoor ze onrustig slapen. Vanaf 6 weken slapen de meeste babys wat langer door.
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Flower22 Bekijk reactie
    Slecht. Ze is net geboren en heeft nog die nachtvoedingen nodig. Bovendien is ze echt nog te jong om te beseffen dat ze in haar eigen bed slaapt. Je moet haar inbakeren, dat werkt erg goed. Je zal zien dat ze beter en rustiger slaapt. Baby's schrikken vaak van hun handjes waardoor ze onrustig slapen. Vanaf 6 weken slapen de meeste babys wat langer door.
    Nachtvoeding krijgt ze om de 3 uur. Het punt is dat ze door die 4 uur wakker blijven niet schreeuwt in de nacht als ik haar in haar eigen bed plaats. Ook blijft ze door slapen.

    Ik plaats altijd 2 kruiken in haar bed voor extra warmte

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je moet tegen je vrouw zeggen dar ze in de ochtend de baby laken en de baby kleren moet pakken en de zweet geur daar mee moet afvegen

    D’r mutsje ook ... en ik weet njet of ze al van die kleine handschoentjes draagt voor tegen het krabben ... daar moet ook lichaams geur van de vrouw op zitten .... vaak raken baby’s met hun vuistjes hun mond aan .. als dan lichaams geur van je vrouw ruiken .... “kan” dat een beetke helpen .....

    En voor de rest ... baby’s horen nou eenmaal te huilen ...

    En jiji mket gewoon in een nadere kamer gaan slapen ... dan heb je er geen last van ...

    Vrouen hebben een techniek om hun man aan het werk te zetten ... ze laten je steeds met lage tussen poses wat doen .... voor je het weet loop je een paar jaren later allemaal
    Dingen te doen .. en vraag je je aF HOE DAT ZO VER HEEFT KUNNEN KOMEN .....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Nachtvoeding krijgt ze om de 3 uur. Het punt is dat ze door die 4 uur wakker blijven niet schreeuwt in de nacht als ik haar in haar eigen bed plaats. Ook blijft ze door slapen.

    Ik plaats altijd 2 kruiken in haar bed voor extra warmte
    nooit wakker houden .... zeer slecht wat je doet ... je mket niet zo maar dingen doen ..... ze is oas geboren .... dat wakker houden kan je oas later toepassen als ze ouder is ...

    Nu is het belangrijk dat ze voldoende eet en voldoende SLAAPT !!!!


    nooit 2 kruiken plaatsen .. te warm is juist gevaarlijk .....

    Meet haar temperatuur vaak op zo weet je of ze het te warm heeft ..... waneer een baby’s het te warm heeft kan dat gevaarlijk zijn .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    nooit wakker houden .... zeer slecht wat je doet ... je mket niet zo maar dingen doen ..... ze is oas geboren .... dat wakker houden kan je oas later toepassen als ze ouder is ...

    Nu is het belangrijk dat ze voldoende eet en voldoende SLAAPT !!!!


    nooit 2 kruiken plaatsen .. te warm is juist gevaarlijk .....

    Meet haar temperatuur vaak op zo weet je of ze het te warm heeft ..... waneer een baby’s het te warm heeft kan dat gevaarlijk zijn .
    Die wakker houden ga ik verminderen naar 2 tot max 2.5 uur inplaats van 4 uurtjes achter elkaar.

    Ik slaap om 1:00. Dus om 23:00 is zij 100% wakker tot ze slaapt.

