1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    sjieten hebben veel geleden onder saddam
    Sjiieten hebben Saddam geprovoceerd. Dat krijg je ervan als je pro-Iraanse SCIRI mollahs gaat steunen. En daarbij, waarom zou je de fucking Amerikanen steunen?

    Dit zou ons niet moeten verbazen. Zelfs Ali Ibn Abu Talib en Hussein Ibn Ali zijn door hun sjiitische volgelingen verraden.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Sjiieten hebben Saddam geprovoceerd. Dat krijg je ervan als je pro-Iraanse SCIRI mollahs gaat steunen. En daarbij, waarom zou je de fucking Amerikanen steunen?

    Dit zou ons niet moeten verbazen. Zelfs Ali Ibn Abu Talib en Hussein Ibn Ali zijn door hun sjiitische volgelingen verraden.
    amk, Vergelijk Saddam de CIA-baathist niet met Ali en Hussain .

    https://youtu.be/xI0kT57Mp4w

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ewa ataturk, heb enkele keywords dikgedrukt voor je.

    - Kafirs uitnodigen om je land te bezetten, maar vervolgens heb je het over niet-moslim-heerser (een kafir dus)?

    - Je hebt het over tirannie, wat was Saddam dan, een tiran.

    - Saddam's zoon Uday deed aan het verkrachten van Irakese vrouwen, Abu Ghraib werd voor de Amerikanen ook als een martelplek gebruikt door de baathisten.

    - Het verhongeren van kindjes kwam door de Amerikaanse sancties nadat Saddam oorlogje ging spelen in Koeweit.
    1. Ik bedoel met Moslims of niet-Moslims in mijn voorbeeld over de Oeigoeren. De Oeigoeren werden overheerst door boeddhistische Oirat-Mongolen. Dus niet islamitisch. Zij hebben een andere niet-islamitische volk, de Mantsjoes, uitgenodigd om de Mongolen te verdrijven. Dit hebben ze voor gekozen in plaats van zelf een opstand te beginnen of hulp te vragen van de Durrani Sjah van Afghanistan, de Uzbeekse of Kazach Khans. Allemaal islamitisch. Kan je verwachten van niet-moslims dat ze je goed gaan behandelen? Je nodigt ze uit, ze gaan je onderdrukken no matter what. Vooral als ze sterker zijn. Sinds dit is gebeurd worden de Oeigoeren overheerst door de Chinezen, en nu lijdt de nakomelingen van de hen die heil zochten van niet Moslims.

    2. Je wilt tirannie beëindigen door de Amerikaanse bezetters te steunen? Dat voor een volk dat gelooft in hun eigen strijders zoals Mokhtar (Abu Ishak). Vreemd... maar niet iets nieuws van sjiieten. De tiran uit je eigen volk vervangen met een tiran uit de andere kant van de oceaan, die door sancties veel van jullie kinderen heeft laten verhongeren. Wil je van Saddam af? Doe. het. zelf.

    3. Dat Uday mag branden in hel. Ik vraag me af waarom de familie van een van de slachtoffer van Uday afzag van zijn terechtstelling. Whatever or whomever the reason is, hopelijk worden ze ook door Allah gestraft.

    4. Zie punt 2. Wat voor oplossing is het door de Ba'ath opportunisten te vervangen met de Amerikanen? Is dit een positieve ontwikkeling voor de Irakezen? Nee...

    5. Dit verklaart niet waarom de Irakezen dit moeten tolereren van de VS? Waarom zouden zij de slachtoffer moeten zijn? Zo ja, waarom hebben ze Saddam in 1991 niet afgezet dan toen dat kon? Is dit niet opzettelijk de volk van Irak laten straffen? Ik denk van wel.

    Ik neem aan dat de VS een betere tiran is als bezetter volgens jou?
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    amk, Vergelijk Saddam de CIA-baathist niet met Ali en Hussain .

    https://youtu.be/xI0kT57Mp4w
    Hoe haal je het eruit dat ik Ali Ibn Abu Talib en Hussein Ibn Ali met Saddam vergelijk? Ik maak duidelijk dat sjiieten tot alles in staat zijn.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  5. #35
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    waarom hebben ze Saddam in 1991 niet afgezet dan toen dat kon?
    het doel van 1992 was bevrijden van koeweit , saddam was niet het doel

