1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Waarom willen mannen niet meer trouwen

    Ik hoor vaak dat vrouwen veel eisen van een man etc. Maar laten we omgekeerd bekijken.
    Er wordt ook vaak beweerd dat mannen hoge eisen stellen aan een vrouw.
    Nu is de vraag aan de vrouw, wat wordt er zoal geëist bij een vrouw (behalve dat ze knap is)?

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Teveel, goedkoop aanbod. Gratis sex, dom gegiegel, te snel liefde tonen... op naar de volgende nieuwe uitdaging.


    Haar laten denken dat zij even wat voorstelde, halve toeko.st bespreken, weg eer en dumpen maar!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Je hebt nu veel mannen die eisen dat een vrouw werkt en meebetaald aan de vaste lasten (kots).

    Je hebt mannen die eisen dat een vrouw nooit een relatie heeft gehad en dat hij de eerste man is in haar leven (terwijl hij over iedereen heen is geweest).

    Je hebt mannen die heel hun leven op de vieste plekken zijn geweest en die de meest vieze vrouwen hebben gekend, waardoor ze scheef beeld hebben van vrouwen. Dat alleen omdat ze er zelf voor hebben gekozen omringt te worden door bepaalde mensen met bepaalde levensstijlen.

    Je hebt mannen die zwart-wit denken en alles wat uit dat plaatje valt kunnen ze niet handelen. (Maar goed, wij hebben allemaal onze autistische trekjes.)

    Je hebt mannen die enkel jouw baarmoeder willen. Dus de rest doet er niet toe. Zolang je maar kookt en ervoor zorgt dat hij zich voort kan planten. Die mannen hebben ook liever dat een vrouw geen eigen mening heeft.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Je hebt nu veel mannen die eisen dat een vrouw werkt en meebetaald aan de vaste lasten (kots).

    Je hebt mannen die eisen dat een vrouw nooit een relatie heeft gehad en dat hij de eerste man is in haar leven (terwijl hij over iedereen heen is geweest).

    Je hebt mannen die heel hun leven op de vieste plekken zijn geweest en die de meest vieze vrouwen hebben gekend, waardoor ze scheef beeld hebben van vrouwen. Dat alleen omdat ze er zelf voor hebben gekozen omringt te worden door bepaalde mensen met bepaalde levensstijlen.

    Je hebt mannen die zwart-wit denken en alles wat uit dat plaatje valt kunnen ze niet handelen. (Maar goed, wij hebben allemaal onze autistische trekjes.)

    Je hebt mannen die enkel jouw baarmoeder willen. Dus de rest doet er niet toe. Zolang je maar kookt en ervoor zorgt dat hij zich voort kan planten. Die mannen hebben ook liever dat een vrouw geen eigen mening heeft.
    Maar er zijn heel veel vrouwen die juist willen werken en dat ook eisen van een man. Dat ze mogen werken. Sterker nog dat geluid wordt steeds harder en harder... Verder zeg je dat een man wilt dat de vrouw werkt maar tegelijkertijd beweer je dat je mannen hebt die liever niet willen dat een vrouw een eigen mening hebt. Dit is gewoon tegenstrijdig met elkaar... Een man die een vrouw zonder mening wilt kan haar onmogelijk ook laten werken. Sorry dat ik het zeg maar jij bent de eerste waarvan ik hoor dat een man wilt dat zijn vrouw gaat werken.... Normaal willen mannen een vrouw gewoon thuis hebben

