1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Geen 'want', elk mens is in zekere zin verschillend, uniek.
    Geen argument om de behoeften van een ander te gaan veronderstellen of bepalen. En al helemaal niet gaan veralgemenen tot de helft van de wereldbevolking.
    Vrouwen en mannen zijn inderdaad verschillend. Brouw en man zijn niet hetzelfde en zullen nooit hetzelfde zijn al worden ze transgender.

    Maar je hebt gelijk dat iedere vrouw anders is onderling en iedere man anders is onderling: ze bevinden zich op fitra of hebben hun fitra verlaten en zullen dingen toestaan zoals incest, homofilie, transgender, seks met dieren, getrouwde mensen die hun partner voor een nacht delen met andere getrouwde mensen, polyandrie en ga maar door.

    In Islam is dit verboden en is er duidelijk verschil tussen man en vrouw. En in de Islam is wat goed is goed en wat slecht is is slecht ook al haten de ongelovigen en mensen van begeerten dit.

    In Atheisme is alles ok van incest tot seks met dieren tot homofilie to transgender tot eten mensen lijken van mensen die door niemand gemist wordt tot getrouwde stellen die seks hebben voor een nacht met andere getrouwde stellen en dit noemen ze echte liefde.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Uw betoog is niet van feiten gespeend.
    we hebben het over mannen toch ??? Een man die z’n vrouw wilt delen is toch geen man ???? Of ie ik dat verkeerd .

    In de islam word zo een “ man “
    Als
    Dayouth bestempeld .

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Vrouwen en mannen zijn inderdaad verschillend. Brouw en man zijn niet hetzelfde en zullen nooit hetzelfde zijn al worden ze transgender.

    Maar je hebt gelijk dat iedere vrouw anders is onderling en iedere man anders is onderling: ze bevinden zich op fitra of hebben hun fitra verlaten en zullen dingen toestaan zoals incest, homofilie, transgender, seks met dieren, getrouwde mensen die hun partner voor een nacht delen met andere getrouwde mensen, polyandrie en ga maar door.
    dat mensen dit tegenspreken zegt genoeg over de huidige staat can de “mannen “ .......

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ik snap niet dat mannen niet snappen dat dat afgrijselijke gevoel dat je krijgt bij het idee dat jouw vrouw (meer) van een ander houdt of dat ze ook intiem is met een ander... DAT WIJ VROUWEN EXACT DATZELFDE GEVOEL OOK HEBBEN.

    De meeste vrouwen dan. Wat is daar zo moeilijk aan om te snappen. Ik word m3assab terwijl ik geen eens een man heb. Laaaaaat staaaaaaan als ik een exemplaar heb waar ik van houd, die vervolgens doodleuk in een ander huis van een andere vrouw gaat zitten houden en intiem zijn en ons huwelijk gwn ffekes dupliceert alsoffet niks is. Over mn lijk.

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat mensen dit tegenspreken zegt genoeg over de huidige staat can de “mannen “ .......
    Taranant weha. Foutieve vragen stellen om de mensen de verwarren.

    Vrijwel iedere man wil een tweede vrouw of wilt vrouwen in haram zoals wereldwijd in praktijk gebeurd. De meeste mannen hebben minnaressen dit zijn feiten, en de meeste vrouwen denken weer anders en moeten niet denken aan meerdere mannen hebben die van hen snoepen, niet in haram en al helemaal niet in het huwelijk. Behalve die uit hun fitra zijn en die soort zie je ontspoort zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik snap niet dat mannen niet snappen dat dat afgrijselijke gevoel dat je krijgt bij het idee dat jouw vrouw (meer) van een ander houdt of dat ze ook intiem is met een ander... DAT WIJ VROUWEN EXACT DATZELFDE GEVOEL OOK HEBBEN.

    De meeste vrouwen dan. Wat is daar zo moeilijk aan om te snappen. Ik word m3assab terwijl ik geen eens een man heb. Laaaaaat staaaaaaan als ik een exemplaar heb waar ik van houd, die vervolgens doodleuk in een ander huis van een andere vrouw gaat zitten houden en intiem zijn en ons huwelijk gwn ffekes dupliceert alsoffet niks is. Over mn lijk.
    Niet iedere vrouw is en denkt zoals jij.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Niet iedere vrouw is en denkt zoals jij.
    Dit is eerder regel dan uitzondering!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Taranant weha. Foutieve vragen stellen om de mensen de verwarren.

