1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Dyab Abou Jahjah was ook een geweldige spreker en debater.
    Heb em nooit eerder gezien. Letterlijk aan me voorbijgegaan. Net gekeken zijn gesprek bij Pauw en Witteman. Zeker een welbespraakte man dat zijn verhaal duidelijk kan uitleggen. Pauw wordt gewoon keer op keer met de grond gelijk gemaakt hahaha.
    Heavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Ik herken me wel heel erg in de redenatie en woorden van Pauw hier.
    Overigens wel verrast dat Salaheddine verbaasd is dat Pauw wel zou willen dat er een hiernamaals is.
    Ik vermoed dat de meeste ongelovigen dat wel zouden willen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Valt me tegen van Salaheddine dat hij die Islamhater een podium geeft

  4. #19
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Valt me tegen van Salaheddine dat hij die Islamhater een podium geeft
    ik heb hem al uitgescholden op zn kanaal daarover
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Valt me tegen van Salaheddine dat hij die Islamhater een podium geeft
    Wanneer haat iemand precies de islam?
    Als je niet alles gelooft wat er beweerd wordt in de islam?
    Of moet je werkelijk kritiek leveren op bepaalde elementen in de islam?
    Of kritiek op alles?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Pauw kan de tering krijgen


    @mike
    Wanneer je dagelijks verdeel en heerst tactieken toepast in je talkshows door de Islam eenzijdig te belichten.. hij nodige ook altijd de meeste vreemde figuren uit om over de Islam te ouweh0eren.
    Er was zelfs een periode dat ie samen met zn billenmaatje Witteman alleen nog over de Islam kon praten.. elke fucking dag weer.

    Ze hadden een duidelijke agenda

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik vind het niet interessant om naar andermans reden voor ongeloof te luisteren. Hopelijk maakt salaheddine hier wel mensen mee wakker.

  8. #23
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ik vind het niet interessant om naar andermans reden voor ongeloof te luisteren. Hopelijk maakt salaheddine hier wel mensen mee wakker.
    ثراء
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Mooi interview. Zie je óók eens zijn menselijke, zenuwachtige, kwetsbare kant.

    Mooi neergezet door Salahedine. Al vind ik dat hij als interviewer zijn skills kan verbeteren. Allah ya sla7.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    160
    17-12-2020

    Citaat Geplaatst door Meziann Bekijk reactie
    Inderdaad. Het is maar een gewone jongen uiteindelijk die goed kan entertainen maar geef hem props dat hij dit neerzet en moge Allah hem daarvoor belonen want niemand anders doet het hem na in ons community
    Ik geef hem zeker props. Daarom zei ik Allah ya sla7. Inderdaad er zijn er niet veel die het hem na kunnen doen. Marokkaanse(islamitische)gemeenschap zou in hem kunnen investeren. Goeie jongeman!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Meziann Bekijk reactie
    Inderdaad. Het is maar een gewone jongen uiteindelijk die goed kan entertainen maar geef hem props dat hij dit neerzet en moge Allah hem daarvoor belonen want niemand anders doet het hem na in ons community
    Inderdaad de enige Marokkaan die zichzelf kan blijven, zijn rug recht kan houden en een goede voorbeeld geven. Kunnen die uncle toms van leren. Zoals Ali B en Boef die schaamteloos voor respect een Christelijke man aanvallen omdat die zijn overtuiging verdedigd omtrent het afkeuren van homo huwelijk.
    Heavy

  12. #27
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Kappen Bekijk reactie
    Mooi interview. Zie je óók eens zijn menselijke, zenuwachtige, kwetsbare kant.

    Mooi neergezet door Salahedine. Al vind ik dat hij als interviewer zijn skills kan verbeteren. Allah ya sla7.
    iswa
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Pauw kan de tering krijgen


    @mike
    Wanneer je dagelijks verdeel en heerst tactieken toepast in je talkshows door de Islam eenzijdig te belichten.. hij nodige ook altijd de meeste vreemde figuren uit om over de Islam te ouweh0eren.
    Er was zelfs een periode dat ie samen met zn billenmaatje Witteman alleen nog over de Islam kon praten.. elke fucking dag weer.

    Ze hadden een duidelijke agenda
    IS me eerlijk gezegd nooit opgevallen terwijl ik dat wel altijd keek.
    Ik kan me wel voorstellen dat, aangezien het voor talkshows in zijn algemeenheid niet interessant is om de meest genuanceerde mensen altijd uit te nodigen, dit ook het geval was als het om de islam ging.
    Maar daar heb ik niet bijzonder veel op gelet,

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    IS me eerlijk gezegd nooit opgevallen terwijl ik dat wel altijd keek.
    Ik kan me wel voorstellen dat, aangezien het voor talkshows in zijn algemeenheid niet interessant is om de meest genuanceerde mensen altijd uit te nodigen, dit ook het geval was als het om de islam ging.
    Maar daar heb ik niet bijzonder veel op gelet,
    Het is een overduidelijke agenda dat Hilversum jaarlijks toepast in het manier van onderwerpen framen. Dit gaat in mijn optiek veel verder dan alleen kijkcijfers trekken. Maar in tegendeel een offensief richting het Islamitische gemeenschap. Met als doel naar mijn mening om de mensen inclusief de Moslims een afkeer te laten hebben richting Islam.

    Dit heeft onder andere bijgedragen aan de grote haat dat is gegroeid richting Moslims in dit land.
    In plaats van een situatie te de escaleren en de correcte mensen naar voren te brengen die het nodige nuance kunnen brengen.
    Heavy

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Jeroen geeft aan dat zijn strijd met Islam komt uit zijn eigen gedachtegoed. Dat kan deels kloppen maar hij blijft behoorlijk zwijgend. Over het feit dat dit soort tactieken doelbewust in teamverband worden geregisseerd. Wetend wat voor gasten ze uitnodigen en wat voor vragen ze kunnen neerleggen.

    Het is een vuile spel die ze spelen.
    Heavy