1. #31
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom mannen niet willen trouwen.

    Vrouwen volgens mijn mening.. Eerst laten ze je van hun heel erg houden
    later wanneer ze scheiden van jou houden ze alles van jou!
    Ook je kind let maar op!
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Ik heb het ook meegemaakt van mijn overbuur hij is gescheiden ik zeg hoe komt dat hij werkt is normaal maar de vrouw zij na 14 jaar huwelijk ik voel niks meer voor jou. Vrouwen zijn gatar de Hell is gevuld door hen

  3. #33
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Zoehri Bekijk reactie
    Waarom mannen niet willen trouwen.

    Vrouwen volgens mijn mening.. Eerst laten ze je van hun heel erg houden
    later wanneer ze scheiden van jou houden ze alles van jou!
    Ook je kind let maar op!
    Heb je dit meegemaakt?
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    62
    23-11-2020

    Marokkaanse vrouwen zijn aangeraakt door elke afkomst van de wereld vooral met een zwarte kleur
    Godsdienst maakt ze niet uit of je nou jood kaffir christen bent dus jaa kan me zeker voorstellen om niet met een marokkaanse te trouwen

  5. #35
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Heb je dit meegemaakt?
    Heb het meegemaakt en ga het nooit in mijn leven weer meemaken..
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  6. #36
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe een goeie vriend tegen mij zij, doe wat je later niet meer kan doen.
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  7. #37
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen zijn aangeraakt door elke afkomst van de wereld vooral met een zwarte kleur
    Godsdienst maakt ze niet uit of je nou jood kaffir christen bent dus jaa kan me zeker voorstellen om niet met een marokkaanse te trouwen
    Welke afkomst ga jij mee trouwen later?
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Lang leve de pure marokkaanse. De uirschot zoals op dit site mogen de niggers en andere afkomsten hebben
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  9. #39
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Mede door intrige vrouwen. Onnodige leugens. Als je een vrouw met simpele dingen niet eens kan vertrouwen laat staan met dingen die er echt toedoen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Mede door intrige vrouwen. Onnodige leugens. Als je een vrouw met simpele dingen niet eens kan vertrouwen laat staan met dingen die er echt toedoen.
    klopt
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moeder.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen zijn aangeraakt door elke afkomst van de wereld vooral met een zwarte kleur
    Godsdienst maakt ze niet uit of je nou jood kaffir christen bent dus jaa kan me zeker voorstellen om niet met een marokkaanse te trouwen
    Niet echt motiverend om dit te horen. Maar ik denk dat dit zeker niet geldt voor elke vrouw. Er bestaan ook goede vrouwen, niet meer zoveel als vroeger, maar ze zijn zeker niet allemaal uitgestorven?
    Sterker door Strijd

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Kan..of een onder voorwerp.
    Ze vliegen voorbij vanuit verschillende kanten.
    Sterker door Strijd

  13. #43
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Niet echt motiverend om dit te horen. Maar ik denk dat dit zeker niet geldt voor elke vrouw. Er bestaan ook goede vrouwen, niet meer zoveel als vroeger, maar ze zijn zeker niet allemaal uitgestorven?
    Goede vrouwen zie je niet, hoor je niet vallen niet op. Ze zijn aan het lesvolgen, werken of thuis that's it. Ze zijn er zeker wel. Maar dan valt al het "slechte" wel op. En denken we oh this is it

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Ontspan. Bekijk reactie
    Goede vrouwen zie je niet, hoor je niet vallen niet op. Ze zijn aan het lesvolgen, werken of thuis that's it. Ze zijn er zeker wel. Maar dan valt al het "slechte" wel op. En denken we oh this is it
    Ja. Elke man wil een goede vrouw zeg maar. Dat is ons doel om zo een te vinden.
    Sterker door Strijd

  15. #45

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Brede-mocro Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen zijn aangeraakt door elke afkomst van de wereld vooral met een zwarte kleur
    Godsdienst maakt ze niet uit of je nou jood kaffir christen bent dus jaa kan me zeker voorstellen om niet met een marokkaanse te trouwen
    Alsof dit voor elke Marokkaanse vrouw geldt, misschien in jouw omgeving en/of familie