1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Trouwens je loopt wel zo verbaasd te doen ... maar ik weet wel
    Beter .... vrowien van over de 30 zijn TUKKENDE TIJDBOMMEN ... wat betreft het willen van kinderen .... ja ze zullen dat nooit toegeven ......

  2. #47
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    hoezo arrogantie ????? Je mag dat toch willen ....

    Kom op zeg ... MET HUWELIJK is meer dan kinderen krijgen .... juist deze mindset van huwelijk is dit huwkijk is dat huwelijk is ... heeft er voor gezorgd dat HET BUWELIJK IS VERKRACHT .......

    zo veel dingen wr bij VERZONNEN ... dat mensen denken dat een huwelijk Fhal sie Hollywood film moet zijn .....

    Jou het SIMPEL ..... des te minder gezeik je zult hebben
    Je doet een huwelijk zeker tekort als het alleen om de kinderen draait.

    Wat als de (geadopteerde) kinderen uit huis zijn later? Dan wat? Ga je per direct van je vrouw scheiden?

    Dit is helemaal geen hollywood denken, dit is gewoon normaal denken. Het huwelijk gaat om de eerste plaats over 2 personen.
    Als daar nog kinderen bijkomen, mooi meegenomen. Maar het is niet waar een huwelijk om draait.

    Zelfs als er geen kinderen zouden zijn, moet een huwelijk op zichzelf kunnen staan.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  3. #48
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Trouwens je loopt wel zo verbaasd te doen ... maar ik weet wel
    Beter .... vrowien van over de 30 zijn TUKKENDE TIJDBOMMEN ... wat betreft het willen van kinderen .... ja ze zullen dat nooit toegeven ......
    Dus? Wat wil je daarmee zeggen? Wil je de vrouwen gewoon weer even een natrap geven?

    Sorry, maar niemand heeft jou beloofd dat jouw zaad kan zwemmen. Dus ik zou niet zo hoog van je toren blazen, als ik jou was. Een beetje meer nederigheid, zou je beter staan.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Mijn hemel, hoe kom je erbij dat vrouwen zulke mannen toelachen? Dat is gewoon een verkeerd denkbeeld over vrouwen. Een nette vrouw zou zo'n man negeren.

    SDS, je wordt afgewezen vanwege de manier waarop je je woorden verpakt. Als je een vrouw wil verleiden, moet je de juiste woorden spreken.

    Ze zeggen ook wel: het is de toon die de muziek maakt.
    Jawel. Zulke mannen vinden vrouwen grappig. Jij ook misschien stiekem.

    Kijk mijn toon vind je niet goed? Mij vind je gewoon saai, haha, is goed, maar er is vast wel een vrouw te vinden, die mij haar kookkunsten gunt en mij waardeert, zoals ik ben.

    Dus ik laat me niet stoppen door jou!
    Sterker door Strijd

  5. #50
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Jawel. Zulke mannen vinden vrouwen grappig. Jij ook misschien stiekem.

    Kijk mijn toon vind je niet goed? Mij vind je gewoon saai, haha, is goed, maar er is vast wel een vrouw te vinden, die mij haar kookkunsten gunt en mij waardeert, zoals ik ben.

    Dus ik laat me niet stoppen door jou!
    Nee hoor, als ik het kon verkocht ik ze een mep. Je kent mij niet hoor.

    SDS, je bent best vermoeiend. Heb geen zin om steeds mijn woorden, die verdraaid worden, weer te moeten uitleggen.

    No hard feelings verder, maar ben best uitgepraat. Gair in sha Allah, moge Allah je een vrome vrouw schenken.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Je doet een huwelijk zeker tekort als het alleen om de kinderen draait.

    Wat als de (geadopteerde) kinderen uit huis zijn later? Dan wat? Ga je per direct van je vrouw scheiden?

    Dit is helemaal geen hollywood denken, dit is gewoon normaal denken. Het huwelijk gaat om de eerste plaats over 2 personen.
    Als daar nog kinderen bijkomen, mooi meegenomen. Maar het is niet waar een huwelijk om draait.

    Zelfs als er geen kinderen zouden zijn, moet een huwelijk op zichzelf kunnen staan.
    ja is gied met je a MISS THEORIE.....

    Als er eenmaal kinderen zijn dan ga ik niet scheiden want DOEL IS BEHAALD ......

    Als er geen kinderen zijn dan of d’r kunnen geen kinderen komen ... dan moet je je strategie veranderen om je doel te behalen ......

    Deze trein heeft z’n weg al uitgestippeld en de veouw die mee wikt rijden is WELKOM .... en zo njet dan mag ze de volgende hakte uitstappen ..... ik get over it ....

