1. #16
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik wil ook vanwege voortplanting het huwelijk, want het is niet goed voor het kind om buiten het huwelijk te zijn geboren. Dat is gewoon niet goed voor het nageslacht.

    Dit betekent natuurlijk niet dat ik mijn vrouw gebruik om aan kinderen te komen. Ik weet niet hoe mensen aan deze ideeën komen?

    Verder biedt het huwelijk ook andere voordelen. Je deelt je leven met iemand, wat je beschermt tegen eenzaamheid. Wij mensen zijn niet gemaakt om alleen en geïsoleerd door het leven te gaan.
    Dus ik zie het huwelijk ook als het delen van je leven met een ander.
    Het hebben van kinderen buiten het huwelijk is om heel veel redenen niet goed, dus zeker iets om te vermijden.

    SDS, ik denk dat je moet leren je woorden gewoon beter uit te kiezen. Als je stelt dat je een vrouw alleen maar huwt vanwege haar kookkunsten en baby's, dan gaat de vrouw zich ondergewaardeerd voelen.
    Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek, het is een belediging om als vrouw alleen om die 2 dingen gewaardeerd te worden.

    Natuurlijk, het huwelijk is zeer goed voor de mentale stabiliteit en om die reden al in je voordeel.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  2. #17
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    punt 2 en 3 is toch seks en voortplanten ....
    Ja, ALS punt 2 en 3. Ze staan niet op de eerste plaats.

    Waarschijnlijk niet goed erbij vermeldt.

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik zweer bij allah dat ik zal scheiden als m’n veouw geen kinderen kan krijgen .... of ze moet me een 2 e vrouw laten trouwen en met haar adopteer ik wel een paar krengen ....

    Geen 1 vrouw op aarde is het waard om een kinderwens te laten varen ... GEEN 1
    En wat als jij zelf geen kinderen kunt krijgen?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het hebben van kinderen buiten het huwelijk is om heel veel redenen niet goed, dus zeker iets om te vermijden.

    SDS, ik denk dat je moet leren je woorden gewoon beter uit te kiezen. Als je stelt dat je een vrouw huwt alleen maar huwt vanwege haar kookkunsten en baby's, dan gaat de vrouw zich ondergewaardeerd voelen.
    Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek, het is een belediging om als vrouw alleen om om die 2 dingen gewaardeerd te worden.

    Natuurlijk, het huwelijk is zeer goed voor de mentale stabiliteit en om die reden al in je voordeel.
    waarom ondergewaardeerd????? Misschien word het eens tijd dat vrouen uit die Hollywood bubbel komen en de realiteit onder ogen gaan zien .... als je verder gewoon gied voor haar bent ... dan is de waardering daar toch ..... maar ik zal
    Heel simpel
    Zijn ..... al heb ik de perfecte veouw en ben I tot ober mn oren verliefd maar ze kan geen kinderen krijgen ... dan spoel ik die liefde door de toilet ... en hun mn zaad the en andere optie .....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ja, ALS punt 2 en 3. Ze staan niet op de eerste plaats.

    Waarschijnlijk niet goed erbij vermeldt.



    En wat als jij zelf geen kinderen kunt krijgen?
    dan zeg ik tegen die vrouw dat ze mag kiezen of BLIJVEN OF ZE MAG GAAN ....

    En dan adopteer ik wel een paar monstertjes ....

    En ik zal die zelfde veouw okkEERLIJK zeggen als het andersom zou zijn dat ik haar zou verlaten ZONDER 2 keer na te denken ....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het hebben van kinderen buiten het huwelijk is om heel veel redenen niet goed, dus zeker iets om te vermijden.

    SDS, ik denk dat je moet leren je woorden gewoon beter uit te kiezen. Als je stelt dat je een vrouw huwt alleen maar huwt vanwege haar kookkunsten en baby's, dan gaat de vrouw zich ondergewaardeerd voelen.
    Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek, het is een belediging om als vrouw alleen om om die 2 dingen gewaardeerd te worden.

    Natuurlijk, het huwelijk is zeer goed voor de mentale stabiliteit en om die reden al in je voordeel.
    Als een vrouw goed voor mij kookt en ze is gewoon normaal, dus niet te seksueel, dan waardeer ik dat erg veel. Zo'n vrouw zal zich zeker niet ondergewaardeerd voelen, want ik zou deze zaken heel erg op prijs stellen.

