1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ken jij?

    Ken jij vrouwen waarvan de man vroeg is overleden of gescheiden dames die nooit hertrouwd meer zijn en alleen door het leven zij gegaan na hun 50ste?leven ze alleen,en zijn ze gelukkig??

  2. #2
    -OFFLINE-

    Reacties
    1.393
    20-12-2020

    Ja, die ken ik. Het zijn voornamelijk gescheiden dames. Sommige na 1 keer scheiden, anderen na 2 keer, en sommige na 3/4 keer scheiden. Wat ik allemaal van hen heb begrepen is dat ze gelukkig zijn. Wat ze vaak doen naast werken/pensioen is genieten van hun kinderen en kleinkinderen, veel reizen, opnieuw studeren of een nieuwe hobby etc.

    Ken ook veel hertrouwde dames, sommige gelukkig..sommige spijt dat ze getrouwd zijn. Maar je status heeft helemaal niks te maken met gelukkig zijn of je eenzaam voelen. Het is je mindset en hoe je tegen het leven aankijkt.
    *Account niet meer in gebruik*

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ken jij vrouwen waarvan de man vroeg is overleden of gescheiden dames die nooit hertrouwd meer zijn en alleen door het leven zij gegaan na hun 50ste?leven ze alleen,en zijn ze gelukkig??
    https://m.youtube.com/watch?v=wR9PQCTuI78

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Now we moving forward ever, backwards never
    Forward ever, backwards never
    And when the going gets rough and life gets tough
    Don't forget to breathe


    Surely, I did not go through all of this for nothing
    Yet nothing's such a beautiful word, hey, see
    Baby, surely you did not go through all of this here for nothing
    Yet nothing's such a beautiful word
    'Cause nothing can be loved into something
    Nothing can be loved into something
    (To something, to something)
    Nothing can be loved into something
    (To something, to something)



    Now we moving forward ever, backwards never
    Forward ever, backwards never
    And when the going gets rough and life gets tough
    Don't forget to breathe

  5. #5

  6. #6

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Harlekijntje IPV je zelf te laten verzuipen in ZELFMEDELIJDEN... kun je beter je DIKKE MAROKKAANSE KOEIEN REET OPTILLEN VAN DE GROND ....... en de GEVECHT aan gaan ... de STRIJD aan gaan .... en ACHTER je GELUK aan aan GAAN .... jou geluk komt niet zomaar bij je AANKLOPPEN .... NEEEEEE GET AFTER IT !!!!

    Ga er achteraan ..... elke mens met een GEZONDE VERSTAND kan vechten voor zijn haar geluk ........ die ZELFMEDELIJDEN zit in je HOOFD!!!!!

    Elke mens heeft een STEMMETJE in zijn/haar hoofd !!!!! De stem van een VERLIEZER !!!!! En een stem van een WINNAAR!!!!

    Het is nu tijd om naar de WINAAR in je zelf te luisteren !!!!



    https://m.youtube.com/watch?v=8sGwoKrZXhA

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Na je 50ste Waneer je kinderen groot zijn.... zijn er genoeg vrijgezelle mannen die ook alleen zijn ... dus dan kan je TROUWEN .....

    Safi je bent bang na je 50ste ALLEEN te zij ?

    Safi PROBLEEM OPGELOST!!!!!! Na je 59ste genoeg mannen die aleen zijn en een vrouw willen ...

    Dus stop met janken en ziellig doen en zet DIE angstige GEDAXHTEN uit je HOOFD !!!!

    Begrijp dat je jou eigen gedachten ALLEMAAL LEUGENS ZIJN !!! Zet die leugens uit je hoofd en bestrijd die leugens met de WAARHEID !!!!

    En de WAARHEID IS ????? De waardheid is ????? De waarheid is ???? De waarheid is ???

    De waarheid is dat je na je 50ste KUNT KIEZEN uit DUIZENDEN mannen die naast je DIKKE MAROKAANSE KOEIEN REET ZULLEN LOPEN... OF NAAST JE DIKKE MAROKKAAE KOEIEN REET ZILLEN ZITTEN OP DE BANK ... waarvoor je een lekkere maaltijd kunt maken !!

  9. #9

  10. #10

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    [QUOTE=19TANGER77;134851854]Na je 50ste Waneer je kinderen groot zijn.... zijn er genoeg vrijgezelle mannen die ook alleen zijn ... dus dan kan je TROUWEN .....

    Safi je bent bang na je 50ste ALLEEN te zij ?

    Safi PROBLEEM OPGELOST!!!!!! Na je 59ste genoeg mannen die aleen zijn en een vrouw willen ...

    Dus stop met janken en ziellig doen en zet DIE angstige GEDAXHTEN uit je HOOFD !!!!

    Begrijp dat je jou eigen gedachten ALLEMAAL LEUGENS ZIJN !!! Zet die leugens uit je hoofd en bestrijd die leugens met de WAARHEID !!!!

