MVC Lid

Reacties
    1.968
    14-07-2019

Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    Wordt je niet duizelig van dat steeds omheen draaien? Geef eens een concreet uitleg waarom je vindt dat turkije onder een dictatoriale bewind leeft terwijl tegelijkertijd verkiezingen gehouden kunnen worden in een land waar een dictator heerst en dat deze dictator het nog eens aflegde bij de verkiezingen? In een land waar een dictator heerst worden in principe geen verkiezingen gehouden of de tegenstanders worden een kop kleiner gemaakt want ja daarvoor ben je dictator toch. Laat staan dat deze volgens jou dictator erdogan ook nog eens verliest in bepaalde steden.

Wat betreft die rechtbanken. Tja waarom bestaan er überhaupt rechtbanken in een land waar volgens jou een dictator heerst?De turkse rechtbank heeft destijds bijvoorbeeld geoordeeld dat de blokkade van twitter onrechtmatig was die de overheid had opgelegd. Als hij al die rechtbanken in zijn pocket heeft dan zou deze rechbank ook dat bevel volgen en niet dat van de tafel vegen. Foei hoe durf deze rechtbank in verweer te gaan tegen een dictator. Nou ja waarschijnlijk is die rechter daarna achter de tralies beland want ja je mag een dictator niet tegenspreken en heeft die nu gezelschap van die playboy Adnan Oktar.

In de koerden kwestie denk ik dat in turkije vooruitgang is geboekt. Er zijn veel koerdische ondernemers in regios. Ook is er een volledig koerdische zender op de turkse tv en kan wordt er vrijuit koerdisch gesproken. Dit was voorheen ondenkbaar.
    Op politieke vlak maken de koerden het zichzelf moeilijk door PKK te ondersteunen. Of toen de koerdische partij toe trad riepen ze als eerst dat ze de aflegging in het koerdisch wilde uitspreken ipv turks
    Ja dat stuit op verweer en begrijpelijk. Moet je voorstellen dat kuzu roept dat hij de eed of belofte in het turks wil afleggen en niet in het nederlands. Acceptabel toch dat hij in het turks in nederland dat wil afleggen?

Erdogan en de meeste turken hebben niks tegen koerden. Men is fel tegen koerden die de pkk steunen.
    "dat turkije onder een dictatoriale bewind leeft terwijl tegelijkertijd verkiezingen gehouden kunnen worden "
    Verkiezingen op zich, zijn geen teken van een democratie. Zie Noord Korea, China, Rusland etc maar.
    Verder zeg ik nooit dat er een dictatoriale bewind is in Turkije, maar dat Erdogan dictatoriale trekjes heeft.
    En dat is een groot verschil!

"en land waar een dictator heerst worden in principe geen verkiezingen gehouden of de tegenstanders worden een kop kleiner"
    En dat is precies wat er in Turkije gebeurd. Zie de leiders van de Koerden partij maar.
    Zie waar en hoe demonstranten worden gewaarschuwd. Tevens heerst er in Turkije nog steeds
    de noodtoestand, dus mogen vele bijeenkomsten niet worden gehouden. Maar natuurlijk geldt dat alleen voor de
    oppositie partijen... De bijeenkomsten van de AK partij werd geen strobreed in de weg gelegd. (2019)

"Laat staan dat deze volgens jou dictator erdogan ook nog eens verliest in bepaalde steden."
    Ja en dan komen er herverkiezingen! De dictator in spe had moeite met de uitkomst.
    Zoek eens op welke gekozen burgemeesters meteen zijn verwijderd na de verkiezingen
    op bevel van Erdogan. Je schrikt er van.
    Daarna vraag jij je nooit meer iets af over wel op geen dictator in spe daar.

"Tja waarom bestaan er überhaupt rechtbanken in een land waar volgens jou een dictator heerst?"
    Rechtbanken bestaan er wel zeker. Maar geen onafhankelijke rechtbanken meer. Dat kan iedereen zo zien.

Ok twitter rechtzaak, een leuk voorbeeld. maar kijkend naar de wetten die nu aangenomen zijn
    in Turkije omtrent sociale media, maakt het allemaal niet uit. Daar is Erdogan de absolute baas geworden.

Ik ken ook een voorbeeld. Een Amerikaanse priester die op wat verzonnen aanklachten werd opgepakt in Turkije.
    Erdogan probeerde hem te ruilen tegen Gulen. Trump werd boos. Stuurt wat boze twitter berichten. Iedere Turk was
    meteen 25% armer. En Erdogan kende meteen zijn plaats. Die priester kon terug reizen naar huis, want
    de rechtbank sprak de man meteen vrij. Want de anonieme(!) getuige trok zijn klachten en verklaringen omtrent
    die Amerikaanse priester meteen in... Dat was een lekker overzichtelijke rechtzaak...

"die rechter daarna achter de tralies beland"
    Hoeveel rechters zijn er ontslagen en opgepakt in Turkije?

"Adnan Oktar"
    Ook een sekte leider met de wildste verhalen. Die zien we wel meer in TR.