    Dus je hoeft je niet druk te maken dat de vrouw zich ondergewaardeerd zou voelen als een man haar waardeert om haar kookkunsten en kuisheid. Bedankt voor je zorgen, maar ik denk dat het niet nodig is.
    Sterker door Strijd

  6. #21
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    waarom ondergewaardeerd????? Misschien word het eens tijd dat vrouen uit die Hollywood bubbel komen en de realiteit onder ogen gaan zien .... als je verder gewoon gied voor haar bent ... dan is de waardering daar toch ..... maar ik zal
    Heel simpel
    Zijn ..... al heb ik de perfecte veouw en ben I tot ober mn oren verliefd maar ze kan geen kinderen krijgen ... dan spoel ik die liefde door de toilet ... en hun mn zaad the en andere optie .....
    Jeetje, moet dat nog uitgelegd worden?! Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek! Het is een mens, met gedachtes, met een karakter, met levensdoelen.
    Het zou heel oppervlakkig zijn om alleen 'haar lichaam' nodig te hebben en haar 'vaardigheden'.

    Dus, een vrouw mag jou ook trouwen vanwege je geld en omdat je spieren hebt? (om arbeid te verrichten) En de rest gewoon buiten beschouwing laten?

    Jouw laatste zin heb ik niet begrepen, die moet je even wat beter opschrijven.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  7. #22
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dan zeg ik tegen die vrouw dat ze mag kiezen of BLIJVEN OF ZE MAG GAAN ....

    En dan adopteer ik wel een paar monstertjes ....

    En ik zal die zelfde veouw okkEERLIJK zeggen als het andersom zou zijn dat ik haar zou verlaten ZONDER 2 keer na te denken ....
    Want? Je kinderen gaan je naar paradijs brengen? Hoezo die obsessie?

    SubhaanAllah, als je het krijgen van kinderen als een RECHT gaat zien ipv van een GUNST, dan houd ik mijn hart vast voor je.

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Als een vrouw goed voor mij kookt en ze is gewoon normaal, dus niet te seksueel, dan waardeer ik dat erg veel. Zo'n vrouw zal zich zeker niet ondergewaardeerd voelen, want ik zou deze zaken heel erg op prijs stellen.

    Dus je hoeft je niet druk te maken dat de vrouw zich ondergewaardeerd zou voelen als een man haar waardeert ijst om haar kookkunsten en kuisheid. Bedankt voor je zorgen, maar ik denk dat het niet nodig is.
    Nee, wat ik ermee wil zeggen is, dat je daarmee een verkeerd signaal zendt naar de vrouwen. Vrouwen willen meer dan alleen gewaardeerd worden dat ze een baarmoeder hebben en dat ze kunnen koken. Je doet een vrouw zo enorm tekort.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Nee, wat ik ermee wil zeggen is, dat je daarmee een verkeerd signaal zendt naar de vrouwen. Vrouwen willen meer dan alleen gewaardeerd worden dat ze een baarmoeder hebben en dat ze kunnen koken.
    Je doet een vrouw zo enorm tekort.
    Wat is mis met het waarderen van haar kookkunsten en haar aanwezigheid?

    Ik waardeer gewoon haar aanwezigheid in mijn leven. Want ik ben zo'n type die gewoon samen met iemand door het leven wil gaan en ik ben geen type die alleen wil blijven.
    Sterker door Strijd

  9. #24
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat is mis met het waarderen van haar kookkunsten en haar aanwezigheid?

    Ik waardeer gewoon haar aanwezigheid in mijn leven. Want ik ben zo'n type die gewoon samen met iemand door het leven wil gaan en ik ben geen type die alleen wil blijven.
    ...

    Ik zeg niet dat daar iets mis mee is, het is alleen mis als je dit als ENIGE punten opnoemt om een vrouw te willen huwen.
    Als ik die vrouw was, had ik je afgewezen om je kortzichtigheid.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    ...

    Ik zeg niet dat daar iets mis mee is, het is alleen mis als je dit als ENIGE punten opnoemt om een vrouw te willen huwen.
    Maar dit is wel een belangrijk punt, wat het huwelijk biedt.
    Jij gaat simpelweg te gemakkelijk voorbij aan bepaalde belangrijke aspecten die het huwelijk waarborgt.
    Sterker door Strijd

  11. #26
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Maar dit is wel een belangrijk punt, wat het huwelijk biedt.
    Jij gaat simpelweg te gemakkelijk voorbij aan bepaalde belangrijke aspecten die het huwelijk waarborgt.
    Je doelstelling voor het huwelijk, is iets anders dan het doel van het huwen van een bepaalde VROUW.

