1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Omdat mannen ook niet meer willen trouwen. En terecht lol

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Mijn ervaring was juist dat ze te snel wouden trouwen.Na scheiding paar gedate.Wist niet hoe snel ik moest maken dat ik weg kwam .Tijdens het eerste gesprek begonnen ze al over dat ze mooie bruiloft wouden en 4 kinderen.Dacht anmehoela tot ziens.
    hahah wollah precies dit. Wanner je met een vrouw aan het praten bent en ze begint over dit en dat en eisen en ik heb het recht om dingen te eisen. B**ch wie heeft jou dat recht gegeven hahahah ik ga stuk

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Getraumatiseerd?? Zo mag jij het noemen.Maar het is gewoon een ervaring.Waarom moet je in godsnaam bij de eerste date tijdens het gesprek uren blijven haken in onderwerpen als,trouwen,kinderen.Ze vroegen mij niet eens hoe ik erover dacht.Ze rattelden maar door.Het is dat het in mijn karakter zit dat ik respectvol en netjes blijf en hun verhaal aanhoor.Want anders was ik gewoon weggelopen.Pfff jeh ellendelingen.
    En later mij via whatsapp uitschelden omdat ik telefoon niet opneem.Weet je hoe vaak ik destijds van telnr moest veranderen.Wollah ben echt de tel kwijt.

    Vind je dit normaal dan dit gedrag.
    hahaha ik ken die gesprekken goeddd hahaha

  4. #34
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Mijn ervaring was juist dat ze te snel wouden trouwen.Na scheiding paar gedate.Wist niet hoe snel ik moest maken dat ik weg kwam .Tijdens het eerste gesprek begonnen ze al over dat ze mooie bruiloft wouden en 4 kinderen.Dacht anmehoela tot ziens.

    Het is en blijft de toekomst een probleem, ik ben getrouwd geweest en heb spijt van dat ik heb gedaan. Eerst beloofde ze voor mij te gaan zorgen
    Later bleek dat ze niet eens kon koken, moest vaker bij me werk eten of anders stiekem eerst bij me ouders lekker eten..
    Anders at ik elke dag tonijnsalades met frietjes als ik eraan denk word ik misselijk.

    Mijn tip tijdens je verloving goed onderzoek doen, laat je niet verleiden door hun liefde of dwingen om snel te gaan trouwen.
    En spijt heb ik nou eenmaal niet meer. Pijn is de ergste als ze een kind van je hebben dat gaat je nooit over blijft je heel je leven volgen
    En neem geen kind als je weet je gaat toch scheiden rotzooien met je leven.
    Klote vrouw nu ik mag mijn kind niet zien en wel een ander man.
    Dat is echt duivels.. Ik hoop dat me kind later me insallah kan opzoeken

    IK HEB ME BEST GEDAAN!! OM ME KIND !!
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ewa dan is het toch aan die normale jongen met normale baan om die 'vmbo trutjes' te skippen. Of zeg ik nu iets raars.

    Dit bedoel ik dus met gejank. ' onmogelijk om die en die vrouw aan zich te binden ewa ga maar dood denk ik dan.

    Sorry, zero medelijden mee.
    Snik snik snik ......

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    40
    11-07-2019


  7. #37
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik kan je niet veel vertellen, maar het gaat je zeker goed.. Als je met een goeie moslima of moslim gaat trouwen
    Want Allah zal voor jullie zorgen insallah
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  8. #38
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Gelukkig had ik geen kinderen met haar.Maar werd naar mate van tijd veel door vrienden gewaarschuwd voor haar.Ergens hebben zij mij gered anders was ik ook behoorlijk in der val getrapt.Denk echt dat wij het bij andere afkomsten moeten gaan zoeken.Dit werkt gewoon niet.
    Broeder ik heb behoorlijk veel stress als ik denk aan mijn dochtertje. Jij hebt geluk dat je vrienden je hebben geholpen
    Maar een ding heb ik me kind beloofd als ze ooit iets met haar gebeurd, hoop het niet natuurlijk dan weet ik wie de schuld kan geven
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  9. #39
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Getraumatiseerd?? Zo mag jij het noemen.Maar het is gewoon een ervaring.Waarom moet je in godsnaam bij de eerste date tijdens het gesprek uren blijven haken in onderwerpen als,trouwen,kinderen.Ze vroegen mij niet eens hoe ik erover dacht.Ze rattelden maar door.Het is dat het in mijn karakter zit dat ik respectvol en netjes blijf en hun verhaal aanhoor.Want anders was ik gewoon weggelopen.Pfff jeh ellendelingen.
    En later mij via whatsapp uitschelden omdat ik telefoon niet opneem.Weet je hoe vaak ik destijds van telnr moest veranderen.Wollah ben echt de tel kwijt.

