MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Het is niet alleen de Marokkaanse vrouw hoor waar ik geen hoge pet van op heb. Ook veel van die Marokkaanse mannen zijn qua gedrag net een stelletje losgeslagen holbewoners.
    Dat is ook dramatische die gasten.Altijd maar moslim dit moslim dat broeder dit broeder dit. Alles voor hun eigen gewin.
    Er zijn inderdaad veel van die gevallen. Maar volgens jou val jij daar toch ook niet onder? Dan zullen er toch vele andere niet onder vallen?

Ze vallen op, omdat hun gedrag opvalt. Wie het hardst schreeuwt krijgt het grootste podium. Maar dat betekend niet dat iedereen meteen zo is.

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Er zijn inderdaad veel van die gevallen. Maar volgens jou val jij daar toch ook niet onder? Dan zullen er toch vele andere niet onder vallen?

Ze vallen op, omdat hun gedrag opvalt. Wie het hardst schreeuwt krijgt het grootste podium. Maar dat betekend niet dat iedereen meteen zo is.
    Ik ga even verder met werken,anders krijg ik het hier nooit af.Heb namelijk geweldige collega's die misbruik maken van Corona.Tegenwoordig werkt het zo, als je 10 dagen vrij wil bel je je werkgever op met een kuchje en een zuchtje en een snifje en je mag meteen thuis blijven.Stelletje oplichters.

Maar kom straks terug dan gaan we er verder op in.

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Ik ga even verder met werken,anders krijg ik het hier nooit af.Heb namelijk geweldige collega's die misbruik maken van Corona.Tegenwoordig werkt het zo, als je 10 dagen vrij wil bel je je werkgever op met een kuchje en een zuchtje en een snifje en je mag meteen thuis blijven.Stelletje oplichters.

Herkenbaar. Werk ze!

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Herkenbaar. Werk ze!
    Ben ik weer.
    Maar het komt erop neer dat het niet veel soeps is die Marokkaanse vrouwen.Niet allemaal natuurlijk.Maar de huidige generatie is naar de fillistijnen.Hoe komt het dat zij het zijn.Waarom hoor je dit niet bij Turken of tunesische of egyptische.

MVC Lid

Reacties
    1.555
    31-08-2013

Maak jij ook misbruik van minderjarige clara?

Ben jij echt pedofiel zoals gezegd word?

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Ben ik weer.
    Maar het komt erop neer dat het niet veel soeps is die Marokkaanse vrouwen.Noet allemaal natuurlijk.Maar de huidige generatie is naar de fillistijnen.Hoe komt het dat zij het zijn.Waarom hoor je dit niet bij Turken of tunesische of egyptische.
    Ja klopt, heb ik ook vaak gehoord.
    Weet ik niet, maar Marokkaanse vrouwen worden ook vaak gezien als zachtaardig en liefdevol.

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Ja klopt, heb ik ook vaak gehoord.
    Weet ik niet, maar Marokkaanse vrouwen worden ook vaak gezien als zachtaardig en liefdevol.
    Zachtaardig en liefdevol.Maar dat rijmt dan toch niet met dat andere beeld van gemeen en het beeld van heksen zoals ze in die egyptische tv serie werden neergezet.

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Zachtaardig en liefdevol.Maar dat rijmt dan toch niet met dat andere beeld van gemeen en het beeld van heksen zoals ze in die egyptische tv serie werden neergezet.
    Vele vrouwen uit Arabische landen haten Marokkaanse vrouwen, omdat zij vinden dat Marokkaanse vrouwen hun mannen af willen pakken.
    Ook worden ze afgeschilderd als vrouwen die aan si7r doen, daarom noemen ze ons heksen.

