li B prijkt zaterdagochtend in zijn ondergoed op een foto naast zijn interview met VROUW, de weekendbijlage van De Telegraaf.





De ondernemer heeft dat gedaan in de hoop om vrouwen te inspireren, zo vertelt hij. "Veel vrouwen zorgen voor iedereen - behalve voor zichzelf.

Heel lang draait alles om de kinderen en als die zelfstandiger worden, komt er een moment waarop je denkt: maar wat wil ík eigenlijk? Die vrouwen hoop ik te inspireren", aldus Ali.

Het jurylid van onder meer The Voice of Holland "is dan wel geen vrouw", maar weet wel "hoe het is om stil te staan in het leven." Hij heeft zichzelf dan ook de vraag gesteld wat hij eigenlijk wilde, met gevolg dat hij succesvol aan zichzelf is gaan werken.

"Ik ga veel bewuster om met mijn tijd, sport meer dan ooit en eet steeds minder vlees - ik doe zelfs mee aan Veganuary. Er is veel veranderd. Ik ben echt een nieuwe Ali, zowel mentaal als fysiek."

De rapper hoopt met zijn manier van denken dat ook vrouwen anders naar zichzelf gaan kijken. "Ik hoop dat de vrouwen die dit lezen denken: Ali kiest voor zichzelf, werkt voor zichzelf en leidt een concessieloos leven. Ik doe al mijn hele leven niets anders dan zorgen voor anderen, dat moet anders. Dit is ook mijn moment om te kiezen voor mezelf. Als dat lukt, is dit het beste interview uit mijn carrière."