1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Dat kan je niet als iets positiefs zien. Klopt je hebt Marokkaanse vrouwen die zich bezig houden met si7r.

    Paar maanden geleden was er 1 uit Utrecht ontmaskerd door een transporteur. Ze probeerde hem eerst om te praten om het stil te houden. Toen ze merkte dat hij geen gehoor aangaf. Toen zei ze ik ga er voor zorgen dat je gezondheid kapot gaat. Zij was een tussenpersoon voor een sa7ara in marokko. Je kan wel raden wie haar doelgroep is ?
    Wij weten allemaal dat er erge dingen gebeuren op het gebied van si7r.
    Er zijn helaas vele mannen en vrouwen die zich er schuldig aan maken. Allah yahdina. Het is de grootste zonde die je kan begaan en je treed uit geloof als je die praktijken uitvoert.

    Vele mensen die ook naar sa7irs toegaan om dingen voor elkaar te krijgen of naar waarzegsters toegaan. Zulke mensen hebben simpelweg geen imaan. Gewoon nul. Zielloos.

  2. #122

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Maar heel eerlijk vele Marokkaanse vrouwen zijn ook gewoon erg velen kampen echt met ernstige mentale problemen en persoonlijkheidsstoornissen. Al mijn vriendschappen die naar zijn afgelopen, waren het altijd toevallig de Marokkaanse. Ik woon in een stad met heel veel diversiteit en ook in de buurt al die erge schandalen, komt t weer uit een Marokkaanse fam dat je je gewoon doodschaamt in hun plek. Voor ik aangevallen word, ben zelf ook Marokkaans en vind t ook erg want wij zitten nu allemaal vast aan die vooroordelen.

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Blup blup blup shoot shoot.Zijn je losse flodders nog niet op?
    is slechts een vraag? Is ze bekeerd?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  4. #124
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Heel simpel, omdat men gewoon het vertrouwen in elkaar kwijt is.

    Dit forum toont maar weer eens hoe erg dat vertrouwen weg is, men ziet alleen maar de slechte kanten in de ander.

    En dan is het ook nog eens jammer dat, als men dan ervoor kiest buiten hun eigen volk te trouwen, dat je dan ook nog over en weer vanalles naar elkaar 'modder'gooit.

    Laten we ook eens ophouden om elkaar over één kam te scheren. Dat jij een paar rotte appels tegenkomt, betekent niet dat je al jouw broeders of zusters gelijk mag zwartmaken?

    Als mensen weer willen gaan trouwen, dan moet dat vertrouwen als eerste hersteld worden.

    Als we het vertrouwen weer terug willen, kan dat alleen als mensen zich gaan gedragen zoals het geloof ons voorschrijft en we ons verre van onzedelijkheid houden.

    + de mensen die dat al doen: niet focussen op het slechte, maar ook naar de goede mensen kijken.

    Laten we het 'growth-mindset' aanhouden ipv het 'fixed-mindset'. Als we denken dat de wereld zo slecht is, dan zal het er niet beter op worden. Laat het geen self-fulfilling prophecy worden.

    Gair in sha Allah, moge Allah de liefde en het vertrouwen weer herstellen in onze ummah zodat er vruchtbare huwelijken uit voort mogen komen (amien).
    In sha Allah. Ik moest het even opzoeken: growth mindset en fixed mindset. the two basics. Je hebt volkomen gelijk Ameen op je dua.


    Dit is zo waar “If you imagine less, less will be what you undoubtedly deserve,” Debbie Millman
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Maar waarom grijpen Turkse vrouwen of andere islamitische vrouwen niet naar shoer/vodoo.Dit lijkt echt iets Marokkaans en iets voor bepaalde afrikaanse landen.Heeft dit dan niet gewoon met mentale zwakte te maken.
    Als je bereid bent je schuldig te maken aan si7r dan ben ben je mentaal sowieso zwak en door en door slecht. Al helemaal als moslim, omdat wij weten hoe schadelijk en slecht het is.