  5. #5
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ik hoor vaak dat vrouwen veel eisen van een man etc. Maar laten we omgekeerd bekijken.
    Er wordt ook vaak beweerd dat mannen hoge eisen stellen aan een vrouw.
    Nu is de vraag aan de vrouw, wat wordt er zoal geëist bij een vrouw (behalve dat ze knap is)?
    -knap
    -keukenprinses
    - goed gedrag (bijna een engel)
    - geen verleden
    -gehoorzaam
    - het liefst geen verstand of mening
    - super slank en ook zo blijven tot de dood
    - intelligent maar toch ook weer niet
    - een praktiserende moslima die ook wel wat weggeeft van Kim k
    - de ideale schoondochter
    - de perfecte moeder of to be!
    - tegenwoordig verwachten(sommige vrouwelijke mannen) dat de vrouw kosten met hem deelt
    - mega veel (spaargeld)
    -loyaal (terwijl hij de hort op mag)
    - alles aanvaarden wat hij doet
    - sabr hebben met zijn onzin
    - weinig bruidsschat vragen (het liefst gratis met hem mee..)

    En zo kan ik nog doorgaan..

    Heb ooit een lezing beluisterd en toen zei de sheikh: mannen hebben geen realistische eisen als het op vrouwen aankomt. Ze verwachten de vrouwen van jannah te vinden in dunya.

    Geen woord aan toe te voegen!
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    -knap
    -keukenprinses
    - goed gedrag (bijna een engel)
    - geen verleden
    -gehoorzaam
    - het liefst geen verstand of mening
    - super slank en ook zo blijven tot de dood
    - intelligent maar toch ook weer niet
    - een praktiserende moslima die ook wel wat weggeeft van Kim k
    - de ideale schoondochter
    - de perfecte moeder of to be!
    - tegenwoordig verwachten(sommige vrouwelijke mannen) dat de vrouw kosten met hem deelt
    - mega veel (spaargeld)
    -loyaal (terwijl hij de hort op mag)
    - alles aanvaarden wat hij doet
    - sabr hebben met zijn onzin
    - weinig bruidsschat vragen (het liefst gratis met hem mee..)

    En zo kan ik nog doorgaan..

    Heb ooit een lezing beluisterd en toen zei de sheikh: mannen hebben geen realistische eisen als het op vrouwen aankomt. Ze verwachten de vrouwen van jannah te vinden in dunya.

    Geen woord aan toe te voegen!
    Keukenprinses of werken? Wat is het van de 2. Het valt mij op als ik deze vraag stel dat vrouwen tegenstrijdig zijn in hun antwoorden terwijl ze dat zelf niet door hebben. Nu wordt ook nog eens beweerd dat vrouw moet werken van de man. Terwijl vrouwen zelf graag die carriere willen maken etc. Nu wordt het ze3ma op de man gegooid... VErder is slank zijn een onderdeel van knap zijn... Veel woorden maar ook veel dubbel dingen die je plaatst...

  7. #7
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Keukenprinses of werken? Wat is het van de 2. Het valt mij op als ik deze vraag stel dat vrouwen tegenstrijdig zijn in hun antwoorden terwijl ze dat zelf niet door hebben. Nu wordt ook nog eens beweerd dat vrouw moet werken van de man. Terwijl vrouwen zelf graag die carriere willen maken etc. Nu wordt het ze3ma op de man gegooid... VErder is slank zijn een onderdeel van knap zijn... Veel woorden maar ook veel dubbel dingen die je plaatst...
    Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor type man je voor je hebt. Het is toe te passen op de traditionele man(als je werk vergeet) en op de zogenaamde ‘moderne’ man.
    *Account niet meer in gebruik*

  8. #8
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Keukenprinses of werken? Wat is het van de 2. Het valt mij op als ik deze vraag stel dat vrouwen tegenstrijdig zijn in hun antwoorden terwijl ze dat zelf niet door hebben. Nu wordt ook nog eens beweerd dat vrouw moet werken van de man. Terwijl vrouwen zelf graag die carriere willen maken etc. Nu wordt het ze3ma op de man gegooid... VErder is slank zijn een onderdeel van knap zijn... Veel woorden maar ook veel dubbel dingen die je plaatst...
    Sorry, maar er zijn genoeg werkende keukenprinsessen. Die twee dingen zijn totaal niet tegenstrijdig.

