1. #16
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    De film heet six degrees of separation zoek het maar op
    Ik geloof je wel op je woord.

    Ik heb gespeeld in the conjuring 3
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Binnenkort de eerste vrouwelijke 007 ...
    https://www.telegraaf.nl/entertainme...no-time-to-die
    Ugh positieve discriminatie is om van te kotsen. Iedereen weet 007 is een Britse spion. Zou niet eens willen dat het een Japanse man of whatever is want dat klopt voor geen meter. Maar goed de filmindustrie is al jaren bezig met miljoenen verkwanselen. Dat is waarom de jaren 90 en 80 filmindustrie pas echte originele klassiekers heeft gecreëerd.
    Heavy

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Van adel naar kanaleneiland. Mooi theaterstuk!
    Hahaha geweldig. Dochter van koninklijke familie wordt verliefd op Ali uit Kanaleneiland. Dan gaan ze samen weg op de Zip richting een lounge shisha roken. Uiteindelijk wordt Willem kwaad en gaat die zijn ouders opzoeken die wonen in een flat op de marshallaan.

    Na veel bekvechten geeft Maxima hem een preek over hoe ze zelf een allochtoon is. Willem accepteert hun relatie en volgende scene zie je rij dikke huurauto's voor bruiloft hahaha

    Deel 2 gaat over Ali die zich moet settelen in het koningshuis en met opscheertje en trainingspak de boel op stelten zet.
    Heavy

  4. #19
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ik doe mee binnenkort in de film expandables 15.Heb de hoofdrol.
    Me is one big actionHero.
    Cool man. Heb je me gezien op Godfather 6?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #20
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahaha geweldig. Dochter van koninklijke familie die verliefd word op Ali uit Kanaleneiland. Dan gaan ze samen weg op de Zip richting een lounge shisha roken. Uiteindelijk wordt Willem kwaad en gaat die zijn ouders zoeken die wonen in een flat op de marshallaan.

    Na veel bekvechten geeft Maxima hem een preek over hoe ze zelf een allochtoon is. Willem accepteert hun relatie en volgende scene zie je rij dikke huurauto's voor bruiloft hahaha

    Deel 2 gaat over Ali die zich moet settelen in het koningshuis en met opscheertje en trainingspak de boel op stelten zet.


    Ze vluchten naar Argentinië nadat ze de auto hadden gekaapt van een politicus met wild haar!

    Als trotse Marokkaanse (zie artikel) zal ze deze rol niet kunnen weigeren! Hamlet a la marocino
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    Ik geloof je wel op je woord.

    Ik heb gespeeld in the conjuring 3

    Hier heb je een scene

    https://youtu.be/VrB_2PdNNpM

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie


    Ze vluchten naar Argentinië nadat ze de auto hadden gekaapt van een politicus met wild haar!

    Als trotse Marokkaanse (zie artikel) zal ze deze rol niet kunnen weigeren! Hamlet a la marocino
    Hahaha nee zie haar en bilal wahib al smeken voor een rol. Sell outs van tegenwoordig joh geen eergevoel of daadwerkelijke talent.
    Heavy

  8. #23
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ja man heb je gezien.Jij was goed ouwe.Had een tijd lang poster van je opgegangen.Jij hebt mij eigenlijk geinspireerd om te gaan acteren.Thanks
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #24
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Hier heb je een scene

    https://youtu.be/VrB_2PdNNpM
    is dat die gay scene? Ik hoef dat niet te zien. Das iets voor Koppen en Jerrely
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ugh positieve discriminatie is om van te kotsen. Iedereen weet 007 is een Britische spion. Zou niet eens willen dat het een Japanse man of whatever is want dat klopt voor geen meter. Maar goed de filmindustrie is al jaren bezig met miljoenen verkwanselen. Dat is waarom de jaren 90 en 80 filmindustrie pas echte originele klassiekers heeft gecreëerd.

    Dat is die woke cultuur die hebben paar franchise films verpest zoals StarWars , Terminator dark date, remake van Ghostbusters. Ik hoop echt dat er een 007 vrouw film komt die gaat zeker floppen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Van adel naar kanaleneiland. Mooi theaterstuk!
    doodlache.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    is dat die gay scene? Ik hoef dat niet te zien. Das iets voor Koppen en Jerrely
    Ik heb de film niet gezien maar het gaat erom dat veel bekende acteurs ooit een gay rol hebben gedaan voordat ze zijn doorgebroken.

  13. #28
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Ik heb de film niet gezien maar het gaat erom dat veel bekende acteurs ooit een gay rol hebben gedaan voordat ze zijn doorgebroken.
    geloof er niks van
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    In het hele artikel komt het woord Islam niet voor
    en er staat nergens dat een vrouw, net als jij,
    een baard moet dragen ...
    Maak jij je maar eerder zorgen om wilders die de identeit van daders van zeden delicten wil onthullen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stormrider Bekijk reactie
    Dat is die woke cultuur die hebben paar franchise films verpest zoals StarWars , Terminator dark date, remake van Ghostbusters. Ik hoop echt dat er een 007 vrouw film komt die gaat zeker floppen
    Ze floppen allemaal, het is algemeen bekend dat dit soort dingen niet werken. Hoe zielig moet je wel niet zijn als je zelf niet de creativiteit hebt om iets nieuws te verzinnen. Dus in plaats daarvan maar een klassieker misbruikt voor je eigen feministische propaganda.
    Heavy