1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Altijd dat gezeik over vrouwen. Je beweerd dat de meeste mannen islamitisch georiënteerd zijn? HA! Wat een big joke. Kijk om je heen, wie doen het beter in het leven? Tegenwoordig kunnen de meeste mannen niet eens een vrouw onderhouden?

    Als ze niet bidt, geen correcte hijaab draagt en haar man niet gehoorzaamd. Waarom zou ik moeite doen?

    Onderhouden is makkelijk want de bijstandsnorm ongeveer €1300 voor een gezin en dat is voldoende voor de basisbehoeftes.

  2. #77
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Als ze niet bidt, geen correcte hijaab draagt en haar man niet gehoorzaamd. Waarom zou ik moeite doen?

    Onderhouden is makkelijk want de bijstandsnorm ongeveer €1300 voor een gezin en dat is voldoende voor de basisbehoeftes.
    Oh god, I just can’t. Bye.
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    72
    04-01-2018

    Lol

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    wat ben je aan het zeuren
    zeurkous versta er geen bal van

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Jij bent echt niet goed wijs.
    ik heb een documentaire genzien ober vrowien die waren verkrachter tijdens een oorlog ..... en de kinderen die daar uit voor vloeide ..... vele can die vrowien hielden O veel van die kinderen ..... dus ja ...... triest maar waar .... een kind die eenmaal op de wereld komt met van voor manker dan ook ... dat schets een band/liefde die omgekend is ...

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Er zijn heel veel mensen die laag geschoold zijn die normaal zijn, jouw bovenkamer werkt niet naar behoren. Een traumatisch gebeuren zoals een verkrachting goed praten onder het mom van voortplanten..je beweerd zelfs dat de vrouw het opnieuw zou willen doen/ervaren?! Gestoord noem ik dat!
    vele gescheiden veowien hier op het forum met een traumatische huwelijk waar uit kinderen zijn geboren .....

    Vraag die vrowien of ze die kinderen zouden inruilen en dan die traimatiyhuwkeijk niet mee te hieven maken ..... je zult versteld zijn .... open een topic daar ovwr en je zult zien ...

    Trouwens jiji zult het noot begrijoen omdat jiji de moedergevoel niet in je hebt ... dat merk ik aan jou denkwijze ... een klein percentage vrowien lijden onder de zelfde ziekte /fout in dna als dat jijinhebt ..... daar zijn ook onderzoeken over ....

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Harlekijntje ... jiji had een slecjt huwelijk toch ... atelmjenhad de keuze ... je krijgt de kans je huidige kinderen IN TE RUILEN ... dus dat je ze nooot zou krijgen ... en daarvoor krijg je terig dat je die nare huwelijk niet zou meemaken .....

    Zou je dat doen ???? Oprechte vraag ....

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Vrouwen willen graag trouwen, genoeg keus. Klein, lang, dik, dun met kont zonder kont. Er is echt genoeg keus.
    Wat ik wel zie is dat veel mannen hun zaakjes niet in orde hebben en daarom die stap niet durven te zetten.

    Daarom wordt er vaak dezelfde excuus gebruikt: vrouwen zijn slecht, vrouwen vallen op negers, vrouwen niet te vertrouwen, vrouwen zijn niet te vertrouwen etc etc.
    En dit puur om hun eigen te kortkomingen te verdoezelen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #84
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Veel vrouwen zijn niet echt voorbereid voor het huwelijk.

    Ten eerste vrouwen hebben onrealistische eisen wanneer het gaat om partnerkeuze, bruidsschat, bruiloft en lifestyle.

    Meeste mannen zijn islamitisch georiënteerd hebben een voorkeur naar een vrouw die haar gebeden verricht, op een correcte manier haar hijaab draagt en gehoorzaamheid jegens haar echtgenoot.

    Daarnaast ik merk dat Marokkaanse vrouwen heel verbitterd zijn. Alsof ze niet lief kunnen zijn en zachtaardig tegenover een man.
    Hedendaagse vrouwen hebben de mannen door. Ze leven er op los en zodra ze willen trouwen willen ze opeens een kuise vrouw?!
    Ja amehoela!