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Vele vrouwen uit Arabische landen haten Marokkaanse vrouwen, omdat zij vinden dat Marokkaanse vrouwen hun mannen af willen pakken.
    Ook worden ze afgeschilderd als vrouwen die aan si7r doen, daarom noemen ze ons heksen.
    Dus je bevestigt dat Marokkaanse vrouwen als een gevaar worden gezien.Kan je dit dat dan ook linken aan het feit dat ze in heel veel Arabische landen niet binnen komen alleen? Wat vind je hier van.Jij zou dus eigelijk als jij een Marokkaans paspoort had alleen Saudi Arabie niet binnen komen.

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Dus je bevestigt dat Marokkaanse vrouwen als een gevaar worden gezien.Kan je dit dat dan ook linken aan het feit dat ze in heel veel Arabische landen niet binnen komen alleen? Wat vind je hier van.Jij zou dus eigelijk als jij een Marokkaans paspoort had alleen Saudi Arabie niet binnen komen.
    Ja, ze worden als gevaar gezien als je het mij vraagt. Het is ook wel bekend dat er Marokkaanse vrouwen zijn die gaan werken in Arabische landen. Het is niet altijd ‘een nette baan’. Jammer dat die het verpesten voor de rest van de vrouwen. Ik ben altijd van mening dat ieder individu verantwoordelijk is voor haar/zijn daden.

Dat wij niet alleen in Arabische landen mogen komen boeit mij niet echt. Ik zou ook nooit alleen naar zo een land willen. Sowieso vrouwonvriendelijk en corrupt als je het mij vraagt.

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Ja, ze worden als gevaar gezien als je het mij vraagt. Het is ook wel bekend dat er Marokkaanse vrouwen zijn die gaan werken in Arabische landen. Het is niet altijd ‘een nette baan’. Jammer dat die het verpesten voor de rest van de vrouwen. Ik ben altijd van mening dat ieder individu verantwoordelijk is voor haar/zijn daden.

Dat wij niet alleen in Arabische landen mogen komen boeit mij niet echt. Ik zou ook nooit alleen naar zo een land willen. Sowieso vrouwonvriendelijk en corrupt als je het mij vraagt.
    Maar je zegt, er zijn goede Marokkaanse vrouwen( Wat jouw mening is) nu wil een meisje van 25 jaar graag naar mekka,maar ze komt het land niet binnen.Dit is wel triest toch.
    Hoe zie jij de toekomst van Marokkaanse vrouwen?? Ik denk dat die niet rooskleurig is jij wel?

MVC Lid

Reacties
    262
    02-12-2020

Maar je zegt, er zijn goede Marokkaanse vrouwen( Wat jouw mening is) nu wil een meisje van 25 jaar graag naar mekka,maar ze komt het land niet binnen.Dit is wel triest toch.
    Hoe zie jij de toekomst van Marokkaanse vrouwen?? Ik denk dat die niet rooskleurig is jij wel?
    Als vrouw mag je sowieso niet gaan zonder ma7ram. Dus zou het geen probleem hoeven zijn dat je niet alleen het land binnen mag komen.

De toekomst van iedere Marokkaanse vrouw is anders.

Verbannen

Reacties
    4.245
    26-07-2020

Als vrouw mag je sowieso niet gaan zonder ma7ram. Dus zou het geen probleem hoeven zijn dat je niet alleen het land binnen mag komen.

Mag je naakt buitenshuis onder de zonnebank?

En niet in discussie gaan met die temsamani, is niet eens moslim

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Ik hou me hart vast voor ze.
    Als je alles over ze hoort en leest en hier ook gezegd word dat heel veel boven de 30 zijn en nog alleenstaand zijn en geen kinderen hebben.Of wel kinderen maar er alleen voor opdraaien.Best zielig.

Verbannen

Reacties
    1.000
    29-11-2020

Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Mag je naakt buitenshuis onder de zonnebank?

En niet in discussie gaan met die temsamani, is niet eens moslim
    De Arabier bepaalt volgens Morocco2020 vandaag de dag wie moslim is.En dat terwijl de Arabieren vandaag de dag het verst bij de islam vandaan staan.Hoef je niks uit te leggen gedrag en hoe ze onderling met elkaar omgaan vandaag de dag.