1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat is wat ik iig vaak lees en hoor.
    Alleen maar rotzooi. Geen vrouw zit te wachten op rotzooi. Dus dan maar single.
    klopt we lezen en horen het vaak, maar dat wilt niet zeggen dat godvrezende mannen niet bestaan.
    Met alle huwelijken die stuklopen, zie ik geen vrouw zeggen ik heb de juiste gevonden ( met vrees voor het boze oog)
    Of dat een man aangeeft dat hij niet tot dat groep ''rotzooi'' behoort.
    En andersom ook niet. Lees ook genoeg berichten dat mannen de hoop hebben opgegeven.
    We horen en lezen eenmaal de slechte verhalen meer dan de mooie verhalen.
    Incha Allah zullen de rechtschapen mannen en vrouwen elkaar treffen.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Jawel hoor misschien niet in jullie kringen.

    Als dat zo was waarom ben jij niet getrouwd?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    En mannen hebben geen hoge eisen voor vrouwen?
    Weinig vrouwen accepteren autoriteit van de man. Ik zoek een echtgenote geen huisgenote

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie

    Kunnen ze opraken?

    @ topicstarter, ik denk eerder dat vrouwen niet meer zo wanhopig zijn als dat ze vroeger waren. Waarom zouden we trouwen om het trouwen als we mentaal en fysiek erop achteruit gaan.
    We zoeken allemaal een partner die ons sterker gaat maken, ook in het geloof. Als dat niet het geval is dan hebben we vrede met een single leven. In deze tijd zijn vrouwen eenmaal meer in staat om voor zichzelf te zorgen.

    Allah oe a3lam
    singel leven ??? Wat ga je doen na je 40 zonder kinderen ????

    Zorg nou maar dat je een paar kinderen Bart voordat je de boot mist

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    541
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door Berkani38 Bekijk reactie
    Waarom willen vrouwen tegenwoordig niet trouwen?
    Het aanbod in de Marokkaanse vijver.. ‘sluit niet zo aan’, zal ik maar zeggen.

    No offence.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    singel leven ??? Wat ga je doen na je 40 zonder kinderen ????

    Zorg nou maar dat je een paar kinderen Bart voordat je de boot mist

    Ik zie dat de vrouwen de hoop heb opgegeven. Dus die zien zichzelf wel in een verzorgingshuis alleen sterven.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat is wat ik iig vaak lees en hoor.
    Alleen maar rotzooi. Geen vrouw zit te wachten op rotzooi. Dus dan maar single.
    ik dek dat de eisen van de vrouwen van tegenwoordig gewoon te hoog zijn ..... aan die eisen is haast niet te voldoen ...... en wanner het wel lukt aan beoaalde eisen te voldoen dan vinden vrowien wel
    Iets anders om ongelukkig over te worden /zijn .....

    Kijk naar de Nederlandse taartenbakster ..... ze heeft geen man die extreem is zoals drugs / geweld enz enz ... als dar wel zo zou zijn dan was ze allang weg .... nu is hwt zo dat ze d’r man door de loop der jaren goed als een hondje heeft afgericht ... hij kookt .. past op de kinderen .... zodat zij kan sporten en met d’r vriendinnen uit kan gaan ... ze gaan oaar keer oer haar op vakantie .... Mohim hij blaft als een hondje zoals ze dat wilt ..... en nu ze geen ECHTE reden heeft ..... en NIETS kunnnen vinden .. wat doen de meeste vrouwen dan ??! Dan zeggen ze IK HOU NIET MEER VAN HEM .. hij irriteerde me .... WIL ALLEEN VERDER ... zeggen ze dan .......

    Vrouwen zijn ALTIJD ongelukkig ... en vinden elke keer wel wat ....

    Kijk wat die taarten baktster zegt ... ze zegt ik irriteer me aan hem en de k er ovwr na om ALLLEEN Verder te gaan ....

    Haar man doet alles wat een veouw wilt ... hij BLAFT zoals een vrouw dat wilt .. zodar ZIJ ZEEEEN van tijd heeft om te kunnen doen wat ze wilt .....

