1. #316
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wat jij vind is niet relevant voor mij. Want jij weer precies niks over mijn doen en laten. Waar ik mij bevind en met wie. En dat wil ik graag zo houden


    Bedankt voor je ongevraagde advies.
    Sorry hoor, maar ik maakte me gewoon een beetje zorgen om je. Tegenwoordig komt het echt vaak voor, dat mensen te weinig frisse lucht krijgen door al die toestanden tegenwoordig. Maar dat is dus niet het geval bij jou?
    Sterker door Strijd

  2. #317
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Sorry hoor, maar ik maakte me gewoon een beetje zorgen om je. Tegenwoordig komt echt het vaak voor, dat mensen te weinig frisse lucht krijgen door al die toestanden tegenwoordig. Maar dat is dus niet het geval bij jou?
    Hamdulilaah. Maak je om mij maar geen zorgen. Heb een lieve man die zich bekommert om mij.

    Moge Allah jou verblijden met een lieve rustige zorgzame dame om wie jij je mag bekommeren.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  3. #318
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Mensen denken niet na op de lange termijn. Zowel de vrouwen als de mannen


    Er komt zoveel meer bij kijken dan alleen de daad.

    Wanneer een vrouw bijvoorbeeld zwanger wilt worden moet ze al maanden van te voren foliumzuur slikken. Beginnen met voorbereidingen treffen zowel mentaal en op fysiek vlak. Bepaalde voeding nuttigen maar vooral ook laten! Stress vermijden zoveel zaken kunnen invloed hebben op een ongeboren vrucht


    En dan zijn we nog niet eens bij het stukje de vader in dit verhaal. Is hij er klaar voor? Wat heb je dit kind te bieden


    Mensen baren maar vergeten soms dat dit een mega verantwoordelijkheid is tot de dood.
    mijn ouders en vele mensnen uit onze buurt hadden ouders die ons niks te bieden hadden . We deden alles zelf al op hele jonge leestijd ..... de meeste van mijn generatie hebben een prachtige jeugd gehad ... tenniste ok denk daar mer vreugde aan terug .....

    Tegenwoordig word er zo veel verwacht met betrekking tot het ouderschap ... ik vind dat maar nergens op slaan

  4. #319
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    mijn ouders en vele mensnen uit onze buurt hadden ouders die ons niks te bieden hadden . We deden alles zelf al op hele jonge leestijd ..... de meeste van mijn generatie hebben een prachtige jeugd gehad ... tenniste ok denk daar mer vreugde aan terug .....

    Tegenwoordig word er zo veel verwacht met betrekking tot het ouderschap ... ik vind dat maar nergens op slaan
    En jij bent het resultaat van een slechte opvoeding
    *Account niet meer in gebruik*

  5. #320
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    En jij bent het resultaat van een slechte opvoeding
    ohhhhhhhh goed dat je het zegt .... wou je binnenkort nog voor stellen aan mn moeder ..... lijkt me dus geen goed plan ...

  6. #321
    MVC Lid

    Reacties
    12.487
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    En jij bent het resultaat van een slechte opvoeding
    Jij bent het resultaat van een drol.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  7. #322
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    mijn ouders en vele mensnen uit onze buurt hadden ouders die ons niks te bieden hadden . We deden alles zelf al op hele jonge leestijd ..... de meeste van mijn generatie hebben een prachtige jeugd gehad ... tenniste ok denk daar mer vreugde aan terug .....

    Tegenwoordig word er zo veel verwacht met betrekking tot het ouderschap ... ik vind dat maar nergens op slaan
    Dat mag jij vinden. Kan ik hieruit opmaken dat jij jouw kinderen dezelfde opvoeding gaat geven of liever gezegd gebrek hieraan. Aangezien je aangaf dat jij en je leeftijdgenoten alles zelf deden?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #323
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dat mag jij vinden. Kan ik hieruit opmaken dat jij jouw kinderen dezelfde opvoeding gaat geven of liever gezegd gebrek hieraan. Aangezien je aangaf dat jij en je keeftijdgenoten alles zelf deden?
    vele noemen het gebrek .... maar wij waren veel eerder volwassen dan de hedendaagse generatie..... nu heeet er een vreemd soort angst ... alsof mensen hun kindern overal tegen willen beschermen met als resultaat dat je nu een heeeee generatie hebt met fragiele depressieve mensen ....

    Je moest eens weten wat kindern ALLEMAAL kunnen ..... maar nu zie ik moeders hun 4/5 jarige kinderen NIG STEEDS aan kleden .. en zo kan ik nog 199999 voorbeelden noemen

  9. #324
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    vele noemen het gebrek .... maar wij waren veel eerder volwassen dan de hedendaagse generatie..... nu heeet er een vreemd soort angst ... alsof mensen hun kindern overal tegen willen beschermen met als resultaat dat je nu een heeeee generatie hebt met fragiele depressieve mensen ....

