1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Mijn zusje is lief.Ze heeft echt de tyfus hekel aan Marokkaanse vrouwen.Die geeft mij denk ik eerder gelijk.
    Dus ze heeft een tyfus hekel aan zichzelf? Heftig..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Je bent weer dingen aan het verdraaien.Je weet dondersgoed wat ik bedoel.Speel het nou niet op die manier,anders moet ik mijn beeld betreft jouw ook gaan bijstellen.
    Nee, snap ik niet. Hoe kan je haat hebben aan Marokkaanse vrouwen als je er zelf ook 1 bent? Dan ben je toch niet goed snik?
    Mocht je echt goed zijn, zou je juist moeten weten dat er vele zijn die ook gewoon goed zijn met goeie intenties.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Kijk als ik je het moet gaan uitleggen,dan moet ik weer helemaal van voor en af aan beginnen.Heb ik gezien nu ik op me werk ben niet echt veel zin en tijd voor.Dus no Thanks.Wederom pas ik weer.
    Ik heb ook haat aan BEPAALDE MAROKKAANSE VROUWEN. Maar niet aan Marokkaanse vrouwen over het algemeen. Dat is het verschil.

    Prima, werk ze.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Kijk als ik je het moet gaan uitleggen,dan moet ik weer helemaal van voor en af aan beginnen.Heb ik gezien nu ik op me werk ben niet echt veel zin en tijd voor.Dus no Thanks.Wederom pas ik weer.
    Ben je nog steeds bezig al mosiba

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Zij moet ze niet. Dat kan toch?
    Het kan ook gewoon gevoelsmatig.Heb ik soms ook bij mensen.Als ik ze aankijk dan denk ik.Jouw vermijd ik.Gewoon geen goed gevoel erbij.
    Inderdaad. Bij mensen ja. Individuen. Daar kun je een negatief gevoel bij krijgen. Niet bij een hele gemeenschap.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ben je hier weer onder je andere account?
    Heb jij geen werk of school?? Gewoon doelloos rond dwarrelen.
    En hou je gefustreerde reputatiepuntjes voor je.Zit er niet op te wachten en geen behoefte aan.
    Wrm meld je het als het jou niets doet? Al mosiba ga werken ofzo. Ipv hier op m.nl mensen af te kraken en met losse flodders te schieten. Geeft je hollandse vriendin je niet genoeg tijd woula?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Morocco2020 ga je dagelijkse jointje roken.Bemoei je niet met dingen die boven je pet gaan.
    Ik rook niet of smoor niet. Dat laat ik aan jou soortje over. Nu begrijp ik wrm je hier bent. Coffeeshops gesloten zeker?

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ja maar dat gevoel heb ik ook bij een gemeenschap.
    Als een Marokkaanse vrouw me aankijkt en naar me lacht dan heb ik er geen goed gevoel bij en kijk ik de Andere kant op.
    Eerlijk heb ik dat ook bij De Arabieren.Zodra ik 2 Marokkanen Arabisch hoor praten maak ik me ook uit de voeten.Gewoon voel me niet op me gemak en lekker bij deze 2.
    Dat zegt meer over jou dan over die personen. Dat je zonder enkele aanleiding zomaar afkeer hebt tegen bepaalde mensen vind ik heel frappant.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door Mr_Marusha Bekijk reactie
    coffeeshop Rallala Bouya is dicht
    Haha daarom dat ie hier de gek komt uithangen

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Shoot shoot pang pang.Neem nog een hijsje van je jontje.Nog een slokje van je wishky en dan je jelleba aan op naar de moskee.De zogenaamde moslim uithangen schijnheilige drolletje
    Dat ken ik niet. Enigste wat ik ken is in men jellaba naar moskee gaan. Je weet toch wat dat is moskee? Al ooit bezocht?

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Wat een geweldige tegenreactie weer van je
    Shoot shoot pang pang
    Je schiet weer met losse flodders. Zal niets aan mijn leven veranderen hoor, maar ook niet aan die van jou