1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Als iemand hier in gelooft en er aan doet is het gewoon een shitan.
    Dus jij gelooft ook hier in??
    Wat zeg jij allemaal? Tuurlijk geloof ik dat si7r bestaat. Dat is gewoon een feit als je in de islam gelooft.

  2. #137

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Klinkt hard.Maar ik heb echt soms het gevoel dat ze er genetisch aanleg voor hebben.En Marokkaanse moeders staan ook niet echt bekend om een goede opvoeding en al helemaal niet voor de dochters.Dan vraag ik me af of het voor sommigen van hun dan nog wel verstandig is om kinderen te nemen in de toekomst.
    Ligt denk ik meer aan wat je meekrijgt sinds jongs af aan. Sommigen krijgen mee om maar altijd de beste te zijn in alles dus dat ze echt t gevoel hebben dat ze aan t concurreren zijn met hun nichten/vriendinnen. Dit uit zich dan in snel als eerste willen trouwen, grootste bruiloft willen hebben etc. Zodat de moeder ook ermee kan pronken. Ja dit maakt je egoïstisch en hoogmoedig, gaan de dingen dan niet zoals gepland word je wanhopig en uit wanhoop doet de mens rare gestoorde dingen. En soms kan de moeder meskiena echt niks aandoen.

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Jouw waarheid.Nu moet je dan afvragen wie meer gevaar loopt.Iemand die hier in gelooft of iemand die alleen in Allah gelooft.
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Velen geven een andere interpetatie aan hun islam.Ben jij shiehit??
    Nee, ben geen shiehit.

    Tuurlijk geloof ik in Allaah. Juist daarom!

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik heb ook met een Marokkaanse samen gewoond.Wil jij mij op me plaats zetten dan moet je wel van heel goede huize komen.
    En how the hell is selma omar.
    Jouw probleem is denk ik echt dat je verbitterd bent door al die Arab/ Amazigh discussie's .Je achtervolgt iedereen hier op deze site om een vorm van wraak te nemen.Als ik zie hoe ze je ook afkraken waar je ook bent,is niet echt normaal of wel?? Je ligt hier echt met iedereen in de clinch.Ben je prive ook zo?
    Dus je speelt nu op de man? Zoals ik je al eerder zei, als je gevoelens krijgt op deze site dan wil het wel zeggen dat je geen leven hebt. Ik kkom onzin verkondigen aan de mensen zoals jij die zelf onzin verkondigen maar denken de waarheid te spelen. Zoals ik je al zei, wordt eerst zelf moslim voor je een ander de islam wilt leren.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    De rollen omdraaien is je op het lijf geschreven.Je zegt maar wat je krijst maar wat.Er is echt geen touw meer aan vast te knopen.Lees mijn reacties eerst even terug en begin dan weer te bleren.
    Je kan niet antwoorden dus val je de man aan,standaard bij onzinverkondigers. Heb je weer schaakmat gezet. Dus begin je weer met losse flodders te schieten.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Waarom ik hier niet bang voor ben is,mijn geloof in hem is zo sterk dat ie mij zal beschermen tegen het kwaad.Ook tegen figuren als morocco2020 en.queen du zber.
    Dat je mij meld tegen andere personen wilt enkel zeggen dat ik je hard heb aangepakt
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Waarom ik hier niet bang voor ben is,mijn geloof in hem is zo sterk dat ie mij zal beschermen tegen het kwaad.Ook tegen figuren als morocco2020 en queen du zber.Zal me altijd bijstaan in mijn strijd tegen het kwaad.
    Tot nu toe heeft Allah mij altijd beschermt en bij gestaan in alles wat ik deed doe en beteikt heb en waar ik nu sta.Denk zelfs dat mijn scheiding zijn wil was om mij tegen haar het kwaad te beschermen.
    Wie zegt dat ik er bang voor ben? Je spreekt nu voor mij? Enige wat ik heb gezegd is dat het bestaat en uitgevoerd word.

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Je bent weer aan het bleren.De enige die hier niet echt moslim is dat ben jij toch echt zelf.Je draait steeds de rollen om en achtervolgt iedereen en overal om hem uit te schelden.Je bestookt iedereen met gescheld via je reputatiepuntjes.Jij hebt echt een probleem met jezelf.Los eerst die op kan dan maar weer terug oke.
    Jij gekke Henkie.
    Neej neej dikke Berta, je verraadt jezelf. In welke taal lees je de koran eigenlijk? Aangezien je ighabiyin haat?
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Nee hoor.gezien je fustratie's je verbittertheid je leugens je gescheld manupilatie je verdraaiengen ben jij in mijn ogen gewoon een heel slecht mens.Je hebt uit al je reacties te herleiden heel veel slechts in je.Daarom ben jij in mijn ogen een kwaadaardig persoon.Je kan niet normaal blijven zodra iemand iets zegt wat jouw confronteert met de waarheid ontsteek je in woede en bombardeer je ze met je gescheld verwijten doormiddel van je reacties hier en via die reputatiepunten.
    Dan bespaar ik je maar onder hoeveel accounts jij dat wel doet.
    Je zou nu waarschijnlijk als tegenreactie weer proberen de rollen om te draaien
    Het zal een groot impact in mijn leven hebben dat iemand die openlijk meldt zina te plegen door in een relatie te zitten met een kaffira zegt dat ik een kwaadaardig persoon ben. Echt waar.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Het zal een groot impact in mijn leven hebben dat iemand die openlijk meldt zina te plegen door in een relatie te zitten met een kaffira zegt dat ik een kwaadaardig persoon ben. Echt waar.
    Lol

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Shoot shoot .Waar koop jij zoveel losse flodders.Je hebt er echt veel.
    En ze is leeg
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    72
    04-01-2018

    Wie zich afvraagt wrm 99% op dit forum niet getrouwd is moet gewoon even de reacties op dit topic doornemen (zowel man als vrouw) echt van de pot gerukt met jullie analyses en graaftocht naar tekortkomingen in de ander

  13. #148
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Zamzam_BE Bekijk reactie
    Wie zich afvraagt wrm 99% op dit forum niet getrouwd is moet gewoon even de reacties op dit topic doornemen (zowel man als vrouw) echt van de pot gerukt met jullie analyses en graaftocht naar tekortkomingen in de ander
    Kijk om je heen..trouwen is niet moeilijk.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    72
    04-01-2018

    Daar ging het niet eens om

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Zamzam_BE Bekijk reactie
    Daar ging het niet eens om
    Was jij niet die man die zijn vrouw niet lief vond?
    Sterker door Strijd