    Dat je keukenprinses bent, betekent niet dat je LEEFT in de keuken. Het betekent alleen dat je goed kan koken.

    Het valt me op dat je deze topic wilt gebruiken om alleen maar weer eens aan te wijzen hoe verkeerd de vrouwen zogenaamd bezig zijn. Jammer, echt jammer.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #9
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry, maar er zijn genoeg werkende keukenprinsessen. Die twee dingen zijn totaal niet tegenstrijdig.

    Dat je keukenprinses bent, betekent niet dat je LEEFT in de keuken. Het betekent alleen dat je goed kan koken.

    Het valt me op dat je deze topic wilt gebruiken om alleen maar weer eens aan te wijzen hoe verkeerd de vrouwen zogenaamd bezig zijn. Jammer, echt jammer.
    GW, wij vrouwen kunnen nooit iets goed doen in de ogen van mannen.
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #10
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    GW, wij vrouwen kunnen nooit iets goed doen in de ogen van mannen.
    Nee, we moeten onze negatieve visies over elkaar wijzigen. Laten we dus ophouden als allereerste om negatief over elkaar te denken of het negatieve in elkaar te willen zien.

    En ik richt de woorden als allereerste naar mezelf!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Maar er zijn heel veel vrouwen die juist willen werken en dat ook eisen van een man. Dat ze mogen werken. Sterker nog dat geluid wordt steeds harder en harder... Verder zeg je dat een man wilt dat de vrouw werkt maar tegelijkertijd beweer je dat je mannen hebt die liever niet willen dat een vrouw een eigen mening hebt. Dit is gewoon tegenstrijdig met elkaar... Een man die een vrouw zonder mening wilt kan haar onmogelijk ook laten werken. Sorry dat ik het zeg maar jij bent de eerste waarvan ik hoor dat een man wilt dat zijn vrouw gaat werken.... Normaal willen mannen een vrouw gewoon thuis hebben
    Ik heb het over verschillende soort mannen. Dus dat werken en geen eigen mening staan los van elkaar.

    Nee hoor, tegenwoordig roepen steeds meer mannen dat ze een vrouw willen die werkt zodat ze niet alleen op hoeven te draaien voor alle kosten.

  12. #12
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Nee, we moeten onze negatieve visies over elkaar wijzigen. Laten we dus ophouden als allereerste om negatief over elkaar te denken of het negatieve in elkaar te willen zien.

    En ik richt de woorden als allereerste naar mezelf!
    Ik denk niet negatief over mannen hoor, heb hun fitrah al geaccepteerd.
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #13
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Ik heb het over verschillende soort mannen. Dus dat werken en geen eigen mening staan los van elkaar.

    Nee hoor, tegenwoordig roepen steeds meer mannen dat ze een vrouw willen die werkt zodat ze niet alleen op hoeven te draaien voor alle kosten.
    Door wie komt dit denk je? Door de vrouwen! Als elke vrouw dit zou vertikken zouden mannen nooit lef hebben om dit te eisen!
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Door wie komt dit denk je? Door de vrouwen! Als elke vrouw dit zou vertikken zouden mannen nooit lef hebben om dit te eisen!
    Ja dat is waar, maar er zijn nog genoeg vrouwen die er niet zo in staan. Toch word het moeilijk gemaakt, omdat veel mannen ook willen dat hun vrouw werkt.

  15. #15
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Ik denk niet negatief over mannen hoor, heb hun fitrah al geaccepteerd.
    Ik zie je vaak het woord 'fitrah' gebruiken, maar volgens mij zegt dat alleen iets over ons natuurlijke geloof dat we in Allah hebben.

    https://blog.islamiconlineuniversity...atural-belief/

    Al het andere wat jij bestempelt als 'fitrah', heeft niets met geloof te maken. Dan heb jij het meer over nature/nurture eigenschappen van mannen of vrouwen.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!