1. #1
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Let's talk about dental veneers..

    Ooit van gehoord, van die dingen?
    Ik kwam er pas voor het eerst achter na de coming out van NikkieTutorials. Ging stiekem net als de rest kijken naar haar oude video's, om te kijken of ik verschil zag.
    Niet heel veel, alleen dat ze haar tanden 2x had 'geupgrade'.

    Toen begon ik het steeds vaker te zien.
    Bij youtubers
    Kpop idols
    Acteurs/actrices

    De laatste persoon bij wie ik het ontdekte, was bij de actrice die Michael Burnham speelt in Star Trek Discovery (heb met plezier alledrie de seizoenen gebinged).
    Tussen seizoen 2 en 3 zag je opeens dat ze witte voortanden had die niet meer verkleurd waren + ze lachte opvallend meer.

    Maar wat is dat precies, die laminate veneers?
    Ze plaatsen een kroon bovenop je normale tanden waardoor ze niet alleen witter zijn, maar ook rechter.
    'Prijs' die je ervoor betaalt: je moet je tanden daarvoor grotendeels wegvijlen. En na 10 jaar kunnen ze ieder moment 'eruitvallen', omdat het plakmiddel is uitgewerkt. Dan moet je snel weer terug naar de tandarts.

    Lijkt me echt ziek, kijk hier maar eens wat ze zeggen erover

    Een 'uitgevallen' kroon

    Vind dit een enge ontwikkeling, wat vinden jullie ervan :S
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  2. #2
    /lol/

    Reacties
    3.340
    16-11-2010

    mensen die zichzelf laten bewerken voor looks

    uit opinie voor andere

    niet uit medische noodzaak

    zegt net zoveel over je als de schoenen die je draagt

  3. #3
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Bij kpop idols snap ik bij sommige niet eens waarom ze het hebben gedaan. Zoals hij:

    Before:

    After:

    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  4. #4
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door ryuzaki Bekijk reactie
    mensen die zichzelf laten bewerken voor looks

    uit opinie voor andere

    niet uit medische noodzaak

    zegt net zoveel over je als de schoenen die je draagt
    Wat zeggen de schoenen die je draagt over je dan?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  5. #5
    /lol/

    Reacties
    3.340
    16-11-2010

    google

  6. #6
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Bij kpop idols snap ik bij sommige niet eens waarom ze het hebben gedaan. Zoals hij:
    Veneers doen me denken aan gebitsprotheses voor mensen die geen tot weinig tanden hebben. Begrijp niet waarom je zit rommelen met een gezond mooi gebit, deze mensen hebben geestelijk hulp nodig.
    *Account niet meer in gebruik*

  7. #7
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door ryuzaki Bekijk reactie
    google
    Ik haat het als mensen niet een vraag beantwoorden maar verwijzen naar iets anders.


    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Veneers doen me denken aan gebitsprotheses voor mensen die geen tot weinig tanden hebben. Begrijp niet waarom je zit rommelen met een gezond mooi gebit, deze mensen hebben geestelijk hulp nodig.
    Ja, het is eigenlijk best wel ingrijpend vind ik, net als cosmetische chirurgie. Je gaat iets wat prima in orde is, toch niet afbreken en ombouwen?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  8. #8
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Weet je wie nog meer veneers heeft? Het viel me op bij Terry van Brooklyn 99, tussen season 3-4 geloof ik dat hij opeens meer ging lachen en niet meer zo 'binnenmonds' ging praten (oftewel, altijd met zijn bovenlip over zijn tanden).

    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #9
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik haat het als mensen niet een vraag beantwoorden maar verwijzen naar iets anders.

    Als het aankomt op cosmetische chirurgie heb ik er wel een andere kijk op..stek dar iemand flaporen heeft en hierdoor echt niet kan functioneren..onzeker door het leven..eventueel gepest worden etc. Dan snap ik wel waarom iemand het overweegt. Maar een mooi gezond gebit weg vijlen voor een kunstgebit is absurd.


    Ja, het is eigenlijk best wel ingrijpend vind ik, net als cosmetische chirurgie. Je gaat iets wat prima in orde is, toch niet afbreken en ombouwen?
    .
    *Account niet meer in gebruik*

  10. #10
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Weet je wie nog meer veneers heeft? Het viel me op bij Terry, tussen season 3-4 geloof ik dat hij opeens meer ging lachen en niet meer zo 'binnenmonds' ging praten (oftewel, altijd met zijn bovenlip over zijn tanden).
    Oh hij speelde in white chicks. Mensen die onzeker zijn over hun gebit durven bijna nooit te lachen of houden hun hand voor hun mond.
    *Account niet meer in gebruik*

  11. #11
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door zalando Bekijk reactie
    Oh hij speelde in white chicks. Mensen die onzeker zijn over hun gebit durven bijna nooit te lachen of houden hun hand voor hun mond.
    Oh oeps, had niet serie bijgezet: Brooklyn 99 bedoelde ik. Hij speelt inderdaad in die film.

    Denk dat de regisseurs ook zeggen: niet lachen, anders verpest je de scene! Die willen ook altijd dat alles zo esthetisch mogelijk uitziet.
    Dus ik kan me voorstellen dat dat druk uitoefent op de acteurs.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!