1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nador: Man jarenlang gedrogeerd door vreemdgaande echtgenote

    De vrouw drogeerde jarenlang haar echtgenoot zodat ze haar minnaar thuis kon uitnodigen



    De vrouw stopte een bedwelmend middel in het eten en drinken van haar echtgenoot zodat hij het bewustzijn zou verliezen, meldt nieuwsdienst Akhbarona maandag.

    Het ontrouw van de vrouw kwam aan het licht nadat de man recentelijk wakker werd en zag dat zijn levenspartner seks had met haar minnaar in het echtelijk bed.

    De vrouw en haar minnaar kozen het hazenpad nadat ze op heterdaad werden betrapt. Ze werden even later door de politie opgepakt. De echtgenoot had aangifte gedaan tegen zijn overspelige partner.

    De gezondheidstoestand van de echtgenoot is sterk verslechterd door het effect van de verdovende waar hij jarenlang aan werd blootgesteld.

    Gevangenisstraf
    Het Marokkaanse Wetboek van Strafrecht stelt overspel en buitenechtelijke relaties strafbaar. Bij overspel kan de gevangenisstraf oplopen tot twee jaar, mits de partner aangifte doet.

    Als de partner de klacht intrekt wordt de overspelige wederhelft niet vervolgd. De intrekking van de klacht is echter niet vanzelfsprekend van toepassing op de persoon (personen) met wie de overtreder overspel heeft gepleegd.

  2. #2
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    er klopt iets niet aan dit verhaal, jarenlang gedrogeerd , als het je een keer gebeurt dan zet je gelijkvraagtekens bij maar na 2 3 4 keer moet je iets gemerkt hebben .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    405
    01-11-2020

    Nador, dus ik kan het geloven.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Waar is azuli demo met zijn grote mond ooh ja natuurlijk blablabla arabieren bliblabla die verdomde arabieren .

  5. #5
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    er klopt iets niet aan dit verhaal, jarenlang gedrogeerd , als het je een keer gebeurt dan zet je gelijkvraagtekens bij maar na 2 3 4 keer moet je iets gemerkt hebben .
    komt je bekend voor big D? Jij kickt hier op

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Test: het kunnen ook arabieren zijn die uit dagilia hun handje komen ophouden in Nador. En geloof me, er zijn er genoeg van daar...

    3...2...1 ik wordt zo aangevallen
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  7. #7
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Afschuwelijk en niet menselijk!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    315
    08-06-2010

    Jarenlang gedrogeerd en hij komt niet achter, is hij een mens of een dier?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Morrokito10... kan.. maar vertel waarom al dat geklaag van riff al gaat het zo goed. Dat arabieren komen bedelen daar...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Volgens wetenschappelijke onderzoeken gaat een man vreemd zo ver mogelijk van Zn eigen omgeving en zonder iets voor die vrouw te voelen .......

    Bij een vrrouw is dat anders .... een vrouw gaat 9 van de 10 keer vreemd met iemand uit de directe omgeving ... bv een buurman of een Colega ..... coor een vrouw is het ... hoe meer spanning hoe beter ........

  11. #11
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Test: het kunnen ook arabieren zijn die uit dagilia hun handje komen ophouden in Nador. En geloof me, er zijn er genoeg van daar...

    3...2...1 ik wordt zo aangevallen
    niet aangevallen maar gecorrigeerd , als er 9 op de 10 bewoners berbers is in marokko en 99,999% darija spreekt , dan is de kans heel groot dat die gene die daar komen en darija spreken gewoon berbers zijn.

    el fa3il kan wel arab zijn

  12. #12
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Doodstraf.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #13
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    in islam is er geen doodstraf bij overspel

    bij christendom wel

  14. #14
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    in islam is er geen doodstraf bij overspel

    bij christendom wel
    Volgens jou is het jodendom christendom en islam hetzelfde, allemaal zijn moslims en gaan naar jannah als ze in Allah geloven en goede daden verrichten dus wat is het probleem?

    Zeg maar voortaan in de islam van T-Bone is er geen doodstraf want in de Islam van T_Bone was Iblis ook een Engel en zijn Joden en christenen geen kuffaar. In de Islam van Mohammed sallallaahu alayhi wa sallam was en is Iblis een Jinn, de Joden en christenen zijn kuffaar en op overspel staat de doodstraf doormiddel van stenigen mits het bewijs is geleverd op basis van de Qur’an en Sunnah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #15
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    sorry abdars ,ik kan het niet laten ...

    heb ik je nu aan het werk gezet google draait over uren yek