Ik schrijf letterlijk de overheid daar!
"MHP leider "
En die MHP leider zit in een coalitie met welke partij in de regering in Turkije?
En als jij het speciaal over Erdogan wilt hebben.... Hier
https://www.hurriyetdailynews.com/tu...w-vests-139749
https://www.france24.com/en/20181209...climate-change
Dan kun je lezen wat de man zelf er over te melden heeft...
Denk jij ook wel eens na over iets voordat je probeert mij er mee te confronteren?

Duidelijk dat je dat niet doet.
"diyarbakir waar veel koerden wonen Volg je hetzelf nog?"
Je zegt het zelf al.
Koerden regio. Dezelfde regios die al 40jaar niet onder controle te krijgen zijn.
Al 40 jaar lang vallen daar slachtoffers aan beide kanten omdat Ankara de regio |
niet onder controle krijgt. Ik ging er toch wel vanuit dat je dat wist... Nu weet ik beter

"
Als ze al 40jaar oorlogje voeren daar, wat denk je dan dat ze kunnen doen aan een
demonstratie van mensen die niet genoeg eten en drinken kunnen kopen.
Zulke demonstraties zijn dan de kleinste zorgen... Normaal schieten ze op elkaar.
"Die paar duizend koerden die protesteren is niks vergeleken met hetgeen wat in frankrijk of amerika bijvoorbeeld is gebeurd."
Inderdaad. In vrije landen mogen vrij burgers zich uitspreken. In een land als Turkije niet.
JIj weer spreekt nu je eerder opmerking. Maar ik weet niet of je dat door hebt.
"Ook is het vaak zo met deze koerden dat ze soms fotos van ocalan mee dragen of andere pkk zaken bij hun hebben"
Ach Ocelan...
Die KOerdische leider die gevangen is in Afrika met behulp van de Mossad, en in 2019 door Erdogan werd in gezet
om zijn verliezende verkiezingen te winnen in de grote steden. Ja die ken ik wel.
Tja... Als Erdogan zich van de man zijn diensten gebruikt maakt, waarom mogen anderen dat dan niet?!
"Gelukkig zijn er genoeg koerden die niks met de pkk te maken willen hebben en zelfs campagne voor AKP voeren"
Ja inderdaad, En er zijn ook nog steeds genoeg Koerden die op een Koerdische partij stemmen. Die zijn met zoveel
zelfs dat ze in het Turkse parlement zitten. Dus wat probeer je nu te zeggen?
Dat de leiders van die partij al 5 jaar in de bak zitten, en nog steeds op hun aanklacht moeten wachten?
In het Turkije van Erdogan waar een onafhankelijke rechtbank meer is? Probeer je dat te zeggen?