"koerdische zender op de turkse tv en kan wordt er vrijuit koerdisch gesproken."
    Tja... Jij noemt dat vooruitgang... Ik noem dat gewoon normaal zaken, die nooit verboden hadden mogen zijn.
    Blijkbaar verschillen we daarin over mening.

"Op politieke vlak maken de koerden het zichzelf moeilijk door PKK te ondersteunen"
    Over vrijheden gesproken in Turkije... Hier ga je al meteen de mist in.

" ze als eerst dat ze de aflegging in het koerdisch wilde uitspreken ipv turks"
    Op TV kan het blijkbaar wel.. In het parlement gaat het je te ver zie ik al.
    Vrijheden in Turkije zijn anders dan hier in het vrije westen.

"Ja dat stuit op verweer en begrijpelijk. "
    Wellicht begrijpelijk voor jou, maar voor mij als vrij opgevoede westerling niet.

"Moet je voorstellen dat kuzu roept dat hij de eed of belofte in het turks wil afleggen en niet in het nederlands."
    Bedoel je zoals die campange posters in het Turks? En is NL geen twee-talig land?
    Friesche taal telt ook gewoon mee hoor. En die mag men dan ook spreken ook. Zelfs in het parlement en op tv.

"Erdogan en de meeste turken hebben niks tegen koerden."
    Beetj een vreemde uitspraak, vindt je niet?
    De meeste NL hebben niets tegen moslims, maar ze moeten niets van ISIS hebben.

"Men is fel tegen koerden die de pkk steunen."
    In NL mag men de PKK steunen, en de net zo gevaarlijke grijze wolven.
    En ISIS en IDF enz..... Vrijheid he... Iets wat er maar weinig is in het TR van Erdogan...

MVC Lid

Reacties
    1.968
    14-07-2019

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    Tjetjenen zijn zeker weten mijn broeders

een hoop russen naar hel geknald dankzij steun van Turkije waar hun hoofdkwartier in istanbul lag

LAA ILAHE ILLALLAH
    Jij kunt niet meer spreken over broeders...

Chineze moslims die hun veilige heil in Turkije zoeken, en wellicht worden overgedragen
    door het Erdogan regime aan China... Daar kun jij niet eens wat van zeggen...

Schaam je.

Erdogan maakt zich meer druk om wat Chinese investeringen, dan om zijn Turkse broeders in China,
    en nu misschien wel in Turkije... Hoe diep kan men dan zinken?

Verbannen

Reacties
    583
    26-02-2020

Turkije komt eraan. Turkije en Erdogan zijn hun glorieuze Ottomaanse tijdperk niet vergeten en komen dat weer herstellen. Einde tijdperk van Frans-Arabie

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Jij kunt niet meer spreken over broeders...

Chineze moslims die hun veilige heil in Turkije zoeken, en wellicht worden overgedragen
    door het Erdogan regime aan China... Daar kun jij niet eens wat van zeggen...

Schaam je.

Erdogan maakt zich meer druk om wat Chinese investeringen, dan om zijn Turkse broeders in China,
    en nu misschien wel in Turkije... Hoe diep kan men dan zinken?
    enige wat jij kan is leugens van dagbladen overnemen en als een wilde aap op je toetsenbord typen

er is een wet in Turkije dat het verbied

stukje voor jou google vertaald omdat je ontiegelijk achterlijk bent

Turkije, levert geen Oeigoerse Turken uit! Overeenkomstclausules onthuld
    tussen China en Turkije, ondertekend in 2017 maar nog niet geratificeerd door het 'Uitleveringsverdrag van criminelen' van het Parlement, werd aangenomen door de regering van Peking. Als Turkije het verdrag nog niet heeft geratificeerd. De beweringen dat de overeenkomst de terugkeer van Oeigoerse Turken naar China zou versnellen, zoals beweerd op sociale media, bleken echter volkomen onjuist te zijn.

https://www.haber7.com/guncel/haber/...i-ortaya-cikti

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

Tjetjenen zijn zeker weten mijn broeders

een hoop russen naar hel geknald dankzij steun van Turkije waar hun hoofdkwartier in istanbul lag

LAA ILAHE ILLALLAH
    Tetjenië is een vazalstaat geworden van Rusland en niet van Turkije.

Kadyrov likt Putin en niet Erdodog 24/7.

Dit alles komt omdat jullie Sufi's geen eer kennen en dansen als wijven in een moskee.

Sufi's zijn door RAND gekenmerkt als vrienden van de kuffar die zich inzetten tegen Moslims en islamitische belangen. Je vindt ze vaak comfortabel samenwerken met autoriteiten omdat zij het geschikst zijn.
    "Als niemand achter me staat,
    sta ik alleen voor ze.
    Ik sta niet achter de staat,
    ik gooi mijn tv op ze." MM

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door Ghaliban7mir Bekijk reactie
    Tetjenië is een vazalstaat geworden van Rusland en niet van Turkije.

Kadyrov likt Putin en niet Erdodog 24/7.

