1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Het is bij wijze van he.Heeft niks met uit de kast te maken komen.Ik zelf zou dan nog liever eenzaam zijn.Maar bedoel er mee dat zij zich als mannen gedragen.
    Lees zelf eens terug! Je moet even nadenken voordat je wat zegt. Zelfs bij wijze van....die gedachte alleen al. En zowiezo ....een Marokkaans meisje met een ladyboy vergelijken gast mij zelfs te ver!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Hoezo ze hebben qua gedrag veel van elkaar weg.Niet allemaal natuurlijk.
    Mijn tip aan jou is, pas op voor vrouwen! Als je een goede vrouw gevonden hebt, wees dankbaar en blijf bij haar. En doe er alles aan om andere vrouwen uit je buurt te houden!
    Sterker door Strijd

  3. #33
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    What the f......zeg jij ? Praat voor jezelf !

    Iemand met zo een gedachte moet snel uit de kast t komen.
    ++++
    *Account niet meer in gebruik*

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    24
    08-08-2013

    Een respectvolle rustige man met zijn hart op dr juiste plek.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Liefste.. Bekijk reactie
    Een respectvolle rustige man met zijn hart op dr juiste plek.
    Wow.. jouw woorden klinken echt zo romantisch.. Respect voor jou!
    Sterker door Strijd

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    iemand die sterk is op mentaal niveau, niet arrogant en open staat tot verbetering in het leven voor het goede. Iemand die een verrijking voor je kan zijn en jou helpt in je dromen en ambities, blijft motiveren en een hand geeft om door te kunnen.
    Een eerlijke persoon met taqwa en schaamte. Een rijke persoon in de vorm van kennis, waar zijn kennis van nut kan zijn om mensen te kunnen helpen en ook om diepgaande gesprekken met iemand als ik aan te kunnen. ;]

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Eloquence Bekijk reactie
    .
    met iemand als ik aan te kunnen. Daar ga je al.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Het is bij wijze van he.Heeft niks met uit de kast te maken komen.Ik zelf zou dan nog liever eenzaam zijn.Maar bedoel er mee dat zij zich als mannen gedragen.
    Als een goeie vrouw een echte man aan haar zijde heeft, zal ze zich nooit als ‘man’ hoeven te gedragen.
    Als mannen zich gedragen als kindjes, is het noodzakelijk dat de vrouw touwtjes in handen neemt.

    Veel getrouwde mannen leven alsof ze vrijgezel zijn en nemen niet eens hun verantwoordelijkheden. Tja, dan is het niet gek dat vele vrouwen nu de controle overnemen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door MoroccanLadyy Bekijk reactie
    Als een goeie vrouw een echte man aan haar zijde heeft, zal ze zich nooit als ‘man’ hoeven te gedragen.
    Als mannen zich gedragen als kindjes, is het noodzakelijk dat de vrouw touwtjes in handen neemt.

    Veel getrouwde mannen leven alsof ze vrijgezel zijn en nemen niet eens hun verantwoordelijkheden. Tja, dan is het niet gek dat vele vrouwen nu de controle overnemen.
    zodra een man een dikke portomonee heeft dan heeft de veouw er meestal geen orobelemem mee waneer hij als een vrijgezel leeft ......

  10. #40
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hartslag hahha

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    59
    11-01-2020

    Oeff als ik die allemaal moet gaan opnoemen

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Up

  13. #43
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Een bloedeerlijke (Marokkaanse)vrouw
    Page not found, syntax error, Houston we have a problem

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    122
    10-09-2019

    Dat ze BJJ doet dan ben ik verkocht

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    265
    02-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zodra een man een dikke portomonee heeft dan heeft de veouw er meestal geen orobelemem mee waneer hij als een vrijgezel leeft ......
    Ik heb het niet alleen over de mannen met dikke portemonnee. Je hebt mannen die nergens goed voor zijn en geen cent te makken hebben, die ook gewoon volop vreemd gaan en doen alsof ze geen vrouw thuis hebben. Niet weer selectief gaan denken.