1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Want? Je kinderen gaan je naar paradijs brengen? Hoezo die obsessie?

    SubhaanAllah, als je het krijgen van kinderen als een RECHT gaat zien ipv van een GUNST, dan houd ik mijn hart vast voor je.



    Nee, wat ik ermee wil zeggen is, dat je daarmee een verkeerd signaal zendt naar de vrouwen. Vrouwen willen meer dan alleen gewaardeerd worden dat ze een baarmoeder hebben en dat ze kunnen koken. Je doet een vrouw zo enorm tekort.
    de drang om me voor te planten daar komt geen vrouw bij in de buurt ..... zoals ik zei geen 1 veouw is bet waard om een Kinder wens te laten varen ...mohim zo ben ik ...... en de rest mag zich aan de Hollywood liefde houden ..

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Je doelstelling voor het huwelijk, is iets anders dan het doel van het huwen van een bepaalde VROUW.

    Anders zou je om het even ieder vrouw kunnen trouwen die aan die 2 punten voldoet. Maar je kijkt toch verder dan alleen dat?
    Je kijkt toch ook of jullie bij elkaar passen?
    Ja klopt. Dat is het allerbelangrijkste, dat je bij elkaar past als persoon. Maar huwelijk is niet een moment van een paar uurtjes of zo. Het is iets wat plaats vindt op lange termijn, een soort reis die je je hele leven lang maakt, zeg maar.
    Die reis moet je wel volhouden. Daarvoor bestaan bepaalde randwoordwaarden.
    Sterker door Strijd

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry, maar hoe kun je niet van iemand houden en wel je lichaam en hele zaligheid met elkaar delen? Gaan jullie als 2 robots de daad doen ofzo? Of hoe zie je dat precies voor je?

    Respect geven is sowieso een basis, maar alleen met respect ga je het niet redden. Een huwelijk is meer dan alleen respect en kinderen.
    een man kan gruwelijke sex hebben met een wild vreemde vrouw waar hij zelfs een hekel aan heeft .... dus zie het probleem niet ..... wij mannen hoeven geen I LOVE YOU te horen tijdens de daad .... beetje schreeuwen en kreunen vinden we leuker ..... al is het geacteerd dounya henya

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het is je goed recht een andere vrouw (bij) te huwen, maar wat als jouw zaad helemaal geen kinderen kan voortbrengen? Heb je daar ooit al eens over nagedacht?

    Wie ben jij om te denken dat je kan krijgen wat je wilt? Het is nog altijd Allah die ons die gunsten schenkt.
    ben je doof ofzo??? Ik zei toch DAN GA IK ADOPTEREN

  5. #35
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    de drang om me voor te planten daar komt geen vrouw bij in de buurt ..... zoals ik zei geen 1 veouw is bet waard om een Kinder wens te laten varen ...mohim zo ben ik ...... en de rest mag zich aan de Hollywood liefde houden ..
    Jeetje, best wel een obsessie dus. Moge Allah jou datgene schenken waar je naar zoekt.

    Hoop alleen dat je zo nederig bent om in te zien, dat je niet alles wat je wilt, ook altijd kan krijgen.

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja klopt. Dat is het allerbelangrijkste, dat je bij elkaar past als persoon. Maar huwelijk is niet een moment van een paar uurtjes of zo. Het is iets wat plaats vindt op lange termijn, een soort reis die je je hele leven lang maakt, zeg maar.
    Die reis moet je wel volhouden. Daarvoor bestaan bepaalde randwoordwaarden.
    Nou, dan begrijpen we elkaar toch?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry, maar hoe kun je niet van iemand houden en wel je lichaam en hele zaligheid met elkaar delen?
    Gaan jullie als 2 robots de daad doen ofzo? Of hoe zie je dat precies voor je?.
    Hoe gaan jullie het doen, vraag je? Gewoon volgens de natuur. Als een zwangerschap wilt bereiken, ja, dan moet je eerst het werk daarvoor doen toch?
    Sterker door Strijd

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Jeetje, best wel een obsessie dus. Moge Allah jou datgene schenken waar je naar zoekt.

    Hoop alleen dat je zo nederig bent om in te zien, dat je niet alles wat je wilt, ook altijd kan krijgen.



    Nou, dan begrijpen elkaar toch?
    tuurlijk kan je niet alles krijgen ... maar je kan er wel naartoe werek

  8. #38
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    een man kan gruwelijke sex hebben met een wild vreemde vrouw waar hij zelfs een hekel aan heeft .... dus zie het probleem niet ..... wij mannen hoeven geen I LOVE YOU te horen tijdens de daad .... beetje schreeuwen en kreunen vinden we leuker ..... al is het geacteerd dounya henya
    Hmm, oké.

    Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe het dan voor een vrouw werkt. Het gaat niet eens om woorden zoals 'ik hou van je'.

    Moet gelijk aan een scene denken van George Orwell's boek 1984, waar vrouwen en mannen de 'daad' inderdaad liefdeloos doen en beide er geen plezier meer aan beleven en ermee ophouden.

    Zonder liefde = seks gewoon een mechanische handeling. Kun je het net zo goed in een gat in de muur steken, denk ik dan.