    Anders zou je om het even ieder vrouw kunnen trouwen die aan die 2 punten voldoet. Maar je kijkt toch verder dan alleen dat?
    Je kijkt toch ook of jullie bij elkaar passen?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Jeetje, moet dat nog uitgelegd worden?! Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek! Het is een mens, met gedachtes, met een karakter, met levensdoelen.
    Het zou heel oppervlakkig zijn om alleen 'haar lichaam' nodig te hebben en haar 'vaardigheden'.

    Dus, een vrouw mag jou ook trouwen vanwege je geld en omdat je spieren hebt? (om arbeid te verrichten) En de rest gewoon buiten beschouwing laten?

    Jouw laatste zin heb ik niet begrepen, die moet je even wat beter opschrijven.
    ja zeker MAG ZE ME om die reden trouwen .... STERKER nog ... ik vind dat verliefdheid en liefde OVERGEWAARDEERD is ... ik zou heel gied kunnen leven met een vroiw ... wanneer ze tegen mij zou zeggen ik ben NIET verliefd op jou en ik hou niet van je !!!!!! MITS....... ze me RESPECTEERD!!!!! MITS ze me GOED BEHANDELD...... dan zou ik de rest van m’n leven bij haar kunnen bkijven .... want een mens is zeeer goed in staat om om een persoon te GEVEN zonder liefde .... ze kan om me
    Geven puur om het feit dat ik de vader van d’r kinderen ben ... ze kan om me
    Geven omdat ik haar goed behandel !!!!!

    Nee RESPECT daar draait het bij een man om !!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Jeetje, moet dat nog uitgelegd worden?! Een vrouw is meer dan een chefkok of babyfabriek! Het is een mens, met gedachtes, met een karakter, met levensdoelen.
    Het zou heel oppervlakkig zijn om alleen 'haar lichaam' nodig te hebben en haar 'vaardigheden'.

    Dus, een vrouw mag jou ook trouwen vanwege je geld en omdat je spieren hebt? (om arbeid te verrichten) En de rest gewoon buiten beschouwing laten?

    Jouw laatste zin heb ik niet begrepen, die moet je even wat beter opschrijven.
    laatste zin ... dan gun ik mn ZAAD een ander optie ...

    Dus als die vrouw geen kinderen kan kan krijgen dan laat ik mijn miljoenenen zaadcellen nut voor haar in de steek

  14. #29
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja zeker MAG ZE ME om die reden trouwen .... STERKER nog ... ik vind dat verliefdheid en liefde OVERGEWAARDEERD is ... ik zou heel gied kunnen leven met een vroiw ... wanneer ze tegen mij zou zeggen ik ben NIET verliefd op jou en ik hou niet van je !!!!!! MITS....... ze me RESPECTEERD!!!!! MITS ze me GOED BEHANDELD...... dan zou ik de rest van m’n leven bij haar kunnen bkijven .... want een mens is zeeer goed in staat om om een persoon te GEVEN zonder liefde .... ze kan om me
    Geven puur om het feit dat ik de vader van d’r kinderen ben ... ze kan om me
    Geven omdat ik haar goed behandel !!!!!

    Nee RESPECT daar draait het bij een man om !!!!
    Sorry, maar hoe kun je niet van iemand houden en wel je lichaam en hele zaligheid met elkaar delen? Gaan jullie als 2 robots de daad doen ofzo? Of hoe zie je dat precies voor je?

    Respect geven is sowieso een basis, maar alleen met respect ga je het niet redden. Een huwelijk is meer dan alleen respect en kinderen.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  15. #30
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    laatste zin ... dan gun ik mn ZAAD een ander optie ...

    Dus als die vrouw geen kinderen kan kan krijgen dan laat ik mijn miljoenenen zaadcellen nut voor haar in de steek
    Het is je goed recht een andere vrouw (bij) te huwen, maar wat als jouw zaad helemaal geen kinderen kan voortbrengen? Heb je daar ooit al eens over nagedacht?

    Wie ben jij om te denken dat je kan krijgen wat je wilt? Het is nog altijd Allah die ons die gunsten schenkt.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!