    En de WAARHEID IS ????? De waardheid is ????? De waarheid is ???? De waarheid is ???

    De waarheid is dat je na je 50ste KUNT KIEZEN uit DUIZENDEN mannen die naast je DIKKE MAROKAANSE KOEIEN REET ZULLEN LOPEN... OF NAAST JE DIKKE MAROKKAAE KOEIEN REET ZILLEN ZITTEN OP DE BANK ... waarvoor je een lekkere maaltijd kunt maken !![/QUOT

    Volgens mij zijn alle mannen wel na hun 50ste wel getrouwd hoor.je doet het zo laten klinken alsof het allemaal zo gemakkelijk gaat..
    En het kan ook zijn dat ik iemand vind en dan toch weer ga scheiden op oudere leeftijd of de man in kwestie overlijd,dus beter dan dat ik leer leven om alleen te kunnen zijn.maar ik weet niet of dat valt te leren..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    [QUOTE=harlekijntjes;134852899]
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Na je 50ste Waneer je kinderen groot zijn.... zijn er genoeg vrijgezelle mannen die ook alleen zijn ... dus dan kan je TROUWEN .....

    Safi je bent bang na je 50ste ALLEEN te zij ?

    Safi PROBLEEM OPGELOST!!!!!! Na je 59ste genoeg mannen die aleen zijn en een vrouw willen ...

    Dus stop met janken en ziellig doen en zet DIE angstige GEDAXHTEN uit je HOOFD !!!!

    Begrijp dat je jou eigen gedachten ALLEMAAL LEUGENS ZIJN !!! Zet die leugens uit je hoofd en bestrijd die leugens met de WAARHEID !!!!

    En de WAARHEID IS ????? De waardheid is ????? De waarheid is ???? De waarheid is ???

    De waarheid is dat je na je 50ste KUNT KIEZEN uit DUIZENDEN mannen die naast je DIKKE MAROKAANSE KOEIEN REET ZULLEN LOPEN... OF NAAST JE DIKKE MAROKKAAE KOEIEN REET ZILLEN ZITTEN OP DE BANK ... waarvoor je een lekkere maaltijd kunt maken !![/QUOT

    Volgens mij zijn alle mannen wel na hun 50ste wel getrouwd hoor.je doet het zo laten klinken alsof het allemaal zo gemakkelijk gaat..
    En het kan ook zijn dat ik iemand vind en dan toch weer ga scheiden op oudere leeftijd of de man in kwestie overlijd,dus beter dan dat ik leer leven om alleen te kunnen zijn.maar ik weet niet of dat valt te leren..
    ken genoeg mannen van 50 die vrijgezel zijn .....

    Maak je niet druk tegen die tijd vind he wel iemand tenzij je nu 49,5 jaar bent ......

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    [QUOTE=zalando;134851681]Ja, die ken ik. Het zijn voornamelijk gescheiden dames. Sommige na 1 keer scheiden, anderen na 2 keer, en sommige na 3/4 keer scheiden. Wat ik allemaal van hen heb begrepen is dat ze gelukkig zijn. Wat ze vaak doen naast werken/pensioen is genieten van hun kinderen en kleinkinderen, veel reizen, opnieuw studeren of een nieuwe hobby etc.

    Ken ook veel hertrouwde dames, sommige gelukkig..sommige spijt dat ze getrouwd zijn. Maar je status heeft helemaal niks te maken met gelukkig zijn of je eenzaam voelen. Het is je mindset en hoe je tegen het leven aankijkt.[/QUO


    Nee?zou jij je niet super eenzaam voelen als je helemaal in je eentje bent op wat oudere leeftijd als trouwen niet meer kan,helemaal alleen in je huisje zit.zo ontzettend knap van die dames die dat wel kunnen en dat ze gelukkig zijn.en wow 3/4 x scheiden is wel heel erg,zo kan het dus ook gaan.maar hoe kan ik mijn mindset dan veranderen?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Kan wel maar dan moet je echt een bezigheid hebben dat veel tijd en energie van je vergt. Doe je best om op een halal manier aan een man te komen. Vrouwen trouwen op alle leeftijden met en zonder kinderen. Ken er een paar die op 30+ en 40+ met kids getrouwd zijn.

    m.nl is geen bron van betrouwbare informatie als het op huwelijk aankomt. Iedereen zegt gewoon wat in zijn/haar hoofd komt. Neem alles met een korreltje zout. De realiteit is veel complexer, elastischer en tegelijkertijd simpeler.

    Ja ik ken ook wel dames die op die leeftijd zijn getrouwd maar ouder niet.ja mischien als je een actief leventje zou leiden zou het nog wel mogelijk zijn,maar niet iedereen leid zo n actief leven.

  15. #15
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Ja ken er genoeg. Leven over het algemeen een rustig leventje,weinig stress en zien er zeker 20 jaar jonger uit als hun getrouwde leeftijdsgenoten.