1. #1
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Waarom willen vrouwen tegenwoordig niet trouwen?

    Waarom willen vrouwen tegenwoordig niet trouwen?

  2. #2
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Walou fatsoenlijke mannen.

  3. #3
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Wie zegt dat wij vrouwen niet willen trouwen? Het gaat niet om je niet willen binden aan een persoon maar aan een verkeerd persoon. De waarheid is dat een slecht huwelijk je leven kan verpesten. Daar staat niemand op te wachten natuurlijk. Verschillende onderzoeken geven ook te kennen dat vrouwen die single zijn langer en gezonder leven dan getrouwde vrouwen.
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #4
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Jawel man. Dat is zowat het enigste dat ze willen. (maar meestal pas na hun 27ste denk ik)
    Bij mij was het wel rond mijn 27/28ste. Toen stond ik er voor open zeg maar.
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Dat denk ik niet, elke vrouw is anders.
    Zelf als vrouw zou ik mezelf niet zomaar aan iemand kunnen toevertrouwen, met name als je al sterk staat in je eentje. Zelf liefde heet dat, en kritisch zijn wie je je levenspartner maakt.

  6. #6
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Ja, dat hoor ik steeds vaker. Meestal zijn ze dan net klaar met hun studie en hebben ze een vaste baan. Soms hebben ze dan een jaar of twee werken achter de rug en wat geld gespaard en al 3 reizen gemaakt.
    Heb zelf het huwelijk niet uitgesteld door doelen, ben van mening dat je gewoon alles samen kan doen. Reizen etc. Moest er naartoe groeien zeg maar, voelde toen aan dat het geleidelijk tijd werd om met huisje boompje beestje te beginnen met iemand. En omdat je eerst moet voorbereiden voor het huwelijk, je moet eerst groei mee maken en ook weten wat het inhoud.
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #7
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Vrouwen zijn bewuster en dat is een goede ontwikkeling. Genoeg gebroken gezinnen en kinderen die opgroeien zonder vader

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Walou fatsoenlijke mannen.

    Kunnen ze opraken?

    @ topicstarter, ik denk eerder dat vrouwen niet meer zo wanhopig zijn als dat ze vroeger waren. Waarom zouden we trouwen om het trouwen als we mentaal en fysiek erop achteruit gaan.
    We zoeken allemaal een partner die ons sterker gaat maken, ook in het geloof. Als dat niet het geval is dan hebben we vrede met een single leven. In deze tijd zijn vrouwen eenmaal meer in staat om voor zichzelf te zorgen.

    Allah oe a3lam
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door marhoum Bekijk reactie
    Vrouwen zijn bewuster en dat is een goede ontwikkeling. Genoeg gebroken gezinnen en kinderen die opgroeien zonder vader
    Mee eens
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Ze willen wel trouwen maar ze hebben een onrealistisch beeld over het huwelijk. Daarnaast heb je veel jonge vrouwen die overschatten zichzelf.

    Ze eisen een man van minimaal 185 cm, knap gespierd, hoog inkomen, mooie auto, huis en islamitisch georiënteerd.

    Wat zij zoeken is misschien niet eens 1% van de mannen.

  11. #11
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Ze willen wel trouwen maar ze hebben een onrealistisch beeld over het huwelijk. Daarnaast heb je veel jonge vrouwen die overschatten zichzelf.

    Ze eisen een man van minimaal 185 cm, knap gespierd, hoog inkomen, mooie auto, huis en islamitisch georiënteerd.

    Wat zij zoeken is misschien niet eens 1% van de mannen.
    Jawel hoor misschien niet in jullie kringen.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  12. #12
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Ze willen wel trouwen maar ze hebben een onrealistisch beeld over het huwelijk. Daarnaast heb je veel jonge vrouwen die overschatten zichzelf.

    Ze eisen een man van minimaal 185 cm, knap gespierd, hoog inkomen, mooie auto, huis en islamitisch georiënteerd.

    Wat zij zoeken is misschien niet eens 1% van de mannen.
    En mannen hebben geen hoge eisen voor vrouwen?
    *Account niet meer in gebruik*

  13. #13
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie

    Kunnen ze opraken?

    @ topicstarter, ik denk eerder dat vrouwen niet meer zo wanhopig zijn als dat ze vroeger waren. Waarom zouden we trouwen om het trouwen als we mentaal en fysiek erop achteruit gaan.
    We zoeken allemaal een partner die ons sterker gaat maken, ook in het geloof. Als dat niet het geval is dan hebben we vrede met een single leven. In deze tijd zijn vrouwen eenmaal meer in staat om voor zichzelf te zorgen.

    Allah oe a3lam
    Dat is wat ik iig vaak lees en hoor.
    Alleen maar rotzooi. Geen vrouw zit te wachten op rotzooi. Dus dan maar single.

  14. #14
    Inactief lid daaáag

    Reacties
    29
    13-07-2020

    Je bent niet interessant genoeg.

  15. #15

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat is wat ik iig vaak lees en hoor.
    Alleen maar rotzooi. Geen vrouw zit te wachten op rotzooi. Dus dan maar single.
    Ja precies dit