1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Nog meer tranen..
    Fack jou man

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    je schold haar uit omdat je denkt dat je een of ander morele autoriteit denkt te zijn.

    Feit is dat je nog steeds strepen achterlaat in je slip.
    "Als je een lekkere kont had en geen bleke kleur dan was je het misschien waard. Onthaar je rug en borstkas en misschien naait een zigeuner bulgaar je wel"

    Bovenstaande is slechts een kleine greep uit wat je achterlaat bij andere gebruikers. Kijk eerst naar jezelf voordat je andere attendeert over uitschelden en dan ook nog in deze topic woorden als 'masallah' gebruiken. Er komt veelal vergif uit jou.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Die vrouw wordt door haar werkgever gevraagd als eerste in NL gevaccineerd te worden.
    Media springen daar op in.

    En nu is dat aanleiding voor een aantal hier, om haar bij de knieën af te zagen.

    Vorig jaar kwam dat verzorgingstehuis in Boxtel waar zij werkt op tv.
    Er waren ook daar zoveel ernstig zieke patiënten overleden aan corona.
    Vond dat echt triest. Die verpleegkundigen daar deden ook zo hun best voor al die zieke mensen, met gevaar voor eigen leven.
    En dan zoveel te zien sterven.
    Zo'n trieste sfeer.

    Kwamen beelden op uit de verhalen over de pest in de middeleeuwen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    "Als je een lekkere kont had en geen bleke kleur dan was je het misschien waard. Onthaar je rug en borstkas en misschien naait een zigeuner bulgaar je wel"

    Bovenstaande is slechts een kleine greep uit wat je achterlaat bij andere gebruikers. Kijk eerst naar jezelf voordat je andere attendeert over uitschelden en dan ook nog in deze topic woorden als 'masallah' gebruiken. Er komt veelal vergif uit jou.
    Haha deze zionist probeert zieltjes te winnen nu er niks meer van zijn integriteit over is.
    Heavy

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Nog meer tranen..
    Fack jou man
    ze zoeken zelf naar oorlogen en als je dan aanvalt en ze laat springen als chimpies gaan ze je melden.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Je wil zeggen dat alles in scène is gezet? Geloof me, de verhalen uit verpleeghuizen kloppen gewoon en dit virus is onvoorspelbaar venijnig. Tenzij de mensen die ik ken ook in het complot zitten...
    Ik zeg niet dat het virus niet bestaat. Het gaat meer om de gang van zaken. Er wordt teveel gefocust op het aantal besmettingen. Sterker nog, bij zo’n PCR test zitten heel wat haken en ogen aan. Je hebt heel wat fout positieven in. Als je er beetje induikt kan je dit allemaal vinden. Jeroen Pols en Willem Engel leggen dat helder uit met argumenten.

    Daarbij moet je ook een scheiding maken tussen overlijden AAN corona en MET Corona. Dat laatste wordt breed uitgelicht.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    "Als je een lekkere kont had en geen bleke kleur dan was je het misschien waard. Onthaar je rug en borstkas en misschien naait een zigeuner bulgaar je wel"

    Bovenstaande is slechts een kleine greep uit wat je achterlaat bij andere gebruikers. Kijk eerst naar jezelf voordat je andere attendeert over uitschelden en dan ook nog in deze topic woorden als 'masallah' gebruiken. Er komt veelal vergif uit jou.
    Ik mag Frozen gewoon omdat ze een dame is.

    En jij. Die puntje die ik je stuurde een paar maanden terug (voordat ik weer word verbannen) was gewoon opbouwend kritiek.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Haha deze zionist probeert zieltjes te winnen nu er niks meer van zijn integriteit over is.


    Jerelly

  9. #39
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ik mag Frozen gewoon omdat ze een dame is.

    En jij. Die puntje die ik je stuurde een paar maanden terug (voordat ik weer word verbannen) was gewoon opbouwend kritiek.
    een ding is zeker, van frozen krijg je klappen letterlijk

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    ik neem het vaccin als ze me nu oproepen.

    ik vraag me echt af hoe ze tot die keuze kwamen ? wie koos haar ? ggd, omt, of rutte .

    ik denk een politieke keuze
    ik roep jou nu op

  11. #41
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Ik zeg niet dat het virus niet bestaat. Het gaat meer om de gang van zaken. Er wordt teveel gefocust op het aantal besmettingen. Sterker nog, bij zo’n PCR test zitten heel wat haken en ogen aan. Je hebt heel wat fout positieven in. Als je er beetje induikt kan je dit allemaal vinden. Jeroen Pols en Willem Engel leggen dat helder uit met argumenten.

    Daarbij moet je ook een scheiding maken tussen overlijden AAN corona en MET Corona. Dat laatste wordt breed uitgelicht.
    Zie hoekje. ;o Ik geloof eerder een bekende, dan familie Engel. Sorry.

  12. #42
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    ik roep jou nu op
    dan kom ik , welke prik heb je, moderna of pfizer

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ik mag Frozen gewoon omdat ze een dame is.

    En jij. Die puntje die ik je stuurde een paar maanden terug (voordat ik weer word verbannen) was gewoon opbouwend kritiek.
    Als je denkt dat dat opbouwend kritiek is dan kan je je afvragen waarom je zo vaak wordt verbannen. Het zijn ordinaire scheldpartijen en provocaties en dat weet je zelf ook best goed. Doe niet alsof je neus bloedt.

  14. #44
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    penalty voor berkane

  15. #45
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    1-0 voor brakna