1. #61
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nogmaals met jouw beredenering en interpretatie zou dat betekenen dat hij zijn eigen familie ook aanvalt. Lijkt mij sterk dat dat de bedoeling is. En als dat wel zo was, dan nog heb je geen reden zijn familie aan te vallen aangezien hij dat al zelf doet....
    Wat neem jij het op voor hem. Hij beledigt ook de vrouwen uit jouw kring. Of heb jij geen vrouwelijke famillieleden?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nogmaals met jouw beredenering en interpretatie zou dat betekenen dat hij zijn eigen familie ook aanvalt. Lijkt mij sterk dat dat de bedoeling is. En als dat wel zo was, dan nog heb je geen reden zijn familie aan te vallen aangezien hij dat al zelf doet....
    Hij heeft wel het recht om zo te praten over een hele groep, maar als het andersom word gedaan is het ineens erg.

    Als je spreekt voor een bepaalde groep, waar jouw familieleden onder vallen, dan haal je ze zelf indirect naar beneden.
    Dat mag zij dan ook aankaarten vind ik.

    Continu word er slecht gepraat over Marokkaanse vrouwen etc, maar daar vallen zijn zusje/moeder/nichtjes etc toch ook onder?

    Grappig dat veel mensen zo praten over vrouwen, maar hun eigen familieleden altijd de uitzonderingen zijn.

  3. #63

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nogmaals met jouw beredenering en interpretatie zou dat betekenen dat hij zijn eigen familie ook aanvalt. Lijkt mij sterk dat dat de bedoeling is. En als dat wel zo was, dan nog heb je geen reden zijn familie aan te vallen aangezien hij dat al zelf doet....
    Je begrijpt me niet. Lijkt me ook sterk dat hij dat bedoelde, maar op het moment dat je het over een heel gemeenschap gaat hebben, vallen zij er ook onder. Dat wilde ik aangeven om te laten zien hoe absurd het is om even een heel groep op basis van afkomst goedkoop te noemen.

  4. #64

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Hij heeft wel het recht om zo te praten over een hele groep, maar als het andersom word gedaan is het ineens erg.

    Als je spreekt voor een bepaalde groep, waar jouw familieleden onder vallen, dan haal je ze zelf indirect naar beneden.
    Dat mag zij dan ook aankaarten vind ik.

    Continu word er slecht gepraat over Marokkaanse vrouwen etc, maar daar vallen zijn zusje/moeder/nichtjes etc toch ook onder?

    Grappig dat veel mensen zo praten over vrouwen, maar hun eigen familieleden altijd de uitzonderingen zijn.
    Dankje dit is precies wat ik bedoel!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    39
    27-09-2019

    Ik vind het spijtig dat marokkaanse vrouwen en mannen niet zo goed overeenkomen. Vooral in België en Nederland het geval en tuurlijk zijn er uitzonderingen

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dus de conclusie is heren, na het lezen van al de topics hier is: Waarom ga je nou nog in godsnaam vandaag de dag nog met een Marokkaanse trouwen uit Nederland/Belgie/Frankerijk.Ik snap jullie echt niet.Het is overduidelijk hoe er over ze gedacht word en naar ze gekeken word.
    Je kan een relatie met ze hebben puur voor de seks omdat dat makkelijk gaar bij ze.Dat begrijp ik nog wel als je nog jong en puperend bent.Maar op een gegeven moment kom je op de leeftijd dat je wilt trouwen.Je weet huisje boompje beestje .
    Dat is het moment om een einde te maken aan die relatie.Dan je ouders inschakelen om te kijken of ze iets betrouwbaars voor je kunnen vinden in Noord-Marokko.Zo niet dan even bij andere afkomsten kijken waar eer trots zelfrespect en klasse bij de vrouwen nog wel aanwezig zijn.
    HAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
    De mannen die denken dat de vrouwen van Marokko sowieso goed zijn, die zijn echt DOM!
    Sommige meiden van Nederland hebben veel meer normen en waarde dan de meiden van Marokko. Heel veel meiden van Marokko zijn tot alles in staat.

    Je moet gewoon zoeken naar een goed meisje en dat niet per se baseren op de plek waar ze vandaan komen.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    HAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
    De mannen die denken dat de vrouwen van Marokko sowieso goed zijn, die zijn echt DOM!
    Sommige meiden van Nederland hebben veel meer normen en waarde dan de meiden van Marokko. Heel veel meiden van Marokko zijn tot alles in staat.

    Je moet gewoon zoeken naar een goed meisje en dat niet per se baseren op de plek waar ze vandaan komen.
    Het is inderdaad moeilijk voor ons mannen. Hier of Marokko, het is kiezen tussen twee kwaden.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Het is inderdaad moeilijk voor ons mannen. Hier of Marokko, het is kiezen tussen twee kwaden.
    Er zitten slechte tussen, zoals er ook veel slechte mannen zijn. Dat betekend niet dat alle vrouwen of alle mannen slecht zijn.

  9. #69
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Dus de conclusie is heren, na het lezen van al de topics hier is: Waarom ga je nou nog in godsnaam vandaag de dag nog met een Marokkaanse trouwen uit Nederland/Belgie/Frankerijk.Ik snap jullie echt niet.Het is overduidelijk hoe er over ze gedacht word en naar ze gekeken word.
    Je kan een relatie met ze hebben puur voor de seks omdat dat makkelijk gaat bij ze.Dat begrijp ik nog wel als je nog jong en puperend bent.Maar op een gegeven moment kom je op de leeftijd dat je wilt trouwen.Je weet huisje boompje beestje .
    Dat is het moment om een einde te maken aan die relatie.Dan je ouders inschakelen om te kijken of ze iets betrouwbaars voor je kunnen vinden in Noord-Marokko.
    Zo niet dan even bij andere afkomsten kijken waar eer trots zelfrespect en klasse bij de vrouwen nog wel aanwezig zijn.
    Sinds wanneer is het plegen van zina toegestaan voor de moslimman?

    Je spoort broeders aan seks te hebben met zusters? Zusters die jij hier zwartmaakt omdat ze seks zouden hebben met jan en alleman maar voor een man is dat niet erg?! Grapjas!

    Trouwen uit Noord Marokko alsof die vrouwen staan te springen voor jullie! Ze gebruiken jullie als springplank! Meer niet.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #70
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Het is inderdaad moeilijk voor ons mannen. Hier of Marokko, het is kiezen tussen twee kwaden.
    De Marokkaanse vrouw doet het goed. En als ze al het nieuws haalt is het ALTIJD positief. In tegenstelling tot de Marokkaanse man. Helaas
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #71
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    HAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
    De mannen die denken dat de vrouwen van Marokko sowieso goed zijn, die zijn echt DOM!
    Sommige meiden van Nederland hebben veel meer normen en waarde dan de meiden van Marokko. Heel veel meiden van Marokko zijn tot alles in staat.

    Je moet gewoon zoeken naar een goed meisje en dat niet per se baseren op de plek waar ze vandaan komen.
    Precies! Ze moesten eens weten
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #72
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Dit is een openbaar forum IK citeer wie IK wil wanneer IK wil. Yooooo
    A grateful heart is a magnet for miracles