1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    3la cyberimams. Vervolgens zitten ze buitenshuis elke vrouw lastig te vallen. Goedddd verhaal jongens.
    Tuurlijk meisje, deze ongeschoolde cyber “imam” is getrouwd en werkt in Marokko en leeft heerlijk met zijn Deen en vrouwen en kinderen waarvan me dochter van 5 e 7 jou de manhaj kan leren en 30 soewar en hoe je moet bidden en lezen en schrijven en je bedekken. Alhamdoelilah ala ni3mat Islam.

    Ga jij maar lekker geschoold zijn tussen kuffaar en je Deen verkopen en trots zijn op je “mooie” akhlaq. Het is duidelijk uit welke hout je gesneden bent.

    Allah yahdiek, hadchi makan.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Seksualiteit is bedoeld voor het huwelijk!
    Bij sommige niet

    Foutjes gemaakt in t verleden
    En willen nu een moderne man die zware verleden accepteert
    Sim sala bim ewa kim

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Tuurlijk meisje, deze ongeschoolde cyber “imam” is getrouwd en werkt in Marokko en leeft heerlijk met zijn Deen en vrouwen en kinderen waarvan me dochter van 5 e 7 jou de manhaj kan leren en 30 soewar en hoe je moet bidden en lezen en schrijven en je bedekken. Alhamdoelilah ala ni3mat Islam.

    Ga jij maar lekker geschoold zijn tussen kuffaar en je Deen verkopen en trots zijn op je “mooie” akhlaq. Het is duidelijk uit welke hout je gesneden bent.

    Allah yahdiek, hadchi makan.
    Nu komt er iets..
    Getrouwde mannen en op mnl .. incoming
    ( nu ze dit leest skippt ze deze subject)
    Sim sala bim ewa kim

  4. #19
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aladdinn Bekijk reactie
    Nu komt er iets..
    Getrouwde mannen en op mnl .. incoming
    ( nu ze dit leest skippt ze deze subject)
    Haha, dit gebruiken velen als uithaal wanneer men niets nuttigs meer te zeggen heeft indd. We dienen ons af te vragen in deze met oprechtheid, een man en vrouw die ongetrouwd zijn of getrouwd zijn en op m.nl komen, is daar een verschil islamitisch gezien? Wat haram is voor ongetrouwde mannen en vrouwen is haram voor getrouwde mannen en vrouwen. Of is ongetrouwd zijn een reden om verboden zaken halal te verklaren maar voor getrouwde mensen niet. Is hetzelfde in deze kwestie.

    Verder dienen we te kijken naar de redenen en toegevoegde waar dat die of die persoon heeft op internet. Komen ze hier om dates te zoeken, flirten en valsheden verspreiden of komen ze om de Deen emmer onder de moslims te brengen en adviezen waar nodig enz.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Tuurlijk meisje, deze ongeschoolde cyber “imam” is getrouwd en werkt in Marokko en leeft heerlijk met zijn Deen en vrouwen en kinderen waarvan me dochter van 5 e 7 jou de manhaj kan leren en 30 soewar en hoe je moet bidden en lezen en schrijven en je bedekken. Alhamdoelilah ala ni3mat Islam.

    Ga jij maar lekker geschoold zijn tussen kuffaar en je Deen verkopen en trots zijn op je “mooie” akhlaq. Het is duidelijk uit welke hout je gesneden bent.

    Allah yahdiek, hadchi makan.
    Daar kan je niet tippen he Senna2000

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Ja de manier waarop ook

    Een nette relaxe moslima zou gewoon normaal reageren
    Al is ze t niet mee eens. Ze zou je rustig benaderen

    Maar dan komen de op hol geslagen accentloze karima s .

    Drama zeg
    Sim sala bim ewa kim

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-08-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Tuurlijk meisje, deze ongeschoolde cyber “imam” is getrouwd en werkt in Marokko en leeft heerlijk met zijn Deen en vrouwen en kinderen waarvan me dochter van 5 e 7 jou de manhaj kan leren en 30 soewar en hoe je moet bidden en lezen en schrijven en je bedekken. Alhamdoelilah ala ni3mat Islam.

    Ga jij maar lekker geschoold zijn tussen kuffaar en je Deen verkopen en trots zijn op je “mooie” akhlaq. Het is duidelijk uit welke hout je gesneden bent.

    Allah yahdiek, hadchi makan.
    Vrouw(en). Walgelijk!! Blijf je dochters vooral onderwijzen, houd je niet bezig met een ander. Genoeg strenggelovige vaders waarvan ze hun dochters de hemel inprijzen. Niet wetende wat ze allemaal buitenshuis flikken. Bye.

    O ja, voor derest. Ik ga niet eens de moeite doen om op jullie te reageren. The dogs bark, but the caravan goes on.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Vrouw(en). Walgelijk!! Blijf je dochters vooral onderwijzen, houd je niet bezig met een ander. Genoeg strenggelovige vaders waarvan ze hun dochters de hemel inprijzen. Niet wetende wat ze allemaal buitenshuis flikken. Bye.

    O ja, voor derest. Ik ga niet eens de moeite doen om op jullie te reageren. The dogs bark, but the caravan goes on.
    Het is niet goed om op een oneervolle manier met het lichaam om te gaan.
    Je hebt alleen je zelf ermee. Misbruik maken van je reproductieve organen is slecht en leidt tot verloedering.

