1. #166
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ameen! Super lief van je. Haha, geinig! Heb je Google gebruikt?
    Google it is
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Inderdaad net zo schaars als dat soort vrouwen. Op de een of andere manier zullen ze elkaar treffen. Kwaliteit herkent kwaliteit
    in Hollywood en in Bollywood jaaaaa

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    De meerderheid die daar aan deelnemen zijn vrouwen. Dat is eenmaal realiteit kijk maar bij elk filmpje wanneer een sa7ir of sa7ira wordt gepakt heb je altijd een groep vrouwen als klanten.
    Ik denk dat het ligt aan dat vrouwen veel gevoeliger zijn voor bepaalde dingen dan mannen.
    Heel veel vrouwen kunnen niet omgaan met hun jaloezie of wraakgevoelens.
    Als jouw imaan dan ook heel zwak is en jij slecht bent, zul je misschien af kunnen stappen op een sa7ir om bepaalde dingen uit te voeren.
    Maar je moet dan wel een heel slecht persoon zijn.

    En vergis je niet he. Veel mannen maken zich hier ook schuldig aan.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik heb ook met een Marokkaanse samen gewoond.Wil jij mij op me plaats zetten dan moet je wel van heel goede huize komen.
    En how the hell is selma omar.
    Jouw probleem is denk ik echt dat je verbitterd bent door al die Arab/ Amazigh discussie's .Je achtervolgt iedereen hier op deze site om een vorm van wraak te nemen.Als ik zie hoe ze je ook afkraken waar je ook bent,is niet echt normaal of wel?? Je ligt hier echt met iedereen in de clinch.Ben je prive ook zo?
    Het is *who the hell.

    Btw, citeer me niet meer.

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Jij probeert dingen echt alleen maar goed te praten.Dat in het voordeel van de Marokkaanse vrouw.Niet doen, iedeen ziet hoe ze zijn iedereern weet het.Je kan hooguit een paar zieltjes hier winnen.
    Er was helemaal niks positiefs aan wat ik zei? Si7r valt niet eens goed te praten, wat zeg jij?

    Met iemand als jij valt ook niet te communiceren, want je zoekt overal wat achter en bent continu alleen bezig met wat jij vind in plaats van te kijken naar hoe andere bepaalde dingen zien.

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ja tuurlijk.De tactiek van JIJ JIJ JIJ.Noemen we ook wel de slachtoffer uithangen.
    Gelukkig kan je met jouw wel communiceren.Je lijkt net een casseterecorder die op repeat staat.
    Ik voel me nergens slachtoffer van.
    Jij bent toch slachtoffer geweest van de Marokkaanse vrouwen. Ze hebben je goed te pakken gehad.
    Ik snap dat je angst hebt gecreëerd voor de Marokkaanse vrouw.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Kom je weer met dat gezever.Je hebt gewoon oogkleppen op.Je wilt alleen horen wat je zelf wilt en zien wat je zelf wilt.
    Je denkt ik ga hem dissen.Sorry,ik doe niet mee aan dat straatgedrag.
    Probeer het anders bij Morocco2020.Die heeft er denk ik nog de IQ en leeftijd voor.
    Ik pas.
    Jij hebt oogkleppen op. Je vergrootglas staat op 1 bepaalde groep.

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Tuurlijk zo kan je het ook brengen natuurlijk
    Zie die hier. Volgt moroccanlady overal omdat ze hem hard heeft aangepakt

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Jij doet te veel moeite en te veel je best
    Neen hoor. Heb je je stuff kunnen regelen. Ewa nu lay low

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ik denk dat het ligt aan dat vrouwen veel gevoeliger zijn voor bepaalde dingen dan mannen.
    Heel veel vrouwen kunnen niet omgaan met hun jaloezie of wraakgevoelens.
    Als jouw imaan dan ook heel zwak is en jij slecht bent, zul je misschien af kunnen stappen op een sa7ir om bepaalde dingen uit te voeren.
    Maar je moet dan wel een heel slecht persoon zijn.

    En vergis je niet he. Veel mannen maken zich hier ook schuldig aan.
    Mannen zijn rationeler die laten zich niet lijden door emoties. Er zijn mannen die doen van alles em nog wat maar die zullen nooit sa7ir gaan om een huwelijk kapot te maken. Mannen vechten het liever uit.

    Je moet het niet zien als persoonlijke aanval zien. Het is eenmaal zo dat veel Marokkaanse vrouwen betrokken zijn met si7r.

    Ik zeg ook niet vergis je niet er veel Marokkaanse vrouwen die liquidaties verrichten.

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Mannen zijn rationeler die laten zich niet lijden door emoties. Er zijn mannen die doen van alles em nog wat maar die zullen nooit sa7ir gaan om een huwelijk kapot te maken. Mannen vechten het liever uit.

    Je moet het niet zien als persoonlijke aanval zien. Het is eenmaal zo dat veel Marokkaanse vrouwen betrokken zijn met si7r.

    Ik zeg ook niet vergis je niet er veel Marokkaanse vrouwen die liquidaties verrichten.
    Je weet niet waar je over typt. Mannen zijn net zo erg en gaan net zo hard naar sa7irien. Je slaapt nog of je horizon is beperkt dat kan ook.

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door Kappen Bekijk reactie
    Je weet niet waar je over typt. Mannen zijn net zo erg en gaan net zo hard naar sa7irien. Je slaapt nog of je horizon is beperkt dat kan ook.

    Ik weet het is gevoelig maar de meerderheid van de klanten zijn vrouwen. Veel Marokkaanse vrouwen die praten onderling over Si7r.

  13. #178

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Als het vrouwen betreft, dan moet je gewoon goed je ogen openen. Je moet kijken welke signalen dat meisje uitzendt.
    Als een meisje veel praat, hard lacht en erg los is in de sociale omgang, dan is dit een bepaald signaal.

    Gedrag en gedragingen zijn een belangrijke aanwijzing van iemands persoonlijkheid. Gedrag wijst namelijk op een bepaald karakter.

    Zo ga ik met vrouwen om. Ik analyseer altijd haar gedrag, uitstraling, omgang met anderen, omgevingsfactoren (waar ze opgegroeid is), haar relatie met haar ouders en God.

    Ook is social media een middel om het karakter van een meisje in kaart te brengen. Daar zie je in een oogopslag wie haar vrienden zijn, hoe ze zich presenteert, kleedt, wat haar interesses zijn, etc.

    Mijn voorkeur gaat derhalve uit naar rustige meisjes die niet makkelijk contact leggen, niet met iedereen omgaan. Ik koppel rust, terughoudendheid, verlegenheid, bescheidenheid aan ''goed vrouwelijk gedrag''.
    Sterker door Strijd

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Ik weet het is gevoelig maar de meerderheid van de klanten zijn vrouwen. Veel Marokkaanse vrouwen die praten onderling over Si7r.
    Wat is gevoelig? Ik geef je de realiteit. Het enige verschil is vrouwen praten erover. Mannen voeren dit soort praktijken in het geniep uit. De meeste sa7ierien zijn ook mannen.