Dit alles komt omdat jullie Sufi's geen eer kennen en dansen als wijven in een moskee.

Sufi's zijn door RAND gekenmerkt als vrienden van de kuffar die zich inzetten tegen Moslims en islamitische belangen. Je vindt ze vaak comfortabel samenwerken met autoriteiten.
    kan jij mij een uitleg geven wat een sufi is?

begin maar eens te vertellen waar ze voor staan en wat hun geloof is..

geloof me, jij komt niet verder dan het woordje sufi en dan stopt het bij jou..

ik weet niet wie of wat jij bent, voor je het weet stuur ik jou ook terug naar je hok

en de tjetjenen zijn zelf verraden door kadirov daar kan niemand het tjetjeens volk voor kwalijk nemen

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

kan jij mij een uitleg geven wat een sufi is?

begin maar eens te vertellen waar ze voor staan en wat hun geloof is..

geloof me, jij komt niet verder dan het woordje sufi en dan stopt het bij jou..

ik weet niet wie of wat jij bent, voor je het weet stuur ik jou ook terug naar je hok

en de tjetjenen zijn zelf verraden door kadirov daar kan niemand het tjetjeens volk er voor kwalijk nemen
    Nu weet iedereen dat jij een sufi bent die in de moskeeën dansen en schreeuwen als wijven.

Voor de rest kijk ik wat en hoe een zionistisch denktank over jullie denkt en waarom zij jullie beschouwen als vriendelijk.

Het woord tssawuf hebben jullie schade aangebracht met jullie bid3a, shirk en hoogverraad.
    sta ik alleen voor ze.

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Nu weet iedereen dat jij een sufi bent die in de moskeeën dansen en schreeuwen als wijven.

Voor de rest kijk ik wat en hoe een zionistisch denktank over jullie denkt en waarom zij jullie beschouwen als vriendelijk.
    antwoord mijn vraag over sufi en niet wegkruipen...

praat als man en geef als man antwoord en niet nu al wegrennen naar je hok..

wat is een sufi en waarvoor staan ze voor? wat is hun geloofsovertuiging?

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

antwoord mijn vraag over sufi en niet wegkruipen...

praat als man en geef als man antwoord en niet nu al wegrennen naar je hok..

wat is een sufi en waarvoor staan ze voor? wat is hun geloofsovertuiging?
    Een sufi vandaag is een Iblies handlanger.

Ze staan voor hoogverraad en afgoderij.
    sta ik alleen voor ze.

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Een sufi vandaag is een Iblies handlanger.

Ze staan voor hoogverraad en afgoderij.
    je weet niet eens waarover je het hebt amk en denkt intellectueel over te komen

ga spelen kneus voordat ik je hier voor schut zet..

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

je weet niet eens waarover je het hebt amk en denkt intellectueel over te komen

ga spelen kneus voordat ik je hier voor schut zet..
    Ik daag je uit.

Sta je ook in contact met je Imam? Je mentor? Is hij toevallig 33e generatie familie van de profeet vzmh???

Geloof je ook dat je een 'vervoersmiddel' nodig hebt om dichter tot Allaah te komen?
    sta ik alleen voor ze.

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Ik daag je uit.

Sta je ook in contact met je Imam? Je mentor? Is hij toevallig 33e generatie familie van de profeet vzmh???

Geloof je ook dat je een 'vervoersmiddel' nodig hebt om dichter tot Allaah te komen?
    antwoord eerst mijn vragen, kom dan de dappere held uithangen

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

antwoord eerst mijn vragen, kom dan de dappere held uithangen
    Jij wilt een Arabier vragen wat een sufi is?? Met hoogmoed nog wel???

A Turk die gelooft dat Al Mahdi een Turk zal zijn ga ik geen malle uitleggen. Al helemaal niet omdat je schreeuwt en krijst en danst in een moskee, duivelse propaganda plathoofd dat je bent
    sta ik alleen voor ze.

MVC Lid

Reacties
    1.960
    05-01-2020

Jij wilt een Arabier vragen wat een sufi is?? Met hoogmoed nog wel???

A Turk die gelooft dat Al Mahdi een Turk zal zijn ga ik geen malle uitleggen. Al helemaal niet omdat je schreeuwt en krijst en danst in een moskee, duivelse propaganda plathoofd dat je bent
    over imam Mehdi heb ik hier alles erover haarfijn uitgelegd.. ik weet jij hebt het gelezen en komt nu met dit

je staat al schaakmat met mijn vragen en spartelt nu als een wilde vis op het droge..

ga spelen ga

MVC Lid

Reacties
    194
    12-01-2021

over imam Mehdi heb ik hier alles erover haarfijn uitgelegd.. ik weet jij hebt het gelezen en komt nu met dit

je staat al schaakmat met mijn vragen en spartelt nu als een wilde vis op het droge..

ga spelen ga
    Imaam Shaafi3i is onschuldig van jullie gravenaanbiddende Turkse discodansers.

Schaakmat, haha jij weet geen eens hoe je een paard moet bewegen op een bord.
    sta ik alleen voor ze.