    Vrijwel iedere man wil een tweede vrouw of wilt vrouwen in haram zoals wereldwijd in praktijk gebeurd. De meeste mannen hebben minnaressen dit zijn feiten, en de meeste vrouwen denken weer anders en moeten niet denken aan meerdere mannen hebben die van hen snoepen, niet in haram en al helemaal niet in het huwelijk. Behalve die uit hun fitra zijn en die soort zie je ontspoort zijn.
    elke man wilt meerdere vrouen !!! Hoe veel hij ook houd van z’n huidige vrouw !!!’ Ja mannen roepen wel eens jaaaaaaa ik wil alleen jou!!!!!! En niemand anders!!!!! Omdat een extra vrouw niet tot de realiteit behoord !!!!

    Maar stel dat die zelfde man een leven word gegeven dat hij zonder problemen een 2e vrouw vrouw mag nemen dan zal hij JAAAA zeggen !!!

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    elke man wilt meerdere vrouen !!! Hoe veel hij ook houd van z’n huidige vrouw !!!’ Ja mannen roepen wel eens jaaaaaaa ik wil alleen jou!!!!!! En niemand anders!!!!! Omdat een extra vrouw niet tot de realiteit behoord !!!!

    Maar stel dat die zelfde man een leven word gegeven dat hij zonder problemen een 2e vrouw vrouw mag nemen dan zal hij JAAAA zeggen !!!
    Na3am, velen doen het in haram en daar zeggen de atheïsten niets over zoals Hobbit. Ze beginnen pas kritiek te leveren als ze horen: tweede vrouw. Maar ze vergeten het is legaal in NL om met 1000 vrouwen ontucht te plegen en met tig een samenlevingscontract te hebben. Haram is ok maar halal en eer is slecht..

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Mannen zijn een grote beproeving voor ons vrouwen. Want we houden graag exclusief van ze maar we weten dat zij hun liefde het liefst rondspuien aan iedereen die dr wat van hebben wil.

    Dus wat blijft erover om van te houden.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    591
    19-02-2021

    Ik ga weg uit deze topic want heb zware jnoen gekregen. Salam

  12. #27
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Toedels.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Na3am, velen doen het in haram en daar zeggen de atheïsten niets over zoals Hobbit. Ze beginnen pas kritiek te leveren als ze horen: tweede vrouw. Maar ze vergeten het is legaal in NL om met 1000 vrouwen ontucht te plegen en met tig een samenlevingscontract te hebben. Haram is ok maar halal en eer is slecht..
    was eens een man van 50 die een vrouw van 19 wouw huwen !!! HALAL!!!!!!!

    De wereld was te klein en menen hebben daar een afschuw over ..... en verklaren dat meisje voor gek!!!!

    Maar hier in NL mag een meisje vN 19 achter een raam gaan staan en per dan met 30 mannen sex hebben voor geld waaronder opa’s van 80!!!!!!

    Vele meiden zitten daar met een pooier ! !!! Elke dag landen er vliegtuigen met vrijgezellen/getrouwde mannen die in amstwrdam op de wallen lopen .... er worden zelfs rondleidingen geven op de wallen !!!

    Maar halal ???? Neee dat kan toch niet met een meisje van 19!!!!!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Paradijsopaarde Bekijk reactie
    Ik ga weg uit deze topic want heb zware jnoen gekregen. Salam
    jnoen gekregen omdat je met de waarheid word geconfronteerd!!! Dus dan vlucht je liever terug naar je fanatasie wereld !!

    Kijk je kunt een slang als huisdier nemen en weten wat z’n aard is en z’n aard acepterrn !!!!

    Maar wat doen veowien ???? Die gaan op in hun fantasie en tot een punt dat ze denken dat die slang een konijn is ........ en waneer ze worden gebeten geven ze de schuld aan die slang !!! En raken verbitterd !!!!

    Ik zeg juist hou van die slang en geef die slang liefde en ontvang liefde maar verergert nooit z’n ware aard

  15. #30
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    was eens een man van 50 die een vrouw van 19 wouw huwen !!! HALAL!!!!!!!

    De wereld was te klein en menen hebben daar een afschuw over ..... en verklaren dat meisje voor gek!!!!

    Maar hier in NL mag een meisje vN 19 achter een raam gaan staan en per dan met 30 mannen sex hebben voor geld waaronder opa’s van 80!!!!!!

    Vele meiden zitten daar met een pooier ! !!! Elke dag landen er vliegtuigen met vrijgezellen/getrouwde mannen die in amstwrdam op de wallen lopen .... er worden zelfs rondleidingen geven op de wallen !!!

    Maar halal ???? Neee dat kan toch niet met een meisje van 19!!!!!
    In NL is het zelfs toegestaan voor meisjes en jongens van 18 om seks te hebben met hun ouders.

    Omgekeerde wereld en vaak stellen ze vragen aan moslims, die foutief zijn slechts om de moslims te verwarren. En vele trappen erin helaas en zoeken naar antwoorden terwijl het antwoord simpel is: je vraag is incorrect. Stel een correcte vraag als je een antwoord wilt hebben.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”