1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Sneeuwvlokje Aboubakr weer in tranen...

    Zodra jezelf in het hol van de leeuw waagt,of in haar geval..de hol van duivel..
    Dan kan je nu eenmaal kritiek en afkeurende reacties verwachten, zeker wanneer ze zichzelf laat misbruiken door de elite scum

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Als je dat niet ken hendelen moet je niet de spotlights opzoeken

  3. #18
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Erg laag allooi hier, menen dat ze de waarheid in pacht hebben.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #19
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja ik vind het maar niks al deze mensen die naar voren worden geschoven door de politiek en media. Met als boodschap kom schaapjes snel allemaal vaccineren zodat we zogenaamd weer terug kunnen gaan naar hoe het vroeger was. Ik heb daar geen begrip noch respect voor. Zij is niet de enige er zijn nu meerdere personen op televisie die zich keihard inzetten om men zo dom mogelijk te houden.

    Ze geven gewoon zonder schaamte aan dat er geen enkel negatief effect uit zal komen op de lange termijn. Ja beetje misselijk en koorts maar verder is alles prima hoor. Vind het echt te ziek voor woorden hoe we de propaganda machine in volle gang zien draaien.
    Je mag een mening hebben, dat is verder prima. Ik bedoel aanpappen met de media is ook niet mijn ding, maar iemand uitschelden omdat hij of zij iets doet waar jij tegen bent is niet oké. Als iemand een geliefde heeft verloren aan dit virus (of van dichtbij heeft meegemaakt), kan ik mij heel goed voorstellen dat je dan mee wilt werken. Laat één ieder doen waar hij of zij zich goed bij voelt en laten we vooral vertrouwen hebben in Allah , zij kunnen plannen wat ze willen, maar er is maar één Planner. Ik ben er daarom van overtuigd dat het goed gaat komen.

    Ik heb overigens niemand horen zeggen dat bijwerkingen op lange termijn uitgesloten zijn, dat kan ook niet, want dat is niet duidelijk.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Je mag een mening hebben, dat is verder prima. Ik bedoel aanpappen met de media is ook niet mijn ding, maar iemand uitschelden omdat hij of zij iets doet waar jij tegen bent is niet oké. Als iemand een geliefde heeft verloren aan dit virus (of van dichtbij heeft meegemaakt), kan ik mij heel goed voorstellen dat je dan mee wilt werken. Laat één ieder doen waar hij of zij zich goed bij voelt en laten we vooral vertrouwen hebben in Allah , zij kunnen plannen wat ze willen, maar er is maar één Planner. Ik ben er daarom van overtuigd dat het goed gaat komen.

    Ik heb overigens niemand horen zeggen dat bijwerkingen op lange termijn uitgesloten zijn, dat kan ook niet, want dat is niet duidelijk.
    Ik schold haar uit omdat ze zo verslaafd is aan de camera. Niet omdat ze zichzelf laat vaccineren zijn zoveel mensen die dat doen. Inderdaad je kunt het niet uitsluiten, dus kortom wij allen worden nu gebruikt als onbetaalde proefkonijnen die met de gebakken peren zit als het misgaat.
    Heavy

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Je mag een mening hebben, dat is verder prima. Ik bedoel aanpappen met de media is ook niet mijn ding, maar iemand uitschelden omdat hij of zij iets doet waar jij tegen bent is niet oké. Als iemand een geliefde heeft verloren aan dit virus (of van dichtbij heeft meegemaakt), kan ik mij heel goed voorstellen dat je dan mee wilt werken. Laat één ieder doen waar hij of zij zich goed bij voelt en laten we vooral vertrouwen hebben in Allah , zij kunnen plannen wat ze willen, maar er is maar één Planner. Ik ben er daarom van overtuigd dat het goed gaat komen.

    Ik heb overigens niemand horen zeggen dat bijwerkingen op lange termijn uitgesloten zijn, dat kan ook niet, want dat is niet duidelijk.
    masha Allah

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik schold haar uit omdat ze zo verslaafd is aan de camera. Niet omdat ze zichzelf laat vaccineren zijn zoveel mensen die dat doen. Inderdaad je kunt het niet uitsluiten, dus kortom wij allen worden nu gebruikt als onbetaalde proefkonijnen die met de gebakken peren zit als het misgaat.
    je schold haar uit omdat je denkt dat je een of ander morele autoriteit denkt te zijn.

    Feit is dat je nog steeds strepen achterlaat in je slip.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Respect voor deze vrouw, ze doet ook nog eens nobel werk.

    Denk aan je eigen hassanat, ik denk dat Sana daar geen zorgen over hoeft te maken.

  9. #24
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    ik neem het vaccin als ze me nu oproepen.

    ik vraag me echt af hoe ze tot die keuze kwamen ? wie koos haar ? ggd, omt, of rutte .

    ik denk een politieke keuze

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Behalve als het een blondje dan kus je snel haar ongelovige achterwerk .

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Jerreley flauwvallen heeft geen geloofwaardigheid noch is hij interessant, of zijn standaard teksten meneertje denkt malcom X te zijn die Pater.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Dus ze praat vaker met de media, so what? Kennelijk houdt zij van camera's en aandacht.
    Lijkt net een actrice.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  14. #29
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Lijkt net een actrice.
    Je wil zeggen dat alles in scène is gezet? Geloof me, de verhalen uit verpleeghuizen kloppen gewoon en dit virus is onvoorspelbaar venijnig. Tenzij de mensen die ik ken ook in het complot zitten...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Als je dat niet ken hendelen moet je niet de spotlights opzoeken
    Als je wilt schelden doe het hier openbaar waar iedereen het kan lezen heb je dat begrepen bange achterbakse forumsletje.