1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik kom er de laatste tijd veel tegen.Waar ik woon ,woonden tot 6 jaar geleden amper Marokkanen.Nu steeds meer .Waar ze ineens vandaan komen is me ook een raadsel.Ook veel syriers.Maar ja we zijn hier ook zo gek geweest een asielzoekers centrum toe te staan.
    Ik snap nu waarom je een bepaalde denkwijze hebt. Je bent niet opgegroeid met Marokkanen. Maar heb je geen zusjes, nichtjes etc.. Vraag me dat oprecht af, omdat je zo neerbuigend bent tegenover de Marokkaanse vrouw.

  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Kappen Bekijk reactie
    Maar wat kan je verwachten als je dit gebed hebt verricht?
    De leiding van Allah
    Dit ligt natuurlijk ook aan jouw relatie met Allah

    Meer kan ik er niet over zeggen.
    Dit filmpje van Mufti menk licht het mooi toe. Gezien ik zelf geen geleerde ben, wil ik niet te veel ingaan op hoe en wat.

    https://youtu.be/-_0nHDNJE-0
    Een aanrader om het te bekijken. Beknopt en duidelijk
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ben Met Marokkaanse getrouwd geweest,was geen succes.Heb met ze gedate was geen succes.Wat mij wel heeft doen geloven dat het wel allemaal waar is wat ze zeggen over hun.Dat ze goedkoop makkelijk zijn.Dat klopt echt allemaal.
    Heb het zelf met ze meegemaakt.Voor me huidige vriendin moest ik zo veel moeite doen.Bij Marokkaanse ging echt alles zo makkelijk en snel.Dat begreep ik dan weer niet.
    Tel daarbij ook nog eens de ervaringen met Marokkaanse vrouwen in Marokko.
    En wat je leest over hoe andere islamitische landen tegen de Marokkaanse vrouw aankijken en hoe ze neergezet worden.
    Geloof me het is echt niet veel soeps.
    Begrijp dat je er verdrietig van kan worden en dat het pijnlijk kan zijn.Maar we kunnen toch niet de realiteit ontkennen.
    Al moet ik wel zeggen dat ik Poolse meisjes nog ietsje erger vind.Die zijn helemaal losgeslagen
    Dat is jouw ervaring geweest. Ik geloof dat jij misschien slechte ervaringen hebt gehad met Marokkaanse vrouwen, maar je kan niet voor een hele grote groep praten en ze allemaal over 1 kam scheren.

    Ik word er niet verdrietig van hoor, uiteindelijk ben ik een individu die verantwoordelijk is voor mezelf en niet voor de daden van een ander. Het is jammer dat er op een bepaalde manier naar ons gekeken word, maar ik heb me nergens schuldig aan gemaakt, so be it.

    Jouw realiteit hoeft niet de echte realiteit te zijn. Dat jij een bepaalde gedachtegang hebt, prima. Maar er zijn genoeg mannen die met een Marokkaanse zijn getrouwd en die blij zijn met hun keuze. Net zo blij als dat jij bent met je Hollandse vriendin.

  4. #109
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Om je niet te kwetsen ga ik hier er verder niet op in. Peace
    Mij ga je niet kwetsen.

  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Het is niet alleen de Marokkaanse vrouw hoor waar ik geen hoge pet van op heb. Ook veel van die Marokkaanse mannen zijn qua gedrag net een stelletje losgeslagen holbewoners.
    Dat is ook dramatische die gasten.Altijd maar moslim dit moslim dat broeder dit broeder dit. Alles voor hun eigen gewin.
    Er zijn inderdaad veel van die gevallen. Maar volgens jou val jij daar toch ook niet onder? Dan zullen er toch vele andere niet onder vallen?

    Ze vallen op, omdat hun gedrag opvalt. Wie het hardst schreeuwt krijgt het grootste podium. Maar dat betekend niet dat iedereen meteen zo is.

  6. #111
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik ga even verder met werken,anders krijg ik het hier nooit af.Heb namelijk geweldige collega's die misbruik maken van Corona.Tegenwoordig werkt het zo, als je 10 dagen vrij wil bel je je werkgever op met een kuchje en een zuchtje en een snifje en je mag meteen thuis blijven.Stelletje oplichters.

    Maar kom straks terug dan gaan we er verder op in.
    Herkenbaar. Werk ze!

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik ga even verder met werken,anders krijg ik het hier nooit af.Heb namelijk geweldige collega's die misbruik maken van Corona.Tegenwoordig werkt het zo, als je 10 dagen vrij wil bel je je werkgever op met een kuchje en een zuchtje en een snifje en je mag meteen thuis blijven.Stelletje oplichters.

    Maar kom straks terug dan gaan we er verder op in.
    Maak jij ook misbruik van minderjarige clara?

    Ben jij echt pedofiel zoals gezegd word?