    Daarom is het zaak om perverse handelingen zoals ontucht en zelfbevrediging te vermijden. Ren daarvan weg! Dit zijn ziel- vernietigende activiteiten!
    Sterker door Strijd

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-08-2019

    Hahaha, maak het jezelf eerst wijs. Kleine jongen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    40
    11-07-2019

    Senna2000 heeft gelijk!

  11. #26
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Vrouw(en). Walgelijk!! Blijf je dochters vooral onderwijzen, houd je niet bezig met een ander. Genoeg strenggelovige vaders waarvan ze hun dochters de hemel inprijzen. Niet wetende wat ze allemaal buitenshuis flikken. Bye.

    O ja, voor derest. Ik ga niet eens de moeite doen om op jullie te reageren. The dogs bark, but the caravan goes on.
    Walgelijk is jouw gedrag o ‘geschoolde’ dochter van Adam alayhi sallam en jij bent vast van die vrouwen waarvan haar ouders niet weten wat ze uitspookt op internet en heeft in haar tel en haar gedrag buiten huis.

    Mijn kinderen, ik doe wat ik kan voor hen en moge Allah hen beschermen en hen Allah laten vrezen en taqwa hebben voor Hem zodat ze in bijzijn van mij en achter me rug om Allah niet ongehoorzaam zullen zijn.

    Verder prijs ik ze en vraag ik daarnaast Allah om
    hen te beschermen. Als ze afdwalen, moge Allah hem leiden. Allah leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij wil en Allah kent de harten de oprecht leiding willen het beste.

    Moge Allah ons en onze nageslacht laten horen bij de oprechten met Allah. Amien.

    En moge Allah mij en alle broeders die eerlijk zijn, meerdere vrouwen schenken en ons allen succes schenken in het laten herleven van deze sunnah. En moge Allah jou verliefd maken op een goede man en met hem laten trouwen en kinderen verwekken met hem, en vervolgens hem een tweede vrouw schenken die goed is in akhlaq en jou hierdoor motiveren om een betere akhlaq te kweken. Amien.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-08-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Walgelijk is jouw gedrag o ‘geschoolde’ dochter van Adam alayhi sallam en jij bent vast van die vrouwen waarvan haar ouders niet weten wat ze uitspookt op internet en heeft in haar tel en haar gedrag buiten huis.

    Mijn kinderen, ik doe wat ik kan voor hen en moge Allah hen beschermen en hen Allah laten vrezen en taqwa hebben voor Hem zodat ze in bijzijn van mij en achter me rug om Allah niet ongehoorzaam zullen zijn.

    Verder prijs ik ze en vraag ik daarnaast Allah om
    hen te beschermen. Als ze afdwalen, moge Allah hem leiden. Allah leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij wil en Allah kent de harten de oprecht leiding willen het beste.

    Moge Allah ons en onze nageslacht laten horen bij de oprechten met Allah. Amien.

    En moge Allah mij en alle broeders die eerlijk zijn, meerdere vrouwen schenken en ons allen succes schenken in het laten herleven van deze sunnah. En moge Allah jou verliefd maken op een goede man en met hem laten trouwen en kinderen verwekken met hem, en vervolgens hem een tweede vrouw schenken die goed is in akhlaq en jou hierdoor motiveren om een betere akhlaq te kweken. Amien.
    Je weet toch zoveel over de 'Islam' hoe zit het met een ander veroordelen? Luister, ik leef een fatsoenlijke leven. Ik heb geen tijd voor ongein. En vooral niet de laffe woorden van individuen aanhoren die alles hebben geflikt, contradictisch leven leiden.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Je weet toch zoveel over de 'Islam' hoe zit het met een ander veroordelen? Luister, ik leef een fatsoenlijke leven. Ik heb geen tijd voor ongein. En vooral niet de laffe woorden van individuen aanhoren die alles hebben geflikt, contradictisch leven leiden.
    Dus je bent niet makkelijk met lichamelijke dingen zeg maar?
    Sterker door Strijd

  14. #29
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Je weet toch zoveel over de 'Islam' hoe zit het met een ander veroordelen? Luister, ik leef een fatsoenlijke leven. Ik heb geen tijd voor ongein. En vooral niet de laffe woorden van individuen aanhoren die alles hebben geflikt, contradictisch leven leiden.
    Je hebt genoeg tijd voor ongein, heb je je teksten terug gelezen a ‘mevrouw ik noem andere mensen ezels’ en je noemt Polygynie walgelijk. Wat voor islam volg jij dat jij polygynie walgelijk vind?

    Ga jezelf een heropvoeding geven van die scholing van jou heeft je helemaal niets geleerd betreffende akhlaq en fatsoen. Puur westers.

    Sir takoel zari3a sir ahya geschoolde vrouwtje.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    19
    23-08-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Je hebt genoeg tijd voor ongein, heb je je teksten terug gelezen a ‘mevrouw ik noem andere mensen ezels’ en je noemt Polygynie walgelijk. Wat voor islam volg jij dat jij polygynie walgelijk vind?

    Ga jezelf een heropvoeding geven van die scholing van jou heeft je helemaal niets geleerd betreffende akhlaq en fatsoen. Puur westers.

    Sir takoel zari3a sir ahya geschoolde vrouwtje.
    Los van mij. Jij weet toch o zo veel. Ik verwacht een antwoord op mijn vraag.
    Ja, ik vind het walgelijk. Het is MIJN mening. Ik leef liever in het westen, dan zo extreem, lelijk en hoogmoedig overkomen.