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Maar waarom grijpen Turkse vrouwen of andere islamitische vrouwen niet naar shoer/vodoo.Dit lijkt echt iets Marokkaans en iets voor bepaalde afrikaanse landen.Heeft dit dan niet gewoon met mentale zwakte te maken.
    Onlangs zei een kosovaar tegen me dat ze sihr hebben gedaan bij zijn verloofde in kosovo. Dus stop met je onwetende gejank. Sihr wordt overal gedaan Allah i 7fad.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ze is bezig om eerst de Marokkaanse cultuur te leren dat in combinatie met de islam.Ze had dit jaar graag Naar Marokko gewild.Hoop rond Juli dat we van die lockdown af zijn zodat het alsnog kan.
    En dat het niet erger word met Corona.Nadat ze er is geweest hoop ik dat jaar erop met haar te trouwen.
    Aa ok. En jullie wonen al samen neem ik aan?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Onlangs zei een kosovaar tegen me dat ze sihr hebben gedaan bij zijn verloofde in kosovo. Dus stop met je onwetende gejank. Sihr wordt overal gedaan Allah i 7fad.
    Klopt. Het word inderdaad op veel plekken gedaan.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ja maar waarom zien zij shoer vaak als een uitweg.Is dit cultuur of word het ze aangepraat door vrouwen binnen de familie of door vriendinnen.En waarom geloven ze hier zo sterk in.Ik denk het zit gewoon tussen je oren.
    Zwakte! Heft in eigen handen nemen, geen vertrouwen hebben, alleen gericht zijn op dunya, zwak imaan. In veel families is het gewoon normaal, waardoor ze dat weer meegeven aan hun nakomelingen.

    Wat zit tussen hun oren? Si7r bestaat gewoon. Niks zit tussen hun oren. Alleen is het ten strengste verboden.

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dat is dan een uitzondering.Het komt veelal voor in de Marokkaanse cultuur.Ze verdienen er zelfs goud geld mee in Marokko.
    Neen heeft niets met cultuur te maken. Dat worst overal gedaan. Ga naar afrika en je zal zien Allah i 7fad wat voor voedoe er is. Het is wat het is. Ke schiet constant met losse flodders
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Waar ben je op uit??
    Dat je in een buitemechtelijke relatie bent met een kaffira, dat al islamitisch niet toegestaan is. En jij wilt haar islam leren? Klopt niet e..
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik geloof niet in die hocus pocus ,omdat mijn geloof sterker is dan dat.In mijn wereld is Allah de enige met macht.
    Dan moet je je even goed gaan verdiepen in wat de islam ons leert over si7r. Je geloof is niet heel sterk, als je deze uitspraak maakt, want dit duid op onwetenheid.

    Doe aub niet zomaar uitspraken, want dat is heel gevaarlijk voor jezelf.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ow je wou een punt maken.
    Maar maakt het jouw ongelukkig wat ik doe.Gaat dat ten koste van jouw levensvreugde?
    Gwn ff jouw op je plaats zetten, proberen de marokkaanse meiden neer te halen door je eigen falen naar hun over te zetten. Pak de selma omaris(die niet eens marokkaans is) aan. Maar dat durf je niet, ze halen je direct neer.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Als je goed had gelezen dan had je kunnen lezen dat ik ook zei: veelal in Marokko en Afrikaanse landen.
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dat is dan een uitzondering.Het komt veelal voor in de Marokkaanse cultuur.Ze verdienen er zelfs goud geld mee in Marokko.
    Als ik goed heb gelezen schiet jik weer met losse flodders. Want hier staat nergens afrikaanse landen.

    Gebeurt overal,maar jij kent enkel de hekken van hoceima en wat er binnenin speelt de rest van de wereld ken je niet echt
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Het zit bij de meeste echt tussen de oren.
    Mensen die hier in geloven of het proberen te doen hebben in mijn ogen de kant van Satan gekozen.En branden zullen ze.
    Ze hebben inderdaad de kant van shitan gekozen. Maar het zit niet tussen de oren. Het is iets wat bestaat en uitgevoerd word. Dat is gewoon de harde waarheid.