  8. #113
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ben ik weer.
    Maar het komt erop neer dat het niet veel soeps is die Marokkaanse vrouwen.Noet allemaal natuurlijk.Maar de huidige generatie is naar de fillistijnen.Hoe komt het dat zij het zijn.Waarom hoor je dit niet bij Turken of tunesische of egyptische.
    Ja klopt, heb ik ook vaak gehoord.
    Weet ik niet, maar Marokkaanse vrouwen worden ook vaak gezien als zachtaardig en liefdevol.

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Zachtaardig en liefdevol.Maar dat rijmt dan toch niet met dat andere beeld van gemeen en het beeld van heksen zoals ze in die egyptische tv serie werden neergezet.
    Vele vrouwen uit Arabische landen haten Marokkaanse vrouwen, omdat zij vinden dat Marokkaanse vrouwen hun mannen af willen pakken.
    Ook worden ze afgeschilderd als vrouwen die aan si7r doen, daarom noemen ze ons heksen.

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dus je bevestigt dat Marokkaanse vrouwen als een gevaar worden gezien.Kan je dit dat dan ook linken aan het feit dat ze in heel veel Arabische landen niet binnen komen alleen? Wat vind je hier van.Jij zou dus eigelijk als jij een Marokkaans paspoort had alleen Saudi Arabie niet binnen komen.
    Ja, ze worden als gevaar gezien als je het mij vraagt. Het is ook wel bekend dat er Marokkaanse vrouwen zijn die gaan werken in Arabische landen. Het is niet altijd ‘een nette baan’. Jammer dat die het verpesten voor de rest van de vrouwen. Ik ben altijd van mening dat ieder individu verantwoordelijk is voor haar/zijn daden.

    Dat wij niet alleen in Arabische landen mogen komen boeit mij niet echt. Ik zou ook nooit alleen naar zo een land willen. Sowieso vrouwonvriendelijk en corrupt als je het mij vraagt.

  11. #116
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Maar je zegt, er zijn goede Marokkaanse vrouwen( Wat jouw mening is) nu wil een meisje van 25 jaar graag naar mekka,maar ze komt het land niet binnen.Dit is wel triest toch.
    Hoe zie jij de toekomst van Marokkaanse vrouwen?? Ik denk dat die niet rooskleurig is jij wel?
    Als vrouw mag je sowieso niet gaan zonder ma7ram. Dus zou het geen probleem hoeven zijn dat je niet alleen het land binnen mag komen.

    De toekomst van iedere Marokkaanse vrouw is anders.

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Als vrouw mag je sowieso niet gaan zonder ma7ram. Dus zou het geen probleem hoeven zijn dat je niet alleen het land binnen mag komen.

    De toekomst van iedere Marokkaanse vrouw is anders.
    Mag je naakt buitenshuis onder de zonnebank?

    En niet in discussie gaan met die temsamani, is niet eens moslim
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Vele vrouwen uit Arabische landen haten Marokkaanse vrouwen, omdat zij vinden dat Marokkaanse vrouwen hun mannen af willen pakken.
    Ook worden ze afgeschilderd als vrouwen die aan si7r doen, daarom noemen ze ons heksen.
    Dat kan je niet als iets positiefs zien. Klopt je hebt Marokkaanse vrouwen die zich bezig houden met si7r.

    Paar maanden geleden was er 1 uit Utrecht ontmaskerd door een transporteur. Ze probeerde hem eerst om te praten om het stil te houden. Toen ze merkte dat hij geen gehoor aangaf. Toen zei ze ik ga er voor zorgen dat je gezondheid kapot gaat. Zij was een tussenpersoon voor een sa7ara in marokko. Je kan wel raden wie haar doelgroep is ?

  14. #119
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik hou me hart vast voor ze.
    Als je alles over ze hoort en leest en hier ook gezegd word dat heel veel boven de 30 zijn en nog alleenstaand zijn en geen kinderen hebben.Of wel kinderen maar er alleen voor opdraaien.Best zielig.
    Nogmaals dat is een percentage. Heel veel Marokkaanse vrouwen leven gewoon goed. Hebben een gezinnetje, normaal leven.

    Maar je hebt het over vrouwen die zich schuldig hebben gemaakt aan bepaalde zaken neem ik aan? Ja, dan moet je er niet raar van opkijken als je inderdaad geen goede echtgenoot kan vinden of zwanger raakt en het alleen moet doen.
    Dat vind ik persoonlijk niet zielig. Onschuldige mensen zijn zielig. Daden hebben consequenties. Dat weet elk persoon met gezond verstand.

  15. #120
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    De Arabier bepaalt volgens Morocco2020 vandaag de dag wie moslim is.En dat terwijl de Arabieren vandaag de dag het verst bij de islam vandaan staan.Hoef je niks uit te leggen gedrag en hoe ze onderling met elkaar omgaan vandaag de dag.
    Is je hollandse vriendin al bekeert?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!