MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

2e echtgenote

Salam aleykom,

Ik ben een getrouwde man eind 30 Marokkaanse afkomst, geboren en getogen in NL en momenteel woonachtig in Belgie.

Getrouwd met 2 kinderen.

Ik zoek een praktiserende zuster om nogmaals in het huwelijk te treden in chaa Allah.
    Sunna volgens het begrip van de vrome voorgangers.

MVC Lid

Reacties
    614
    09-05-2016

MVC Lid

Reacties
    93
    05-07-2010

Moge Allah het in goede banen leiden amin.

Ik hoop dat je dit allemaal goed hebt doordacht en ook op de juiste manier gaat praktiseren.

MVC Lid

Reacties
    164
    09-01-2020

Succes!

Zelfreflectie

Reacties
    20.832
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah succes schenken aan je, je rechtvaardig laten handelen en het een verrijking laten zijn voor jou en je vrouwen en nageslacht en jullie gelukkiger maken. Amien.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Moge Allah succes schenken aan je, je rechtvaardig laten handelen en het een verrijking laten zijn voor jou en je vrouwen en nageslacht en jullie gelukkiger maken. Amien.
    Citaat Geplaatst door Lievejongen2020 Bekijk reactie
    Succes!
    Citaat Geplaatst door Marokkaanberry1 Bekijk reactie
    Wij overige mannen hebben niet eens 1tje gevonden en bent al bezig met je nummer 2. Laat ook wat voor ons achter a broeder.. niet te hebberig zijn...

Nee nee besahtek liever jij dan ik (ik zou geen twee draken in mijn huis willen)

Succes bro
    Jazaakum Allah koul khayr!

MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

.

MVC Lid

Reacties
    720
    26-02-2020

Moge Allah swt je een 2e vrome vrouw schenken en deze huwelijk tevens doen slagen inshaAllah!

Zelfreflectie

Reacties
    20.832
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Broeder, je hebt deze account naam polygamist sinds 2011. Was dat omdat je interesse en facultair toen pas begon en je vervolgens kennis erover op deed of hoe zit dat precies gezien je na 9 jaren pas een tweede vrouw zoekt.

Ik vind het interessant om te weten broeder, ik ben zelf ook polygaam en mijn fascinatie en interesse erin begon ongeveer 6-7 jaren geleden. Toen begon ik te leren erover en ervaringen opzoeken van anderen.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Broeder, je hebt deze account naam polygamist sinds 2011. Was dat omdat je interesse en facultair toen pas begon en je vervolgens kennis erover op deed of hoe zit dat precies gezien je na 9 jaren pas een tweede vrouw zoekt.

Ik vind het interessant om te weten broeder, ik ben zelf ook polygaam en mijn fascinatie en interesse erin begon ongeveer 6-7 jaren geleden. Toen begon ik te leren erover en ervaringen opzoeken van anderen.
    Klopt akhi, ik had altijd al wel interesse om meerdere vrouwen te huwen maar juist omdat het een serieuze zaak is ben ik lang en veel aan het twijfelen geweest. Ik weet dat ik er nu wel klaar voor ben in chaa Allah.

MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Moge Allah swt je een 2e vrome vrouw schenken en deze huwelijk tevens doen slagen inshaAllah!
    Amin!

Zelfreflectie

Reacties
    20.832
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Polygamist Bekijk reactie
    Klopt akhi, ik had altijd al wel interesse om meerdere vrouwen te huwen maar juist omdat het een serieuze zaak is ben ik lang en veel aan het twijfelen geweest. Ik weet dat ik er nu wel klaar voor ben in chaa Allah.
    Ma sha Allah, Allahi sahl aliek broeder.

MVC Lid

Reacties
    125
    03-06-2011

.

2.0

Reacties
    797
    24-08-2020

Twee vrouwen is de basis toestand van de moslim man. Dan drie. Dan vier. Pas als je weet dat je niet rechtvaardig kunt zijn trouw je er één. Maar sinds alles omgekeerd is nemen wij als basis één. Meer dan één is taboe geworden.

Ask me nothing!

Reacties
    5.976
    04-02-2007

De reden dat je een 2e vrouw wilt is omdat je thuis spanning en passie mist.
    Niet voor zomaar?