    Ik ben van mening dat vrouwen gewoon niet gelukkig TE HOUDEN ZIJN ....

    Ook in mijn omgeving zie ik mannen die gewoon alles doen wat een vrouw wilt ... maar alsnog is er wel wat .......

    De k dat de eisen gewoon van deze tijd niet normaal zijn .......

    Het is te makkelijk voor vrowien gemaakt om gewoon te stoppen met een relatie ... en vrowuwen maken hij keuzen gebaseerd op emotiies .. en dan gaat het meestal fout .....

    Vrouwen zijn altijd zo geweest en vroeger ook ... maar toch bleven ze omdat je zonder man meestal slechter af was als vrouw .... dus zo werden hij emoties in bedwang gehouden .... nu dus niet .... dus dan vinden vrowien uiteindelijk wel iets om niet te trouwen of te scheiden .

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vroeger deed ik af en toe mn best om een vrouw tevreden te houden .... maar dat is allemaal zonde van de energie en tijd ..... als man sta ik al jaren in het leven met de mindset van ::: BEVALT HET JE NIET ???? DAN HOEPEL JE MAAR OP!!!! Doe doei doei ... en VEEEL GELUK MET JE EISEN ....... geen tijd en energie meer in stoppen ...... ga net zo snel weer weg als ik GEKOMEN ben .....


    Want een vroiw TEVREDEN HOUDEN is net als DWEILEN MET DE KRAAN OPEN ...... ik zeg laat het water maar overstromen ...... en dan mag ze het ALLEMAAL ZELF OPDWEILEN ...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Dit heeft te maken met verkeerde voorlichting.

    We leven in een satanistische maatschappij, waarvan alle instellingen als het onderwijs en de politiek satanisme verkondigen.

    Op school worden vrouwen verkeerd ingelicht. Ze worden geïndoctrineerd door het feministische gedachtegoed en het vrije moraal, volgens welke het normaal zou zijn om te ''spelen'' met reproductieve organen, in plaats van deze op een ''eervolle manier'' in het kader van het huwelijk aan te weden.

    Om te trouwen heb je bepaalde kwaliteiten nodig, bepaalde karaktereigenschappen, als: eergevoel, tros en een hart!
    Sterker door Strijd

  10. #25
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik dek dat de eisen van de vrouwen van tegenwoordig gewoon te hoog zijn ..... aan die eisen is haast niet te voldoen ...... en wanner het wel lukt aan beoaalde eisen te voldoen dan vinden vrowien wel
    Iets anders om ongelukkig over te worden /zijn .....

    Kijk naar de Nederlandse taartenbakster ..... ze heeft geen man die extreem is zoals drugs / geweld enz enz ... als dar wel zo zou zijn dan was ze allang weg .... nu is hwt zo dat ze d’r man door de loop der jaren goed als een hondje heeft afgericht ... hij kookt .. past op de kinderen .... zodat zij kan sporten en met d’r vriendinnen uit kan gaan ... ze gaan oaar keer oer haar op vakantie .... Mohim hij blaft als een hondje zoals ze dat wilt ..... en nu ze geen ECHTE reden heeft ..... en NIETS kunnnen vinden .. wat doen de meeste vrouwen dan ??! Dan zeggen ze IK HOU NIET MEER VAN HEM .. hij irriteerde me .... WIL ALLEEN VERDER ... zeggen ze dan .......

    Vrouwen zijn ALTIJD ongelukkig ... en vinden elke keer wel wat ....

    Kijk wat die taarten baktster zegt ... ze zegt ik irriteer me aan hem en de k er ovwr na om ALLLEEN Verder te gaan ....

    Haar man doet alles wat een veouw wilt ... hij BLAFT zoals een vrouw dat wilt .. zodar ZIJ ZEEEEN van tijd heeft om te kunnen doen wat ze wilt .....

    Ik ben van mening dat vrouwen gewoon niet gelukkig TE HOUDEN ZIJN ....

