1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Zelfs een veouw die is verkracht .... en je vraagt haar als je het over kon doen zou je d’r dan weer willen mee maken ??? Dan zal ze zeggen ja ... omdat die kind die ze heeft haar vreugde geeft dat sterker dan alles is op deze dounya

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Gair in sha Allah broeder, als dat jouw zienswijze is, dan is dat zo. Voor mij is dat anders.
    ja klopt zienswijze is anders ... Jiji bent HOOGOPGELEID en ik Op geleid in een achterstandwijk wijk zonder scholing .... dus is normaal dat we dingen anders bekijken

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Kinderen zijn onderdeel van de Deen, maar ze ZIJN niet de Deen.

    Dus b is onderdeel van a, maar het IS niet a. a is op zichzelf staand en niet afhankelijk van de aanwezigheid van b.
    ga je me nu wijzen op de KLEINE LETTERTJES ????

  4. #64
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja klopt zienswijze is anders ... Jiji bent HOOGOPGELEID en ik Op geleid in een achterstandwijk wijk zonder scholing .... dus is normaal dat we dingen anders bekijken
    Is dat jouw argument steeds, om jezelf in de 'achterstandswijk' slachtofferrol te plaatsen? Sorry, maar ik kom ook gewoon uit een achterstandswijk hoor. 25 jaar gewoond. Had je niet beter je best kunnen doen op school?


    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ga je me nu wijzen op de KLEINE LETTERTJES ????
    Nee hoor, dit is gewoon logisch redeneren.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Is dat jouw argument steeds, om jezelf in de 'achterstandswijk' slachtofferrol te plaatsen? Sorry, maar ik kom ook gewoon uit een achterstandswijk hoor. 25 jaar gewoond.




    Nee hoor, dit is gewoon logisch redeneren.
    slachtoffferol???? IKKE??? Volgens mij heb je de verkeerde voor je ....

    Was juist SARCASTISCH bedoeld ...

    Logisch redeneren ??? Je wist precies wat ik bedoelde maar je wou er een FIQ kwestie van gaan maken ......

  6. #66
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    slachtoffferol???? IKKE??? Volgens mij heb je de verkeerde voor je ....

    Was juist SARCASTISCH bedoeld ...

    Logisch redeneren ??? Je wist precies wat ik bedoelde maar je wou er een FIQ kwestie van gaan maken ......
    Oh, sarscasme? Dus je bent gewoon hoog opgeleid? Wat wil je dan zeggen, dat ik arrogant doe met m'n opleiding of wat?

    Het was al een Fiqh kwestie vanaf het begin, alleen jij bent gewoon ontzettend geobsedeerd met het kinderen krijgen, dat je niet verder wilde kijken dan dat.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Oh, sarscasme? Dus je bent gewoon hoog opgeleid? Wat wil je dan zeggen, dat ik arrogant doe met m'n opleiding of wat?

    Het was al een Fiqh kwestie vanaf het begin, alleen jij bent gewoon onzettend geobsedeerd met het kinderen krijgen, dat je niet verder wilde kijken dan dat.
    wat ik wil zeggen ????? Hmmmmm ik zou zeggen pak je THEORIE boeken erbij en ontleed m’n zin maar ...

    Je zal vast wel PSYKOLOKIE tijdens je studie hebben gehad ........

    For the record....... Dit is is ook sarcastisch bedoeld ....

  8. #68
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wat ik wil zeggen ????? Hmmmmm ik zou zeggen pak je THEORIE boeken erbij en ontleed m’n zin maar ...

    Je zal vast wel PSYKOLOKIE tijdens je studie hebben gehad ........

    For the record....... Dit is is ook sarcastisch bedoeld ....
    Oké, deze discussie gaat nergens meer over. We houden ermee op,
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Oké, deze discussie gaat nergens meer over. We houden ermee op,
    wat jiji wil Smart_Woman....

  10. #70
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wat jiji wil Smart_Woman....
    Is goed TangerAchterstandsboy77.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Is goed TangerAchterstandsboy77.
    wil daar aub de 19 voor zetten .... dank u

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Veel vrouwen zijn niet echt voorbereid voor het huwelijk.

    Ten eerste vrouwen hebben onrealistische eisen wanneer het gaat om partnerkeuze, bruidsschat, bruiloft en lifestyle.

    Meeste mannen zijn islamitisch georiënteerd hebben een voorkeur naar een vrouw die haar gebeden verricht, op een correcte manier haar hijaab draagt en gehoorzaamheid jegens haar echtgenoot.

    Daarnaast ik merk dat Marokkaanse vrouwen heel verbitterd zijn. Alsof ze niet lief kunnen zijn en zachtaardig tegenover een man.

  13. #73
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Zelfs een veouw die is verkracht .... en je vraagt haar als je het over kon doen zou je d’r dan weer willen mee maken ??? Dan zal ze zeggen ja ... omdat die kind die ze heeft haar vreugde geeft dat sterker dan alles is op deze dounya
    Jij bent echt niet goed wijs.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #74
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Veel vrouwen zijn niet echt voorbereid voor het huwelijk.

    Ten eerste vrouwen hebben onrealistische eisen wanneer het gaat om partnerkeuze, bruidsschat, bruiloft en lifestyle.

    Meeste mannen zijn islamitisch georiënteerd hebben een voorkeur naar een vrouw die haar gebeden verricht, op een correcte manier haar hijaab draagt en gehoorzaamheid jegens haar echtgenoot.

    Daarnaast ik merk dat Marokkaanse vrouwen heel verbitterd zijn. Alsof ze niet lief kunnen zijn en zachtaardig tegenover een man.
    Altijd dat gezeik over vrouwen. Je beweerd dat de meeste mannen islamitisch georiënteerd zijn? HA! Wat een big joke. Kijk om je heen, wie doen het beter in het leven? Tegenwoordig kunnen de meeste mannen niet eens een vrouw onderhouden?
    *Account niet meer in gebruik*

  15. #75
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja klopt zienswijze is anders ... Jiji bent HOOGOPGELEID en ik Op geleid in een achterstandwijk wijk zonder scholing .... dus is normaal dat we dingen anders bekijken
    Er zijn heel veel mensen die laag geschoold zijn die normaal zijn, jouw bovenkamer werkt niet naar behoren. Een traumatisch gebeuren zoals een verkrachting goed praten onder het mom van voortplanten..je beweerd zelfs dat de vrouw het opnieuw zou willen doen/ervaren?! Gestoord noem ik dat!
    *Account niet meer in gebruik*