    Vind je dit normaal dan dit gedrag.
    Benieuwd waar je deze pareltjes hebt gevonden dan.

  10. #40
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Zoehri Bekijk reactie
    Broeder ik heb behoorlijk veel stress als ik denk aan mijn dochtertje. Jij hebt geluk dat je vrienden je hebben geholpen
    Maar een ding heb ik me kind beloofd als ze ooit iets met haar gebeurd, hoop het niet natuurlijk dan weet ik wie de schuld kan geven
    Waarom mag jij je dochter niet zien? Jij hebt als vader toch ook rechten? Naast plichten.

    Ik weet niet welke stappen jij hebt ondernomen om je eigen kind te mogen zien maar ik zou er werk van maken. Snap vrouwen niet die hun kinderen weghouden van hun biologische vader.
    Kinderen hebben niet gevraagd om egocentrische ouders. Een kind heeft een vader en een moeder. En het is belangrijk om die moeder vader band aan te moedigen

    Tenzij er sprake zou zijn van een gevaarlijke situatie of dreiging tot ontvoering naar buitenland dan snap ik zo'n vrouw wel.

    Hoop dat jullie snel herenigd worden. Misschien juridische kennis inwinnen voor zover je dat nog niet gedaan hebt
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #41
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ze lopen te hard van stapel.Daarom mislukken ook veel huwelijken.Mij niet gezien.Nu Nederlandse vrouw gaat perfect.Begripvol zorgzaam en liefdevol.

    Heb een vriend die tegen mij zei: De gemiddelde Marokkaanse vrouw in nederland is gemaakt om te gebruiken en te misbruiken.
    Was het weliswaar niet met hem eens.Maar begrijp wel waarom ze vaak gebruikt en misbruikt worden.Dat in combinatie met hun zelfrespect en reputatie begrijp ik zijn reactie.Maar ben het niet met hem eens.
    Allah mesgek.

  12. #42
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Waarom mag jij je dochter niet zien? Jij hebt als vader toch ook rechten? Naast plichten.

    Ik weet niet welke stappen jij hebt ondernomen om je eigen kind te mogen zien maar ik zou er werk van maken. Snap vrouwen niet die hun kinderen weghouden van hun biologische vader.
    Kinderen hebben niet gevraagd om egocentrische ouders. Een kind heeft een vader en een moeder. En het is belangrijk om die moeder vader band aan te moedigen

    Tenzij er sprake zou zijn van een gevaarlijke situatie of dreiging tot ontvoering naar buitenland dan snap ik zo'n vrouw wel.

    Hoop dat jullie snel herenigd worden. Misschien juridische kennis inwinnen voor zover je dat nog niet gedaan hebt
    Dat zijn domme kortzichtige vrouwen die dat doen. Strijd voeren ten koste van hun eigen kinderen. Ze beseffen niet dat ze daarmee juist schade aanrichten.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Omdat we niet trouwen om getrouwd te zijn.

    Als een man mijn leven niet aangenamer kan maken, dan hoeft het niet.
    Dan wacht ik liever nog even.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ze lopen te hard van stapel.Daarom mislukken ook veel huwelijken.Mij niet gezien.Nu Nederlandse vrouw gaat perfect.Begripvol zorgzaam en liefdevol.

    Heb een vriend die tegen mij zei: De gemiddelde Marokkaanse vrouw in nederland is gemaakt om te gebruiken en te misbruiken.
    Was het weliswaar niet met hem eens.Maar begrijp wel waarom ze vaak gebruikt en misbruikt worden.Dat in combinatie met hun zelfrespect en reputatie begrijp ik zijn reactie.Maar ben het niet met hem eens.
    Weet je hoe dat komt? Omdat veel meiden beschadigd raken door gasten zoals die vriend van jou.

    Veel meiden zijn naïef en gaan in zee met iemand waarvan ze denken dat hij serieus met ze is. Later worden ze bedrogen en misbruikt, waardoor ze anders in het leven gaan staan en hun grenzen steeds meer gaan verleggen.

    Als mannen niet meer spelen met naïeve meiden en ze niet gebruiken, zouden vele meiden beter terecht zijn gekomen.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    363
    26-10-2020

    Ik ben niks wijzer geworden van jullie mgarba allemaal takebor