Zelfreflectie

Reacties
    20.415
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Senna2000 Bekijk reactie
    Je weet toch zoveel over de 'Islam' hoe zit het met een ander veroordelen? Luister, ik leef een fatsoenlijke leven. Ik heb geen tijd voor ongein. En vooral niet de laffe woorden van individuen aanhoren die alles hebben geflikt, contradictisch leven leiden.
    Je hebt genoeg tijd voor ongein, heb je je teksten terug gelezen a ‘mevrouw ik noem andere mensen ezels’ en je noemt Polygynie walgelijk. Wat voor islam volg jij dat jij polygynie walgelijk vind?

Ga jezelf een heropvoeding geven van die scholing van jou heeft je helemaal niets geleerd betreffende akhlaq en fatsoen. Puur westers.

Sir takoel zari3a sir ahya geschoolde vrouwtje.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

MVC Lid

Reacties
    11
    23-08-2019

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Je hebt genoeg tijd voor ongein, heb je je teksten terug gelezen a ‘mevrouw ik noem andere mensen ezels’ en je noemt Polygynie walgelijk. Wat voor islam volg jij dat jij polygynie walgelijk vind?

Ga jezelf een heropvoeding geven van die scholing van jou heeft je helemaal niets geleerd betreffende akhlaq en fatsoen. Puur westers.

Los van mij. Jij weet toch o zo veel. Ik verwacht een antwoord op mijn vraag.
    Ja, ik vind het walgelijk. Het is MIJN mening. Ik leef liever in het westen, dan zo extreem, lelijk en hoogmoedig overkomen.

MVC Lid

Reacties
    670
    29-11-2020

Begrijp echt niet waarom jij op haar ingaat en haar zo graag wil overtuigen.Laat gaan man.

Zelfreflectie

Reacties
    20.415
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Ja, ik vind het walgelijk. Het is MIJN mening. Ik leef liever in het westen, dan zo extreem, lelijk en hoogmoedig overkomen.
    Surah 33:36:

“Het past een gelovige man of een gelovige vrouw NIET, wanneer Allah en Zijn Boodschapper over een bepaalde zaak een besluit hebben genomen, dat zij dit IN TWIJFEL trekken. En iedereen die Allah en Zijn Boodschapper ongehoorzaam is, verkeert zeker in een DUIDELIJKE dwaling.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

Zelfreflectie

Reacties
    20.415
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Begrijp echt niet waarom jij op haar ingaat en haar zo graag wil overtuigen.Laat gaan man.
    Het is geen kwestie van willen overtuigen, het is een kwestie van deze zogenaamde geschoolde dwaallicht op haar plek zetten die de sunnah walgelijk noemt en mensen ezels en denkt dat zij geschoold is met haar westerse uni terwijl ze niet eens weet hoe roddo te moeten verrichten.

MVC Lid

Reacties
    670
    29-11-2020

Het is geen kwestie van willen overtuigen, het is een kwestie van deze zogenaamde geschoolde dwaallicht op haar plek zetten die de sunnah walgelijk noemt en mensen ezels en denkt dat zij geschoold is met haar westerse uni terwijl ze niet eens weet hoe roddo te moeten verrichten.
    Je moet in je achterhoofd houden dat je hier veelal met kleine puberende meisjes te maken hebt.Kleine meisjes die in hun pubertijd al beginnen te fantaseren over het huwelijk.Ze hebben echt geen flauw benul wat dat inhoudt.Ik zelf heb vaak alleen medelijden met ze.

MVC Lid

Reacties
    11
    23-08-2019

Grappig dat je dat woord bij elke comment gebruikt. Iets nieuws geleerd? Anyways, het is genoeg geweest. Heb jullie teveel podium gegeven. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag btw.
    Ik wens jullie een fijne dag tegemoet. Houd je vooral bezig met je eigen zussen/dochters.
    Stay safe boys.

Zelfreflectie

Reacties
    20.415
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Grappig dat je dat woord bij elke comment gebruikt. Iets nieuws geleerd? Anyways, het is genoeg geweest. Heb jullie teveel podium gegeven. Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag btw.
    Ik wens jullie een fijne dag tegemoet. Houd je vooral bezig met je eigen zussen/dochters.
    Stay safe boys.
    Veel succes uni girl.

Zelfreflectie

Reacties
    20.415
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Je moet in je achterhoofd houden dat je hier veelal met kleine puberende meisjes te maken hebt.Kleine meisjes die in hun pubertijd al beginnen te fantaseren over het huwelijk.Ze hebben echt geen flauw benul wat dat inhoudt.Ik zelf heb vaak alleen medelijden met ze.
    Pubers hebben geen vrijspel. Als ze onzin uitkramen worden ze gecorrigeerd en gaan ze door met hun arrogante gedrag en zelfs de sunnah walgelijk noemen, dan worden ze op hun plek gezet.

Medelijden inderdaad, niemand is perfect walakien jezelf moslima noemen en dan een kwestie dat is bepaald door Allah walgelijk noemen en andere mensen ezels noemen en haar zelf geschoold noemen met haar akhlaq en hersenpan van een ui.

Allah yadiha en haar soort genoten en moge Allah onze nageslacht beschermen tegen deze fitan en dwalingen.

MVC Lid

Reacties
    670
    29-11-2020

Pubers hebben geen vrijspel. Als ze onzin uitkramen worden ze gecorrigeerd en gaan ze door met hun arrogante gedrag en zelfs de sunnah walgelijk noemen, dan worden ze op hun plek gezet.

Medelijden inderdaad, niemand is perfect walakien jezelf moslima noemen en dan een kwestie dat is bepaald door Allah walgelijk noemen en andere mensen ezels noemen en haar zelf geschoold noemen met haar akhlaq en hersenpan van een ui.

Allah yadiha en haar soort genoten en moge Allah onze nageslacht beschermen tegen deze fitan en dwalingen.
    Laat gaan.Misschien zit ze op dit moment in de knoop met zichzelf.

MVC Lid

Reacties
    121
    10-09-2019

Vind je het gek waarom het moeilijk is om te trouwen. De meeste vrouwen zo geïndoctrineerd door media en universiteiten. Wie wil met zo’n vrouw trouwen ?

MVC Lid

Reacties
    51
    17-12-2020

Het is geen kwestie van "niet willen" maar "niet kúnnen". Uiteindelijk wil elke vrouw of man wel trouwen.

MVC Lid

Reacties
    1.544
    25-01-2019

Uni girls

Sim sala bim ewa kim

Tabdarst.

Reacties
    361
    16-01-2008

MVC Premium MVC Premium
    Oei, wat heftig die reacties!

Tuurlijk willen de meeste vrouwen trouwen alleen wordt het ons (mannen en vrouwen) niet makkelijk gemaakt door de tijd waarin we leven. Ghair in scha Allah!

MVC Lid

Reacties
    40
    05-09-2020

Jij leeft liever in het westen omdat je jezelf verkocht hebt aan het westen. Jouw religie is een blok aan je been en je schaamt je voor jouw geloof. Ga jij maar lekker op je werk naaldhakken de afdelingen de hele dag door hameren terwijl Hans en Marco met elkaar bespreken hoe ze jou bij de volgende borrel kunnen hameren.