Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Je bent weer aan het bleren.De enige die hier niet echt moslim is dat ben jij toch echt zelf.Je draait steeds de rollen om en achtervolgt iedereen en overal om hem uit te schelden.Je bestookt iedereen met gescheld via je reputatiepuntjes.Jij hebt echt een probleem met jezelf.Los eerst die op kan dan maar weer terug oke.
    Jij gekke Henkie.
    Neej neej dikke Berta, je verraadt jezelf. In welke taal lees je de koran eigenlijk? Aangezien je ighabiyin haat?

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Nee hoor.gezien je fustratie's je verbittertheid je leugens je gescheld manupilatie je verdraaiengen ben jij in mijn ogen gewoon een heel slecht mens.Je hebt uit al je reacties te herleiden heel veel slechts in je.Daarom ben jij in mijn ogen een kwaadaardig persoon.Je kan niet normaal blijven zodra iemand iets zegt wat jouw confronteert met de waarheid ontsteek je in woede en bombardeer je ze met je gescheld verwijten doormiddel van je reacties hier en via die reputatiepunten.
    Dan bespaar ik je maar onder hoeveel accounts jij dat wel doet.
    Je zou nu waarschijnlijk als tegenreactie weer proberen de rollen om te draaien
    Het zal een groot impact in mijn leven hebben dat iemand die openlijk meldt zina te plegen door in een relatie te zitten met een kaffira zegt dat ik een kwaadaardig persoon ben. Echt waar.

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Neej neej dikke Berta, je verraadt jezelf. In welke taal lees je de koran eigenlijk? Aangezien je ighabiyin haat?
    Shoot shoot .Waar koop jij zoveel losse flodders.Je hebt er echt veel.

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Het zal een groot impact in mijn leven hebben dat iemand die openlijk meldt zina te plegen door in een relatie te zitten met een kaffira zegt dat ik een kwaadaardig persoon ben. Echt waar.
    Shoot shoot pang pang

MVC Lid

Reacties
    1.555
    31-08-2013

Lol

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Shoot shoot .Waar koop jij zoveel losse flodders.Je hebt er echt veel.
    En ze is leeg

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Wie zich afvraagt wrm 99% op dit forum niet getrouwd is moet gewoon even de reacties op dit topic doornemen (zowel man als vrouw) echt van de pot gerukt met jullie analyses en graaftocht naar tekortkomingen in de ander

-OFFLINE-

Reacties
    1.125
    20-12-2020

Citaat Geplaatst door Zamzam_BE Bekijk reactie
    Wie zich afvraagt wrm 99% op dit forum niet getrouwd is moet gewoon even de reacties op dit topic doornemen (zowel man als vrouw) echt van de pot gerukt met jullie analyses en graaftocht naar tekortkomingen in de ander
    Kijk om je heen..trouwen is niet moeilijk.
    *Account niet meer in gebruik*

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Daar ging het niet eens om

MVC Lid

Reacties
    1.656
    13-08-2005

Was jij niet die man die zijn vrouw niet lief vond?
    Sterker door Strijd

-OFFLINE-

Reacties
    1.125
    20-12-2020

Ik blijf dit zeggen..trouwen kan echt iedereen. Van gehandicapten tot blinden tot homo’s. Het is niet uniek of speciaal. Wat voor partner je kiest en of je een succesvol huwelijk krijgt is een ander verhaal!

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nee ik ben geneens getrouwd

-OFFLINE-

Reacties
    1.125
    20-12-2020

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat?!

MVC Lid

Reacties
    71
    04-01-2018

Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik blijf dit zeggen..trouwen kan echt iedereen. Van gehandicapten tot blinden tot homo’s. Het is niet uniek of speciaal. Wat voor partner je kiest en of je een succesvol huwelijk krijgt is een ander verhaal!
    Hoe ge je dat voor elkaar krijgen als je constant de ander loopt te analyseren en bekritiseren, moehim veel succes met je gedachtegang

MVC Lid

Reacties
    1.656
    13-08-2005

Nee ik ben geneens getrouwd
    pfff dus het was een leugenverhaal, wat je tijdje terug hier schreef...
    Sterker door Strijd