MVC Lid

Reacties
    117
    10-09-2019

Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Wij weten allemaal dat er erge dingen gebeuren op het gebied van si7r.
    Er zijn helaas vele mannen en vrouwen die zich er schuldig aan maken. Allah yahdina. Het is de grootste zonde die je kan begaan en je treed uit geloof als je die praktijken uitvoert.

Vele mensen die ook naar sa7irs toegaan om dingen voor elkaar te krijgen of naar waarzegsters toegaan. Zulke mensen hebben simpelweg geen imaan. Gewoon nul. Zielloos.

De meerderheid die daar aan deelnemen zijn vrouwen. Dat is eenmaal realiteit kijk maar bij elk filmpje wanneer een sa7ir of sa7ira wordt gepakt heb je altijd een groep vrouwen als klanten.

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    pfff dus het was een leugenverhaal, wat je tijdje terug hier schreef...
    Waar heb je het over vriend? Gaat liegen je zo natuurlijk af?

-OFFLINE-

Reacties
    1.125
    20-12-2020

Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    De meerderheid die daar aan deelnemen zijn vrouwen. Dat is eenmaal realiteit kijk maar bij elk filmpje wanneer een sa7ir of sa7ira wordt gepakt heb je altijd een groep vrouwen als klanten.
    Kunnen vrouwen wel iets goed doen bij jou?
    *Account niet meer in gebruik*

MVC Lid

Reacties
    1.659
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door Zamzam_BE Bekijk reactie
    Waar heb je het over vriend? Gaat liegen je zo natuurlijk af?
    Haha. Laat maar, blijkbaar was het een verzonnen verhaal wat je tijdje terug hier typte.
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Haha. Laat maar, blijkbaar was het een verzonnen verhaal wat je tijdje terug hier typte.
    Blijkbaar scheelt er wat met jou en je geheugen dat zal het zijn.

Oh ja ik wou het niet zeggen maar jij was toch diegene die snel wou trouwen omwille van zijn homoseksuele gedachten?

T3izath gafi

Reacties
    1.614
    16-10-2020

Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik blijf dit zeggen..trouwen kan echt iedereen. Van gehandicapten tot blinden tot homo’s. Het is niet uniek of speciaal. Wat voor partner je kiest en of je een succesvol huwelijk krijgt is een ander verhaal!
    Moge Allah jou verblijden met een leuke rijke goeduitziende knappe charismatische man met een ijzersterk imaan en akhlaa9 die jou naar jouw waarde behandelt en mooie kindjes. ameen dheh

wax walbana waxay ku jiraan gacanta Alle
    “You came into my life unexpectedly” 25-11-2020 ♡ A grateful heart is a magnet for miracles

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Moge Allah jou verblijden met een leuke rijke goeduitziende knappe charismatische man met een ijzersterk imaan en akhlaa9 die jou naar jouw waarde behandelt en mooie kindjes. ameen dheh

Haha zbel du bled gaat met ene nigger trouwen!

-OFFLINE-

Reacties
    1.125
    20-12-2020

Ameen! Super lief van je. Haha, geinig! Heb je Google gebruikt?
    *Account niet meer in gebruik*

MVC Lid

Reacties
    4.300
    16-08-2016

dat soort mannen zijn zeer schaars en als ze er al zijn dan zijn al voorzien ........ maarja beetke dromen in het leven is niks mis mee ....

T3izath gafi

Reacties
    1.614
    16-10-2020

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat soort mannen zijn zeer schaars en als ze er al zijn dan zijn al voorzien ........ maarja beetke dromen in het leven is niks mis mee ....
    Inderdaad net zo schaars als dat soort vrouwen. Op de een of andere manier zullen ze elkaar treffen. Kwaliteit herkent kwaliteit
    “You came into my life unexpectedly” 25-11-2020 ♡ A grateful heart is a magnet for miracles

T3izath gafi

Reacties
    1.614
    16-10-2020

Ameen! Super lief van je. Haha, geinig! Heb je Google gebruikt?
    Google it is

MVC Lid

Reacties
    4.300
    16-08-2016

Inderdaad net zo schaars als dat soort vrouwen. Op de een of andere manier zullen ze elkaar treffen. Kwaliteit herkent kwaliteit
    in Hollywood en in Bollywood jaaaaa

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Ik denk dat het ligt aan dat vrouwen veel gevoeliger zijn voor bepaalde dingen dan mannen.
    Heel veel vrouwen kunnen niet omgaan met hun jaloezie of wraakgevoelens.
    Als jouw imaan dan ook heel zwak is en jij slecht bent, zul je misschien af kunnen stappen op een sa7ir om bepaalde dingen uit te voeren.
    Maar je moet dan wel een heel slecht persoon zijn.

En vergis je niet he. Veel mannen maken zich hier ook schuldig aan.

MVC Lid

Reacties
    50
    17-12-2020

Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik heb ook met een Marokkaanse samen gewoond.Wil jij mij op me plaats zetten dan moet je wel van heel goede huize komen.
    En how the hell is selma omar.
    Jouw probleem is denk ik echt dat je verbitterd bent door al die Arab/ Amazigh discussie's .Je achtervolgt iedereen hier op deze site om een vorm van wraak te nemen.Als ik zie hoe ze je ook afkraken waar je ook bent,is niet echt normaal of wel?? Je ligt hier echt met iedereen in de clinch.Ben je prive ook zo?
    Het is *who the hell.

Btw, citeer me niet meer.

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Kunnen vrouwen wel iets goed doen bij jou?
    Kan je A.U.B dat feministische gezever van je een keer achterwege laten.Gutte gut wat word de vrouw toch weer onrecht aangedaan in jouw beleving.