MVC Lid

Reacties
    117
    10-09-2019

Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Vele vrouwen uit Arabische landen haten Marokkaanse vrouwen, omdat zij vinden dat Marokkaanse vrouwen hun mannen af willen pakken.
    Ook worden ze afgeschilderd als vrouwen die aan si7r doen, daarom noemen ze ons heksen.
    Dat kan je niet als iets positiefs zien. Klopt je hebt Marokkaanse vrouwen die zich bezig houden met si7r.

Paar maanden geleden was er 1 uit Utrecht ontmaskerd door een transporteur. Ze probeerde hem eerst om te praten om het stil te houden. Toen ze merkte dat hij geen gehoor aangaf. Toen zei ze ik ga er voor zorgen dat je gezondheid kapot gaat. Zij was een tussenpersoon voor een sa7ara in marokko. Je kan wel raden wie haar doelgroep is ?

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik hou me hart vast voor ze.
    Als je alles over ze hoort en leest en hier ook gezegd word dat heel veel boven de 30 zijn en nog alleenstaand zijn en geen kinderen hebben.Of wel kinderen maar er alleen voor opdraaien.Best zielig.
    Nogmaals dat is een percentage. Heel veel Marokkaanse vrouwen leven gewoon goed. Hebben een gezinnetje, normaal leven.

Maar je hebt het over vrouwen die zich schuldig hebben gemaakt aan bepaalde zaken neem ik aan? Ja, dan moet je er niet raar van opkijken als je inderdaad geen goede echtgenoot kan vinden of zwanger raakt en het alleen moet doen.
    Dat vind ik persoonlijk niet zielig. Onschuldige mensen zijn zielig. Daden hebben consequenties. Dat weet elk persoon met gezond verstand.

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

De Arabier bepaalt volgens Morocco2020 vandaag de dag wie moslim is.En dat terwijl de Arabieren vandaag de dag het verst bij de islam vandaan staan.Hoef je niks uit te leggen gedrag en hoe ze onderling met elkaar omgaan vandaag de dag.
    Is je hollandse vriendin al bekeert?

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Dat kan je niet als iets positiefs zien. Klopt je hebt Marokkaanse vrouwen die zich bezig houden met si7r.

Paar maanden geleden was er 1 uit Utrecht ontmaskerd door een transporteur. Ze probeerde hem eerst om te praten om het stil te houden. Toen ze merkte dat hij geen gehoor aangaf. Toen zei ze ik ga er voor zorgen dat je gezondheid kapot gaat. Zij was een tussenpersoon voor een sa7ara in marokko. Je kan wel raden wie haar doelgroep is ?
    Wij weten allemaal dat er erge dingen gebeuren op het gebied van si7r.
    Er zijn helaas vele mannen en vrouwen die zich er schuldig aan maken. Allah yahdina. Het is de grootste zonde die je kan begaan en je treed uit geloof als je die praktijken uitvoert.

Vele mensen die ook naar sa7irs toegaan om dingen voor elkaar te krijgen of naar waarzegsters toegaan. Zulke mensen hebben simpelweg geen imaan. Gewoon nul. Zielloos.

Reacties
    494
    06-07-2018

Maar heel eerlijk vele Marokkaanse vrouwen zijn ook gewoon erg velen kampen echt met ernstige mentale problemen en persoonlijkheidsstoornissen. Al mijn vriendschappen die naar zijn afgelopen, waren het altijd toevallig de Marokkaanse. Ik woon in een stad met heel veel diversiteit en ook in de buurt al die erge schandalen, komt t weer uit een Marokkaanse fam dat je je gewoon doodschaamt in hun plek. Voor ik aangevallen word, ben zelf ook Marokkaans en vind t ook erg want wij zitten nu allemaal vast aan die vooroordelen.

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Is je hollandse vriendin al bekeert?
    Blup blup blup shoot shoot.Zijn je losse flodders nog niet op?

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Maar heel eerlijk vele Marokkaanse vrouwen zijn ook gewoon erg velen kampen echt met ernstige mentale problemen en persoonlijkheidsstoornissen. Al mijn vriendschappen die naar zijn afgelopen, waren het altijd toevallig de Marokkaanse. Ik woon in een stad met heel veel diversiteit en ook in de buurt al die erge schandalen, komt t weer uit een Marokkaanse fam dat je je gewoon doodschaamt in hun plek. Voor ik aangevallen word, ben zelf ook Marokkaans en vind t ook erg want wij zitten nu allemaal vast aan die vooroordelen.
    Klinkt hard.Maar ik heb echt soms het gevoel dat ze er genetisch aanleg voor hebben.En Marokkaanse moeders staan ook niet echt bekend om een goede opvoeding en al helemaal niet voor de dochters.Dan vraag ik me af of het voor sommigen van hun dan nog wel verstandig is om kinderen te nemen in de toekomst.

