1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja toch. Huwelijk is idd het recept tegen eenzaamheid. Ook helpt het tegen egoïsme. Want als je een vrouw hebt, dan denk je niet alleen meer aan jezelf, maar ook aan haar. Zo leer je om niet alleen aan jezelf te denken, wat goed is voor je geestelijke ontwikkeling. Dus huwelijk heeft veel voordelen.
    Het huwelijk heeft zeker veel voordelen. Je houdt rekening met elkaar. Als je van elkaar houdt heb je veel voor elkaar over . Het huwelijk is iets moois. Mits je met de juiste persoon bent getrouwd . Je bent niet gemaakt om alleen te zijn/ te blijven. Jij benadert het huwelijk vanuit een mooie kant.
    Allah is enough for me.

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Mooi gezegd , vooral dat laatste een huwelijk beschermt je zeker tegen eenzaamheid .
    grootse ONZIN!!!!!!!

    Vele huwkijken stranden omdat mensen een leegte willen opvullen doormiddel van een partner .... ze zoeken het geen wat ze missen bij een ANDER!!!!!.... door eenzaamheid op te vullen via een partner die je je zelf en je partner te kort !!!!

    Juist die verwachtingen is een kast voor een partner ....

    Zorg dat je tevreden bent met je zelf en niet eenzaam bent en stap dan pas een huwelijk in ...

    Juist die eenzaamheid zorgt ervoor dat je de verkeerde keuzes maakt .....

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Een huwkijk mket een aanvulling zijn geen OPVULLING

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Het huwelijk heeft zeker veel voordelen.
    Je houdt rekening met elkaar. Als je van elkaar houdt heb je veel voor elkaar over .
    Het huwelijk is iets moois. Mits je met de juiste persoon bent getrouwd .
    Je bent niet gemaakt om alleen te zijn/ te blijven.
    Jij benadert het huwelijk vanuit een mooie kant.
    Ja. Huwelijk geeft je de mogelijkheid om goede daden te verrichten. Als je alleen voor jezelf leeft, dan wordt je een egoïst, een koud persoon dus.
    Daarom heb je iemand anders nodig om zeg maar een beter mens te worden. In het huwelijk leer je om er ook voor iemand anders te zijn, ondanks de zwakheden van die persoon. Dus je leert verdraagzaamheid.

    Mensen die verdraagzaam zijn, goede daden verrichten en liefdevol zijn, die krijgen een goede plek in het hiernamaals.

    Alleen de vrouwen van tegenwoordig begrijpen dit niet. Als je dit zo zegt tegen de gemiddelde vrouw, dan zegt ze, dat je saai, zwak, blabla, bent.
    Dat is echt waar. Je moet oppassen!
    Sterker door Strijd

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    grootse ONZIN!!!!!!!

    Vele huwkijken stranden omdat mensen een leegte willen opvullen doormiddel van een partner .... ze zoeken het geen wat ze missen bij een ANDER!!!!!.... door eenzaamheid op te vullen via een partner die je je zelf en je partner te kort !!!!

    Juist die verwachtingen is een kast voor een partner ....

    Zorg dat je tevreden bent met je zelf en niet eenzaam bent en stap dan pas een huwelijk in ...

    Juist die eenzaamheid zorgt ervoor dat je de verkeerde keuzes maakt .....
    Gelukkig hoeven we het niet met elkaar eens te zijn. Een man naast je zij hebben is een verrijking . Als je helemaal alleen bent en je hebt niemand , dan ben ik benieuwd of je het nog steeds onzin vindt . Je kunt tevreden met jezelf zijn en je dan nog steeds eenzaam en leeg voelen van binnen. Het huwelijk neemt die leegte en eenzaamheid weg.
    Allah is enough for me.

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja. Huwelijk geeft je de mogelijkheid om goede daden te verrichten. Als je alleen voor jezelf leeft, dan wordt je een egoïst, een koud persoon dus.
    Daarom heb je iemand anders nodig om zeg maar een beter mens te worden. In het huwelijk leer om er ook voor iemand anders te zijn, ondanks de zwakheden van die persoon. Dus je leert verdraagzaamheid.

    Mensen die verdraagzaam zijn, goede daden verrichten en liefdevol zijn, die krijgen een goede plek in het hiernamaals.

    Alleen de vrouwen van tegenwoordig begrijpen dit niet. Als je dit zo zegt tegen de gemiddelde vrouw, dan zegt ze, dat je saai, zwak, blabla, bent.
    Dat is echt waar. Je moet oppassen!
    Tuurlijk, het huwelijk heeft grote voordelen . Het zorgt ervoor dat je zondes vermijdt . Door te trouwen vervul je de helft van je geloof .

    Je bent tegenwoordig interessant voor de vrouw als je in een dikke auto rijdt . Dan ben je niet saai. Deze wereld is naar de klote. Ik mis de goede oude tijden. Toen werd er gekeken naar je karakter / innerlijk.
    Allah is enough for me.

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    231
    22-02-2010

    Eerluhk ik zou nooit trouwen ik.vind vrouwen niet zo boeiende mensen en om er dan tot de dood met één samen te wonen ?

