1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Sorry, maar er zijn genoeg werkende keukenprinsessen. Die twee dingen zijn totaal niet tegenstrijdig.

    Dat je keukenprinses bent, betekent niet dat je LEEFT in de keuken. Het betekent alleen dat je goed kan koken.

    Het valt me op dat je deze topic wilt gebruiken om alleen maar weer eens aan te wijzen hoe verkeerd de vrouwen zogenaamd bezig zijn. Jammer, echt jammer.
    Ik betreur het heel erg dat je dan elke topic die over trouwen, mannen en vrouwen ziet als een aanval op de vrouw. Dat zegt meer over jou. Ik vraag me af waar dit naartoe zal leiden als dit doorgaat op deze manier. Niks meer mogen zeggen over/tegen vrouwen? Net als bij homo's. Mag je niks meer over zeggen of je wordt al bestempeld als homofoob.. Die weg wil je niet bewandelen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ik betreur het heel erg dat je dan elke topic die over trouwen, mannen en vrouwen ziet als een aanval op de vrouw. Dat zegt meer over jou. Ik vraag me af waar dit naartoe zal leiden als dit doorgaat op deze manier. Niks meer mogen zeggen over/tegen vrouwen? Net als bij homo's. Mag je niks meer over zeggen of je wordt al bestempeld als homofoob.. Die weg wil je niet bewandelen
    Het moge toch wel duidelijk zijn dat de vrouw veel ingewikkelder in mekaar zit dan de man. De vrouw is emotie, gevoel en omweg-taal waar de man dit meer op duidelijkheid en logica berust. En wat vandaag het geval is, is de man gaat steeds minder en minder mee in deze emoties van de vrouw en kiest liever voor logica waar het dus uiteindelijk ophoudt voor beide helaas..

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Hoceimiaan Bekijk reactie
    Fuck trouwen!!!
    Hahah dit zijn ook weer niet de reacties die ik wilde uitlokken ofso laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat het wel duidelijk is waar deze trend naartoe leidt. Trouwen doen ze nog alleen in armere landen. Hier hebben we samen wonen.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Ik wil graag een (T) werkende keuken prinses aka kim k lookalike is dat teveel gevraagd asahbee

  5. #20
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Een werkende Botox persoon(Kim k) + ze moet een keukenprinses zijn. Denk dat je moet wachten op het hiernamaals
    *Account niet meer in gebruik*

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    En een goed intellectueel gesprek met kunnen voeren maar die bestaan blijkbaar niet

  7. #22
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Ma shaa’Allaah, nog meer wensen? Moet ze ook toevallig kunnen vliegen?
    *Account niet meer in gebruik*

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    60 hizb uit het hoofd er zijn 8 miljard mensen er moet toch een vrouw voor mij zijn

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Moet ze ook toevallig kunnen vliegen?
    Wat gebruiken vliegende vrouwen? Een bezem?
    Sterker door Strijd

  10. #25
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    60 hizb uit het hoofd er zijn 8 miljard mensen er moet toch een vrouw voor mij zijn
    ik ga echt stuk. En dan roepen mannen dar vrouwen veel eisen.
    *Account niet meer in gebruik*

  11. #26
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat gebruiken vliegende vrouwen? Een bezem?
    Kan..of een onder voorwerp.
    *Account niet meer in gebruik*

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Marokkaanse vrouwen hebben allemaal takebor kunnen geen eens marmita
    Gringo mensemel maken

  13. #28
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Niet zo overdrijven. Een vrouw wordt niet gehuwd voor kookkunsten tenzij je opzoek bent naar een slaafje.
    *Account niet meer in gebruik*

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Dan zoek ik een schaap

  15. #30
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Een intelligente schaap met een Botox uiterlijk. Get it!
    *Account niet meer in gebruik*