  7. #7
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Jullie wisten negen maanden lang dat er een gezinsuitbreiding zou plaatsvinden. Jammer dat geen van beiden de moeite heeft genomen zich te verdiepen in de eerste maanden met een pasgeborene

    Een simpele zoektocht zojuist van drie minuten leverde mij al zoveel bruikbare tips op


    Jij maakte je nota bene zorgen of een mannelijke gynaecoloog de bevalling zou leiden...had je beter eerst moeten verdiepen in belangrijkere zaken zoals het leven met een baby



    Zodra je baby slaapt neem even een kijkje bij ouders van nu voor tips. Serieus een goede voorbereiding is het halve werk.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #8
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    En baby's slapen nog niet de hele nacht door. Ze hebben voeding nodig
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Jullie wisten negen maanden lang dat er een gezinsuitbreiding zou plaatsvinden. Jammer dat geen van beiden de moeite heeft genomen zich te verdiepen in de eerste maanden met een pasgeborene

    Een simpele zoektocht zojuist van drie minuten leverde mij al zoveel bruikbare tips op


    Jij maakte je nota bene zorgen of een mannelijke gynaecoloog de bevalling zou leiden...had je beter eerst moeten verdiepen in een leven MET babym



    Zodra je baby slaapt neem even een kijkje bij ouders van nu voor tips en tricks. Serieus een goede voorbereiding is het halve werk.
    Wij hebben nul ervaring, daarom vraag ik hier wat andere zegen of weten miscgien heb ik er iets aan. gaat goed tot nu toe. Alleen die nacht kan zwaar zijn. Drm ff wakker houden net voor het slapen

  10. #10
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ouders zouden verplicht een certificaat moeten behalen voordat ze überhaupt zwanger mogen worden.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    En baby's slapen nog niet de hele nacht door. Ze hebben voeding nodig
    Ik maak haar om de 3 uur wakker voor voeding en ondergoed vervangen. Direct erna slaapt ze gewoon weer door

  12. #12
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Wij hebben nul ervaring, daarom vraag ik hier wat andere zegen of weten miscgien heb ik er iets aan. gaat goed tot nu toe. Alleen die nacht kan zwaar zijn. Drm ff wakker houden net voor het slapen
    Zelfs ik weet dat nachten met een pasgeborene zwaar kunnen zijn. Bij een pasgeborene is het voeden op aanvraag. Baby's maken sprongetjes en wat jij nu doet is haar belemmeren in haar groei

    Ik snap dat je de klok rond wilt slapen maar dat zit er de komende drie maanden niet in. Vraag even aan de kraamhulp voor tips. Ik neem aan dat jullie nog kraamhulp hebben thuis?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #13
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik maak haar om de 3 uur wakker voor voeding en ondergoed vervangen. Direct erna slaapt ze gewoon weer door
    Ok dat doe je goed. Omdat je in je eerdere post aangaf dat ze de hele nacht doorslaapt vandaar de verwarring
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ok dat doe je goed. Omdat je in je eerdere post aangaf dat ze de hele nacht doorslaapt vandaar de verwarring
    24 uur lang om de 3 uurtjes krijgt ze voeding. Omdat ze borstvoeding krijgt poept ze zeer zelden. Om de 4 a 7 dagen. Terwijl die chemische babyvoeding spul van bijv nutrilon juist ervoor zorgt dat baby dagelijks moet poepem.

    Borstvoeding is echt kosten besparend, minder luier verbruik omdat baby zelden poept, dus bijv 4 luiers vervangen inplaats van 10 keer, en geen voeding kopen. Kan ik die kinderbijslag en kindgebondenbudjet laten neerdalen in mijn portomonee.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Slecht. Ze is nog geen week oud. Newborn baby's blijven gemiddeld 40 min wakker na elke voeding, dan is het tijd om terug te gaan slapen. Ze moeten om de 4 uur gevoed worden dus ook 's nachts.

    Slapen is heel belangrijk voor de ontwikkeling en de ontwikkeling van de hersenen! Je kan je kind niet programeren, ze komt net uit de buik van haar moeder.

    Tips: bedje verwarmen met kersenpitkussen, dikke kous vullen met rijst en even opwarmen, dit naast baby plaatsen (bootst de lichaamswarmte na), truitje van jullie in bedje leggen.
    Voor de krampjes zijn er druppels die je kunt geven. Volledig homeopathisch en biologisch.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