    Je moest eens weten wat kindern ALLEMAAL kunnen ..... maar nu zie ik moeders hun 4/5 jarige kinderen NIG STEEDS aan kleden .. en zo kan ik nog 199999 voorbeelden noemen


    Bovenstaande kan ik mij ook aan ergeren. En ben ook voorstander van kinderen juist stimuleren zelfredzaam te zijn en zich staande weten te houden. Ik heb ook vrij geleefd als kind en ontdekt wel met beleid en hier en daar sturing Hamdulilaah daar ben ik dankbaar voor.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #325
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie


    Bovenstaande kan ik mij ook aan ergeren. En ben ook voorstander van kinderen juist stimuleren zelfredzaam te zijn en zich staande weten te houden. Ik heb ook vrij geleefd als kind en ontdekt wel met beleid en hier en daar sturing Hamdulilaah daar ben ik dankbaar voor.
    Rot toch op man. Wallah ik ben geen joker. Heb 1 ander account dat is morocco2020. En dit is reserve. Ik heb je duidelijk hard gekwetst. Niggerlover

  11. #326
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Hier moet ik van huilen.vind dit oprecht erg voor jou en je dochter meskina 12 jaar inmiddels

    Weet je wat zou helpen voor nu? Schrijf haar brieven.en bewaar die in sha Allah worden jullie op een dag herenigd kan je die enveloppen aan haar overhandigen. Het zou voor jou ook therapeutisch kunnen werken. Op momenten dat het even allemaal teveel word schrijf al jouw emoties,gedachten op. Ik weet zeker dat jou dochter dit heel fijn zal vinden later om te lezen dat haar vader wel toenadering probeerde te zoeken en dat hij verdriet heeft van de hele situatie en dat hij aan haar denkt maar dat haar moeder het haast onmogelijk heeft gemaakt om haar te zien.

    Jij bent een goede papa. Weet je waarom? Jij hebt jezelf weggecijferd voor haar omdat jij niet wilde dat ze in een opvang zou eindigen

    Geloof me kleine kinderen worden groot en gaan zelf op zoek naar hun identiteit. Op een dag staat ze op je stoep. En dan zal ze de waarheid weten.
    Echt bedankt voor je hulp, en hoe je denkt over dat me kind later me gaat opzoeken.
    Dat hoop ik elke dag en ik ga me kind nooit vergeten
    Door me kind leef ik nog Hamdoulilah nog hun zijn de reden dat we nog voor ze leven.
    Dankzij Allah soubhannah zie ik me kind toch

    En over dat ik brieven moet schijven voor me dochter, dat doet de psycholoog al
    ik krijg hulp van hun zij hebben al me klachten en problemen die ik door maak bij hun liegen
    Zij helpen me bij het vinden van me kind.. Ben benieuwd wat later gaat gebeuren
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  12. #327
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie

    Dit verhaal van Francky heeft me echt opgelucht, nu weet ik hoe zo iets kan verlopen met een rechtszaak
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..

  13. #328
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Zoehri Bekijk reactie
    Echt bedankt voor je hulp, en hoe je denkt over dat me kind later me gaat opzoeken.
    Dat hoop ik elke dag en ik ga me kind nooit vergeten
    Door me kind leef ik nog Hamdoulilah nog hun zijn de reden dat we nog voor ze leven.
    Dankzij Allah soubhannah zie ik me kind toch

    En over dat ik brieven moet schijven voor me dochter, dat doet de psycholoog al
    ik krijg hulp van hun zij hebben al me klachten en problemen die ik door maak bij hun liegen
    Zij helpen me bij het vinden van me kind.. Ben benieuwd wat later gaat gebeuren
    Graag gedaan. Verlies nooit hoop.
    Moge Allah jou bijstaan en alles voor jou vergemakkelijken hopelijk snel beterschap.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #329
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Zoehri Bekijk reactie
    Dit verhaal van Francky heeft me echt opgelucht, nu weet ik hoe zo iets kan verlopen met een rechtszaak
    precies vaders hebben evenveel recht op hun kind
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #330
    Please don't jump..

    Reacties
    6.919
    25-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Graag gedaan. Verlies nooit hoop.
    Moge Allah jou bijstaan en alles voor jou vergemakkelijken hopelijk snel beterschap.
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    precies vaders hebben evenveel recht op hun kind
    DANKJEWEL. Ik verlies me hoop nooit
    Laat me je vriend zijn die je in het donker naar het licht doet streven.
    Als je mij eenmaal bezit weet dan dat Allah je een bijzonder geschenk heeft gegeven..