    Vroeger wilde ik heel graag trouwen kids maar ik ben dat idee ontgroeid

  8. #203
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie

    Je bent tegenwoordig interessant voor de vrouw als je in een dikke auto rijdt . Dan ben je niet saai. Deze wereld is naar de klote. Ik mis de goede oude tijden. Toen werd er gekeken naar je karakter / innerlijk.
    Juist je hebt alles gezegd. Vrouwen zien tegenwoordig huwelijk als een manier om hun passies tevreden te stellen. Denk aan seksuele passies en materialisme. Kijk dat maakt het huwelijksleven kapot.

    Daarom ben ik van mening dat seksualiteit voornamelijk bedoeld is als voortplanting en niet een soort hobby moet zijn om je lusten te bevredigen.

    Dan beter geen vrouw hebben, dan zo'n soort vrouw..
    Sterker door Strijd

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door kippendief Bekijk reactie
    Eerluhk ik zou nooit trouwen ik.vind vrouwen niet zo boeiende mensen en om er dan tot de dood met één samen te wonen ?

    Vroeger wilde ik heel graag trouwen kids maar ik ben dat idee ontgroeid
    Ik begrijp heel goed waarom je vroeger wel wilde trouwen en nu niet. Kijk het verschil van vroeger en nu. Vrouwen zijn geen vrouwen meer . En mannen zijn geen mannen meer . Social media heeft alles kapot gemaakt .
    Allah is enough for me.

  10. #205
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Juist je hebt alles gezegd. Vrouwen zien tegenwoordig huwelijk als een manier om hun passies tevreden te stellen. Denk aan seksuele passies en materialisme. Kijk dat maakt het huwelijksleven kapot.

    Daarom ben ik van mening dat seksualiteit voornamelijk bedoeld is als voortplanting en niet een soort hobby moet zijn om je lusten te bevredigen.

    Dan beter geen vrouw hebben, dan zo'n soort vrouw..
    En daarom moet je een vrouw hebben die vrees heeft voor Allah. Een vrouw die Allah niet wilt teleurstellen. Een vrouw die weet hoe waardevol een huwelijk is. Veel mannen vallen op losgeslagen , wilde vrouwen. Maar dan moet je als man er ook niet raar van op kijken dat je helemaal uitgekleed zult worden door een vrouw .
    Allah is enough for me.

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Tuurlijk, het huwelijk heeft grote voordelen . Het zorgt ervoor dat je zondes vermijdt . Door te trouwen vervul je de helft van je geloof .

    Je bent tegenwoordig interessant voor de vrouw als je in een dikke auto rijdt . Dan ben je niet saai. Deze wereld is naar de klote. Ik mis de goede oude tijden. Toen werd er gekeken naar je karakter / innerlijk.
    karakter en innerlijk ?

    Oja welke planeet is dat dan ?

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    En daarom moet je een vrouw hebben die vrees heeft voor Allah. Een vrouw die Allah niet wilt teleurstellen. Een vrouw die weet hoe waardevol een huwelijk is. Veel mannen vallen op losgeslagen , wilde vrouwen. Maar dan moet je als man er ook niet raar van op kijken dat je helemaal uitgekleed zult worden door een vrouw .
    Ik val zeker niet op wilde vrouwen. Meestal zijn de wat normale vrouwen al getrouwd en niet beschikbaar. Daarom eindigen mannen met wat er over blijft, helaas wilde vrouwen.
    Sterker door Strijd

  13. #208
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Het is eigenlijk heel simpel, en geen moeilijk wiskunde. Je hebt mensen die bijvoorbeeld eerste dag interesse tonen, totdat het serieus wordt beginnen ze het spontaan benauwd te krijgen en haken ze af. Je hebt ook mensen die flirten uit verveling, of als ze je zien als second option om leegte te vullen.
    Eerlijk is eerlijk, eisen zijn ook belabberd. Vrouwen zijn bang om meningen van hun vriendinnen. Een vrouw kan iemand leuk vinden, maar als hij 1,70 of 75 is kunnen vriendinnen het moeilijk voor haar maken. Simpelweg om het feit dat vrouwen beinvloedbaar zijn door hun vriendinnen of zussen. Uitspraken als 'ieuw hij is kort' of andere uiterlijk, bezittingen die hij niet heeft etc, Kan dat enorm invloed op hebben.

    Binden aan iemand is gewoon beangstigend, mannen en vrouwen geven elkaar de schuld dat niemand te vertrouwen is. Dat is gewoon een smoes die ze kunnen hebben om huwelijken te ontwijken. NIEMAND WILT TROUWEN. onthoud dat goed. Iedereen wilt trouwen als je ze moet geloven. Op Facebook zie je mooie omslagfoto's en quotes, allemaal leuk en aardig. Maar wanneer ze geconfronteerd worden om het huwelijk? Dan krijgt iedereen storing.

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    14.461
    05-06-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik val zeker niet op wilde vrouwen. Meestal zijn de wat normale vrouwen al getrouwd en niet beschikbaar. Daarom eindigen mannen met wat er over blijft, helaas wilde vrouwen.
    En toch zijn er nog rustige dames die vrijgezel zijn en beschikbaar zijn. Alleen zijn die echt zeldzaam.
    Allah is enough for me.

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    En toch zijn er nog rustige dames die vrijgezel zijn en beschikbaar zijn. Alleen zijn die echt zeldzaam.
    Ja.. Dat hoop je dan, dat het waar is. Ik kan me namelijk geen leven voorstellen zonder een lieve, normale en rustige vrouw.
    Sterker door Strijd