    Marokkaanse vrouwen zijn alles behalve bitter juist zoeter dan zoet. Voor de juiste man!

    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #85
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Altijd dat gezeik over vrouwen. Je beweerd dat de meeste mannen islamitisch georiënteerd zijn? HA! Wat een big joke. Kijk om je heen, wie doen het beter in het leven? Tegenwoordig kunnen de meeste mannen niet eens een vrouw onderhouden?
    +
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #86
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Zelfs een veouw die is verkracht .... en je vraagt haar als je het over kon doen zou je d’r dan weer willen mee maken ??? Dan zal ze zeggen ja ... omdat die kind die ze heeft haar vreugde geeft dat sterker dan alles is op deze dounya
    Nee 19Tanger77 hier ben ik het niet mee eens.
    Een vrouw zou als ze de keuze had tussen verkracht worden en een kind wat daaruit voortvloeit of alles terugdraaien dan zal ze heel snel rewinden.

    En kom niet aanzetten met je weet niet waar je over praat. Je hoeft echt geen moeder te zijn om dit te weten. Dat kind zal haar altijd herinneren aan een traumatische gebeurtenis. Een zwarte bladzijde uit haar verleden.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #87
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    vele gescheiden veowien hier op het forum met een traumatische huwelijk waar uit kinderen zijn geboren .....

    Vraag die vrowien of ze die kinderen zouden inruilen en dan die traimatiyhuwkeijk niet mee te hieven maken ..... je zult versteld zijn .... open een topic daar ovwr en je zult zien ...

    Trouwens jiji zult het noot begrijoen omdat jiji de moedergevoel niet in je hebt ... dat merk ik aan jou denkwijze ... een klein percentage vrowien lijden onder de zelfde ziekte /fout in dna als dat jijinhebt ..... daar zijn ook onderzoeken over ....
    Je vergelijking is krom

    Een kind wat voortkomt uit verkrachting kun je onmogelijk vergelijken met een kind wat verwekt is tussen twee mensen toen alles nog koek en ei was zeg maar. Dit kind is met instemming en eigen vrje wil ter wereld gekomen. Bij een verkrachting niet! Dat is het verschil

    Bij de laatste groep vrouwen wiens kinderen dus zijn geboren uit vrije wil kun je inderdaad zeggen dat ze dankbaar zijn is er toch nog iets moois voortgekomen uit dat traumatisch huwelijk.


    Maar zo bezie ik het.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Je vergelijking is krom

    Een kind wat voortkomt uit verkrachting kun je onmogelijk vergelijken met een kind wat verwekt is tussen twee mensen toen alles nog koek en ei was zeg maar. Dit kind is met instemming en eigen vrje wil ter wereld gekomen. Bij een verkrachting niet! Dat is het verschil

    Bij de laatste groep vrouwen wiens kinderen dus zijn geboren uit vrije wil kun je inderdaad zeggen dat ze dankbaar zijn is er toch nog iets moois voortgekomen uit dat traumatisch huwelijk.


    Maar zo bezie ik het.
    een vrouw die d’r kind heeft en dr kind heeft opgevoed ... zol die kind voor geen goud willen missen ... jji zult dat nog njet begrijpen ... tofst je kindern hebt dan zil je pas begrippen

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Hedendaagse vrouwen hebben de mannen door. Ze leven er op los en zodra ze willen trouwen willen ze opeens een kuise vrouw?!
    Ja amehoela!

    Marokkaanse vrouwen zijn alles behalve bitter juist zoeter dan zoet. Voor de juiste man!


    Dat heb je ook met vrouwen zodra ze keihard gedumpt worden door hun drugsdealer ex ineens willen ze een gelovige man ?

    Bestaan er nog kuise vrouwen ? Dat praat je echt over een kleine minderheid.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Oh god, I just can’t. Bye.

    Vertel jij dan wat moet een man minimaal verdienen?