    Ook in mijn omgeving zie ik mannen die gewoon alles doen wat een vrouw wilt ... maar alsnog is er wel wat .......

    De k dat de eisen gewoon van deze tijd niet normaal zijn .......

    Het is te makkelijk voor vrowien gemaakt om gewoon te stoppen met een relatie ... en vrowuwen maken hij keuzen gebaseerd op emotiies .. en dan gaat het meestal fout .....

    Vrouwen zijn altijd zo geweest en vroeger ook ... maar toch bleven ze omdat je zonder man meestal slechter af was als vrouw .... dus zo werden hij emoties in bedwang gehouden .... nu dus niet .... dus dan vinden vrowien uiteindelijk wel iets om niet te trouwen of te scheiden .
    Ik heb het niet over tijdens het huwelijk. Maar de aanloop ernaartoe. De basis is vaak al niet voldoende om ermee in zee te gaan. En dan heb ik het absoluut niet over extra's enkel de basis dus.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik heb het niet over tijdens het huwelijk. Maar de aanloop ernaartoe. De basis is vaak al niet voldoende om ermee in zee te gaan. En dan heb ik het absoluut niet over extra's enkel de basis dus.
    ook de aanloop zijn de eisen maar mijn mening te hoog ......als ik nu alleen al die vmbo trutjes hoor praten ...... een normale jongen met een normale baan maakt niet eens kans bij die vmbo truitjes ......... pas waneer die meiden richting de 26/27/30 gaan dan zeggen ze oké oké als hij een normale baan heeft en hij kan de vasten lasten betalen dan is het OKÉ .... maar voor die tijd moeten jongens bergen verzetten om zo een meisje aan zich te binden ... en dan heb je nog de hoogopgeleiden dames .. die willen natuurlijk ook een hoogopgeleide man .. maar die zijn er weing van en als ze er al zijn zijn ze bezet

  12. #27
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ook de aanloop zijn de eisen maar mijn mening te hoog ......als ik nu alleen al die vmbo trutjes hoor praten ...... een normale jongen met een normale baan maakt niet eens kans bij die vmbo truitjes ......... pas waneer die meiden richting de 26/27/30 gaan dan zeggen ze oké oké als hij een normale baan heeft en hij kan de vasten lasten betalen dan is het OKÉ .... maar voor die tijd moeten jongens bergen verzetten om zo een meisje aan zich te binden ... en dan heb je nog de hoogopgeleiden dames .. die willen natuurlijk ook een hoogopgeleide man .. maar die zijn er weing van en als ze er al zijn zijn ze bezet
    Ewa dan is het toch aan die normale jongen met normale baan om die 'vmbo trutjes' te skippen. Of zeg ik nu iets raars.

    Dit bedoel ik dus met gejank. ' onmogelijk om die en die vrouw aan zich te binden ewa ga maar dood denk ik dan.

    Sorry, zero medelijden mee.

  13. #28
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Sommige vrouwen zijn hard tegen over mannen, nou het klopt wel dat sommige vrouwen gewoon zijn uitgestorven.
    Kijk maar naar ons voor ouders zijn tot nu toe nog steeds getrouwd gaan nooit scheiden. Ik zou maar je gedragen en elkaar recepteren
    Anders gaat het nooit met je goed komen..
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  14. #29
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Neem ts als vb en check zijn reacties.

    Dan is het toch geen rocket science om te verklaren waarom geen vrouw met m wil trouwen?

  15. #30
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Mijn ervaring was juist dat ze te snel wouden trouwen.Na scheiding paar gedate.Wist niet hoe snel ik moest maken dat ik weg kwam .Tijdens het eerste gesprek begonnen ze al over dat ze mooie bruiloft wouden en 4 kinderen.Dacht anmehoela tot ziens.
    Jij bent gewoon getraumatiseerd door je ex vrouw.

    Heeft heel veel tijd nodig om zoiets te verwerken. Dan sta je sowieso niet open voor anderen.