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Kan je verwachten van niet-moslims dat ze je goed gaan behandelen? Je nodigt ze uit, ze gaan je onderdrukken no matter what. Vooral als ze sterker zijn.
    De Amerikanen zouden hoe dan ook binnenvallen, niemand heeft hen uitgenodigd.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Je wilt tirannie beëindigen door de Amerikaanse bezetters te steunen? Dat voor een volk dat gelooft in hun eigen strijders zoals Mokhtar (Abu Ishak). Vreemd... maar niet iets nieuws van sjiieten. De tiran uit je eigen volk vervangen met een tiran uit de andere kant van de oceaan, die door sancties veel van jullie kinderen heeft laten verhongeren. Wil je van Saddam af? Doe. het. zelf.
    Men probeerde het ook zelf te doen. Amerika heeft het proces alleen versneld. Nogmaals, de Amerikanen hebben zichzelf uitgenodigd.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Dat Uday mag branden in hel. Ik vraag me af waarom de familie van een van de slachtoffer van Uday afzag van zijn terechtstelling. Whatever or whomever the reason is, hopelijk worden ze ook door Allah gestraft.
    Geen idee over welke familie je het hebt. Er werd een aanslag op Uday gepleegd waardoor hij verlamd raakte. Uiteindelijk stierf hij in een gevecht met de Amerikanen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Zie punt 2. Wat voor oplossing is het door de Ba'ath opportunisten te vervangen met de Amerikanen? Is dit een positieve ontwikkeling voor de Irakezen? Nee...
    De rafida en Iran hebben de macht in Irak. Waarom zouden zij de Baath laten zitten? Vanuit hun perspectief is het begrijpelijk, en het past ook bij hun geschiedenis van verraad.

  10. #40
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    uday zoon van saddam

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Dit verklaart niet waarom de Irakezen dit moeten tolereren van de VS? Waarom zouden zij de slachtoffer moeten zijn? Zo ja, waarom hebben ze Saddam in 1991 niet afgezet dan toen dat kon? Is dit niet opzettelijk de volk van Irak laten straffen? Ik denk van wel.

    Ik neem aan dat de VS een betere tiran is als bezetter volgens jou?
    Ik claim nergens dat de Amerikanen met goede bedoelingen zijn binnengevallen. Het verzet in Irak heeft hen in 2011 eruit geschopt. Nu de Safawi-bezetters nog.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    WTF is dit, vuile ataturk-aap


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    WTF is dit, vuile ataturk-aap

    Das niet zo netjes. In mijn optiek vertoon je geen enkel gedrag van ongelovig zijn en is dit gewoon smaad aan je adres.
    Heavy

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Het enige wat mij interesseert in deze kwestie. Is dat meer dan een miljoen inwoners van Irak. Zijn gemarteld, verkracht en vermoord door landen zoals Amerika en groot Brittannië. Een historisch grote misdaad waar de daders niet voor zijn gestraft en hun leven in luxe uitzitten in een pensioen. Een gruwelijke daad wat nooit zal worden vergeten, laat staan worden vergeven en dat allemaal begonnen met een leugen.

    Allah zal met ieder dader afrekenen en zij zullen in sha Allah de eeuwige hellevuur voelen zonder genade. Rechtvaardig is hun straf en genieten van de ultieme rechtvaardigheid is wat de slachtoffers zullen doen.

    Voor mij opgroeiend in de tijd van Afghanistan, Irak enzovoort. Heeft voor mij bewezen dat deze landen geen enkel vorm van respect verdienen noch begrip.
    Heavy

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Bijzonder als deze dude echt denkt het juiste gedaan te hebben.
    Het feit dat hij is veroordeeld zegt mij dat het zeker niet zo was.
    Er moet overweldigend veel bewijs zijn wil de VS eigen soldaten veroordelen voor zoiets.

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Een van de vier Blackwater-medewerkers die door Trump gratie kregen, zegt dat hij 'correct handelde' tijdens een dodelijke schietpartij in 2007 op het Nisour-plein in Bagdad.

    Een van de vier Blackwater-beveiligingscontractanten die vorige maand gratie kreeg van de Amerikaanse president Donald Trump, zei dat hij "correct handelde" tijdens een schietpartij in 2007 in Irak, waarbij 14 burgers werden gedood en 17 anderen gewond raakten.

    In een exclusief interview met persbureau The Associated Press, zijn eerste sinds zijn vrijlating uit de gevangenis, zei Evan Shawn Liberty "Ik voel me alsof ik correct heb gehandeld" tijdens de dodelijke schietpartij op Nisour Square in Bagdad.
    Liberty en drie andere voormalige Blackwater-werknemers - Nicholas Slatten, Paul Alvin Slough en Dustin Laurent Heard - werden na een langdurige, jarenlange juridische procedure in de VS veroordeeld voor hun rol in het bloedbad.

    "Ik heb spijt van elk onschuldig verlies van mensenlevens, maar ik heb gewoon vertrouwen in hoe ik heb gehandeld en ik kan daar in wezen vrede mee", vertelde Liberty AP.

    De zaak leidde tot hernieuwde kritiek op het gebruik van Amerikaanse aannemers in conflictgebieden en Trump's gratie van de vier mannen op 22 december heeft brede kritiek gekregen van mensenrechtenactivisten, advocaten en anderen in de VS en Irak.

    Amerikaanse aanklagers hebben lang volgehouden dat de Blackwater-medewerkers, die waren gecontracteerd door het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken in Irak, een niet-uitgelokte aanval op burgers hebben uitgevoerd met sluipschutters, machinegeweren en granaatwerpers.
    google vertaald.
    verder lezen.

    https://www.aljazeera.com/news/2021/...r-trump-pardon
    dat is het recht waar vele hun mond vol van hebben.
    maar ja in een democratie is alles mogelijk,een land bezetten en het afslachten van onschuldige burgers behoort tot een kerndoel.
    Amerika is zoals je ziet een land met democratische elementen, maar geen democratie.