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ben je doof ofzo??? Ik zei toch DAN GA IK ADOPTEREN
    Oké, was niet te lezen door je rare zinnen my bad.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Nou, dan begrijpen elkaar toch?
    Je hebt gezegd dat jij mij zou afwijzen, omdat ik beweer, dat de kookkunst van een vrouw een belangrijk aandeel is in het huwelijk, alsook haar vermogen tot voortplanting. Ik denk niet dat dit de reden is, dat jij mij zou afwijzen. Misschien vind jij mij gewoon ouderwets en middeleeuws. Dus nee, we zitten niet op dezelfde lijn. Maar even goeie vrienden verder, niet iedereen past bij elkaar, toch?
    Sterker door Strijd

  10. #40
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Hoe gaan jullie het doen, vraag je? Gewoon volgens de natuur. Als een zwangerschap wilt bereiken, ja, dan moet je eerst het werk daarvoor doen toch?
    Wat is precies je vraag? Als je kinderen wilt, moet je inderdaad eerst seks hebben. Of je moet aan IUI doen ofzo.

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    tuurlijk kan je niet alles krijgen ... maar je kan er wel naartoe werek
    Zeker, maar het getuigt van arrogantie als je per se kinderen wilt. Vind ik dan. Een huwelijk is meer dan alleen kinderen krijgen.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wat is precies je vraag? Als je kinderen wilt, moet je inderdaad eerst seks hebben. Of je moet aan IUI doen ofzo.
    .
    Haha. No comment..
    Sterker door Strijd

  12. #42
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Je hebt gezegd dat jij mij zou afwijzen, omdat ik beweer, dat de kookkunst van een vrouw een belangrijk aandeel is in het huwelijk, alsook haar vermogen tot voortplanting. Ik denk niet dat dit de reden is, dat jij mij zou afwijzen. Misschien vind jij mij gewoon ouderwets en middeleeuws. Dus nee, we zitten niet op dezelfde lijn. Maar even goeie vrienden verder, niet iedereen past bij elkaar, toch?
    Ik zou je afwijzen als je zou zeggen: 'he, je kan koken en je hebt (hopelijk) een werkzame baarmoeder, dus laten we trouwen!'

    Maar als je in je achterhoofd hebt: yes, ze kan goed koken en ze wil ook kinderen.
    En verder waardeer je haar om wie zij is en waar ze voor staat.

    Dan zou ik zeggen: groen licht.

    Maar als je het zou verpakken zoals in de eerste zin, dan jaag je veel vrouwen weg.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik zou je afwijzen als je zou zeggen: 'he, je kan koken en je hebt (hopelijk) een werkzame baarmoeder, dus laten we trouwen!'

    Maar als je in je achterhoofd hebt: yes, ze kan goed koken en ze wil ook kinderen.
    En verder waardeer je haar om wie zij is en waar ze voor staat.

    Dan zou ik zeggen: groen licht.

    Maar als je het zou verpakken zoals in de eerste zin, dan jaag je veel vrouwen weg.
    Nu heb ik minder motivatie om vrouwen aan te spreken. Als een vrouw gelijk zo reageert als jij, ja, dan heeft het idd geen zin.

    Je hebt hier mannen die een vrouw aanspreken vanwege haar reet, borsten etc. en die mannen worden toegelachen, maar als een nette man zoals ik een vrouw aanspreekt vanwege haar kookkunsten, dan ben ik per direct een afwijzing waart?
    Sterker door Strijd

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wat is precies je vraag? Als je kinderen wilt, moet je inderdaad eerst seks hebben. Of je moet aan IUI doen ofzo.



    Zeker, maar het getuigt van arrogantie als je per se kinderen wilt. Vind ik dan. Een huwelijk is meer dan alleen kinderen krijgen.
    hoezo arrogantie ????? Je mag dat toch willen ....

    Kom op zeg ... MET HUWELIJK is meer dan kinderen krijgen .... juist deze mindset van huwelijk is dit huwkijk is dat huwelijk is ... heeft er voor gezorgd dat HET BUWELIJK IS VERKRACHT .......

    zo veel dingen wr bij VERZONNEN ... dat mensen denken dat een huwelijk Fhal sie Hollywood film moet zijn .....

    Jou het SIMPEL ..... des te minder gezeik je zult hebben

  15. #45
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Nu heb ik minder motivatie om vrouwen aan te spreken. Als een vrouw gelijk zo reageert als jij, ja, dan heeft het idd geen zin.

    Je hebt hier mannen die een vrouw aanspreken vanwege haar reet, borsten etc. en die mannen worden toegelachen, maar als een nette man zoals ik een vrouw aanspreekt vanwege haar kookkunsten, dan ben ik per direct een afwijzing waart?
    Mijn hemel, hoe kom je erbij dat vrouwen zulke mannen toelachen? Dat is gewoon een verkeerd denkbeeld over vrouwen. Een nette vrouw zou zo'n man negeren.

    SDS, je wordt afgewezen vanwege de manier waarop je je woorden verpakt. Als je een vrouw wil verleiden, moet je de juiste woorden spreken.

    Ze zeggen ook wel: het is de toon die de muziek maakt.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!