1. #46
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ja dat is zo, maar vergeet niet, de recht geschapen zullen regeren later
    de aanhouder wint, gewoon door die onzin mensen heen kijken en je vind een weg
    marokkaanen is gewoon een ziek volk

  2. #47
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Onschuldiger dan Facebook, Instagram, SnapChat etc.
    Ook als m.nl daar naar toe leidt?

  3. #48

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Ook als m.nl daar naar toe leidt?
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat hier echt fitna is zoals vroeger toen er nog chat was en het hier echt levendig was enzo. Er lopen hier wel veel zieke verdwaalde gasten rond maar ik denk dat er bijna tot geen enkele vrouw reageert op hun pms. Dan moet je als vrouw wel heel erg laag gezonken zijn als je gaat snappen met de welbekende camboy of een paar andere viezeriken.

  4. #49
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat hier echt fitna is zoals vroeger toen er nog chat was en het hier echt levendig was enzo. Er lopen hier wel veel zieke verdwaalde gasten rond maar ik denk dat er bijna tot geen enkele vrouw reageert op hun pms. Dan moet je als vrouw wel heel erg laag gezonken zijn als je gaat snappen met de welbekende camboy of een paar andere viezeriken.
    Er zitten ook oproepen tussen van vrouwen he. Denk zelf dat het nu gevaarlijker is omdat niks gescreend wordt nu. Dingen die nu kunnen daar kreeg je direct een ban voor toen

  5. #50

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Er zitten ook oproepen tussen van vrouwen he. Denk zelf dat het nu gevaarlijker is omdat niks gescreend wordt nu. Dingen die nu kunnen daar kreeg je direct een ban voor toen
    Oh bedoel je bij dat rubriekje? Ja daar zeg je me wat, was ik even vergeten. Ik hoop dan oprecht dat dat geen serieuze oproepen zijn van vrouwen. Wil niet alle mannelijke leden over een kam scheren, maar er zitten hier gewoon best wel veel viespeuken en psyco's. Geen goede plek of manier om hier iemand te vinden.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    M.nl is de halalste vorm van social media, maar alsnog wel erg haram

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie
    Oh bedoel je bij dat rubriekje? Ja daar zeg je me wat, was ik even vergeten. Ik hoop dan oprecht dat dat geen serieuze oproepen zijn van vrouwen. Wil niet alle mannelijke leden over een kam scheren, maar er zitten hier gewoon best wel veel viespeuken en psyco's. Geen goede plek of manier om hier iemand te vinden.
    +10 ❤

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Voor zowel getrouwde als ongetrouwde mensen.

    Ben benieuwd naar jullie meningen.
    Het is wat je er zelf van maakt.
    Heavy

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    11
    21-02-2020

    Ewa ja
    Nieuwe gebruiker

  10. #55
    Real life bully

    Reacties
    6.773
    25-05-2012

    Ligt eigenlijk aan welke hoekje je het meeste gaat

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    519
    02-01-2022

    @ Gentle Woman

    Alsof jij je eigen vraag niet kan beantwoorden.

    Ik begrijp jou soms niet.

    Je vind jouzelf kwetsbaar terwijl jij provocatief bezig bent.

    Kan je mij uitleggen wat er gebeurd is?