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    . Gair in sha Allah, moge Allah je een vrome vrouw schenken.
    Dus je gunt mij wel een kooktalent van een vrouw?
    Sterker door Strijd

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Dus? Wat wil je daarmee zeggen? Wil je de vrouwen gewoon weer even een natrap geven?

    Sorry, maar niemand heeft jou beloofd dat jouw zaad kan zwemmen. Dus ik zou niet zo hoog van je toren blazen, als ik jou was. Een beetje meer nederigheid, zou je beter staan.
    altijd van het beste uit gaan ... en ala ze niet kunnen zwemmen dan adopteren.......

    Leven heeft geen nut zonder kinderen ...... klaar
    Een keven bestaat uit verzorg LF worden als kind ... dan een leven op je zelf ... en dan een leven dat je kinderen verzorgd .. en dan ga je je kaatste fase in .... klaar

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Laat Niemand je wat wijs maken ... de vreugde van kinderen kan geen man/veouw je geven .......

  10. #55
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja is gied met je a MISS THEORIE.....

    Als er eenmaal kinderen zijn dan ga ik niet scheiden want DOEL IS BEHAALD ......

    Als er geen kinderen zijn dan of d’r kunnen geen kinderen komen ... dan moet je je strategie veranderen om je doel te behalen ......

    Deze trein heeft z’n weg al uitgestippeld en de veouw die mee wikt rijden is WELKOM .... en zo njet dan mag ze de volgende hakte uitstappen ..... ik get over it ....
    Sorry, maar ik ben MISSES PRAKTIJK. Gewoon getrouwd hoor.

    Dus eigenlijk moet je gewoon naar mij luisteren

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Dus je gunt mij wel een kooktalent van een vrouw?
    Ik gun je alles, broeder. Waar heb je me zien misgunnen?

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    altijd van het beste uit gaan ... en ala ze niet kunnen zwemmen dan adopteren.......

    Leven heeft geen nut zonder kinderen ...... klaar
    Een keven bestaat uit verzorg LF worden als kind ... dan een leven op je zelf ... en dan een leven dat je kinderen verzorgd .. en dan ga je je kaatste fase in .... klaar
    Tuurlijk, ga van het beste uit, maar claim het aub niet als je 'recht'.

    Wow, nou, daar ben ik het niet echt mee eens, maar goed. Want als we geschapen waren om alleen kinderen te krijgen, had onze deen er wel anders uitgezien.

    Ons prioriteit is Allah aanbidden en dus onze deen volgen.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Zelfs de vrouen die de MEEST verschrikkelijke huwelijkse hebben gehad vol geweld col vernederingen maar kinderen hebben .... als je hun zult vragen ... ZOU JE WEER DIE 3ADAB doorstaan zodat je deze kinderen zult hebben ....
    Ze zuklen allemaal jaaaaaaa JAAAAAA JAAAAA zeggen ........

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Dus dat zegt genieg ....

  13. #58
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Zelfs de vrouen die de MEEST verschrikkelijke huwelijkse hebben gehad vol geweld col vernederingen maar kinderen hebben .... als je hun zult vragen ... ZOU JE WEER DIE 3ADAB doorstaan zodat je deze kinderen zult hebben ....
    Ze zuklen allemaal jaaaaaaa JAAAAAA JAAAAA zeggen ........
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Dus dat zegt genieg ....
    Gair in sha Allah broeder, als dat jouw zienswijze is, dan is dat zo. Voor mij is dat anders.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry, maar ik ben MISS PRAKTIJK. Gewoon getrouwd hoor.

    Dus eigenlijk moet je gewoon naar mij luisteren



    Ik gun je alles, broeder. Waar heb je me zien misgunnen?



    Tuurlijk, ga van het beste uit, maar claim het aub niet als je 'recht'.

    Wow, nou, daar ben ik het niet echt mee eens, maar goed. Want als we geschapen waren om alleen kinderen te krijgen, had onze deen er wel anders uitgezien.

    Ons prioriteit is Allah aanbidden en dus onze deen volgen.
    praten we nu over Deen ... of over huwelijk en kinderen ....

    Ja weet wat je gaat zeggen ... je gaat zeggen dat al deze dingen onderdeel van onze Deen is .....

  15. #60
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    praten we nu over Deen ... of over huwelijk en kinderen ....

    Ja weet wat je gaat zeggen ... je gaat zeggen dat al deze dingen onderdeel van onze Deen is .....
    Kinderen zijn onderdeel van de Deen, maar ze ZIJN niet de Deen.

    Dus b is onderdeel van a, maar het IS niet a. a is op zichzelf staand en niet afhankelijk van de aanwezigheid van b.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!