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Wij weten allemaal dat er erge dingen gebeuren op het gebied van si7r.
    Er zijn helaas vele mannen en vrouwen die zich er schuldig aan maken. Allah yahdina. Het is de grootste zonde die je kan begaan en je treed uit geloof als je die praktijken uitvoert.

Vele mensen die ook naar sa7irs toegaan om dingen voor elkaar te krijgen of naar waarzegsters toegaan. Zulke mensen hebben simpelweg geen imaan. Gewoon nul. Zielloos.
    Maar waarom grijpen Turkse vrouwen of andere islamitische vrouwen niet naar shoer/vodoo.Dit lijkt echt iets Marokkaans en iets voor bepaalde afrikaanse landen.Heeft dit dan niet gewoon met mentale zwakte te maken.

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Blup blup blup shoot shoot.Zijn je losse flodders nog niet op?
    is slechts een vraag? Is ze bekeerd?

T3izath gafi

Reacties
    1.614
    16-10-2020

Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Heel simpel, omdat men gewoon het vertrouwen in elkaar kwijt is.

Dit forum toont maar weer eens hoe erg dat vertrouwen weg is, men ziet alleen maar de slechte kanten in de ander.

En dan is het ook nog eens jammer dat, als men dan ervoor kiest buiten hun eigen volk te trouwen, dat je dan ook nog over en weer vanalles naar elkaar 'modder'gooit.

Laten we ook eens ophouden om elkaar over één kam te scheren. Dat jij een paar rotte appels tegenkomt, betekent niet dat je al jouw broeders of zusters gelijk mag zwartmaken?

Als mensen weer willen gaan trouwen, dan moet dat vertrouwen als eerste hersteld worden.

Als we het vertrouwen weer terug willen, kan dat alleen als mensen zich gaan gedragen zoals het geloof ons voorschrijft en we ons verre van onzedelijkheid houden.

+ de mensen die dat al doen: niet focussen op het slechte, maar ook naar de goede mensen kijken.

Laten we het 'growth-mindset' aanhouden ipv het 'fixed-mindset'. Als we denken dat de wereld zo slecht is, dan zal het er niet beter op worden. Laat het geen self-fulfilling prophecy worden.

Gair in sha Allah, moge Allah de liefde en het vertrouwen weer herstellen in onze ummah zodat er vruchtbare huwelijken uit voort mogen komen (amien).
    In sha Allah. Ik moest het even opzoeken: growth mindset en fixed mindset. the two basics. Je hebt volkomen gelijk Ameen op je dua.

Dit is zo waar “If you imagine less, less will be what you undoubtedly deserve,” Debbie Millman
    “You came into my life unexpectedly” 25-11-2020 ♡ A grateful heart is a magnet for miracles

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Maar waarom grijpen Turkse vrouwen of andere islamitische vrouwen niet naar shoer/vodoo.Dit lijkt echt iets Marokkaans en iets voor bepaalde afrikaanse landen.Heeft dit dan niet gewoon met mentale zwakte te maken.
    Als je bereid bent je schuldig te maken aan si7r dan ben ben je mentaal sowieso zwak en door en door slecht. Al helemaal als moslim, omdat wij weten hoe schadelijk en slecht het is.

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Onlangs zei een kosovaar tegen me dat ze sihr hebben gedaan bij zijn verloofde in kosovo. Dus stop met je onwetende gejank. Sihr wordt overal gedaan Allah i 7fad.

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Ze is bezig om eerst de Marokkaanse cultuur te leren dat in combinatie met de islam.Ze had dit jaar graag Naar Marokko gewild.Hoop rond Juli dat we van die lockdown af zijn zodat het alsnog kan.
    En dat het niet erger word met Corona.Nadat ze er is geweest hoop ik dat jaar erop met haar te trouwen.
    Aa ok. En jullie wonen al samen neem ik aan?

Verbannen

Reacties
    968
    29-11-2020

Als je bereid bent je schuldig te maken aan si7r dan ben ben je mentaal sowieso zwak en door en door slecht. Al helemaal als moslim, omdat wij weten hoe schadelijk en slecht het is.
    Ja maar waarom zien zij shoer vaak als een uitweg.Is dit cultuur of word het ze aangepraat door vrouwen binnen de familie of door vriendinnen.En waarom geloven ze hier zo sterk in.Ik denk het zit gewoon tussen je oren.

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Onlangs zei een kosovaar tegen me dat ze sihr hebben gedaan bij zijn verloofde in kosovo. Dus stop met je onwetende gejank. Sihr wordt overal gedaan Allah i 7fad.
    Klopt. Het word inderdaad op veel plekken gedaan.