1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Thumbs down `Turken willen betere relaties Israël `

    https://dutchturks.nl/erdogan-turkij...t-israel-maar/


    rode lijn. Dat zegt de Turkse president Erdogan in zijn wekelijkse persconferentie na het vrijdaggebed in de Aya Sofya moskee.
    Op een vraag van een journalist over mediaberichten die suggereren dat er toenadering is tussen Turkije en Israël, reageert president Erdogan niet ontkennend. Volgens de Turkse president zijn contacten tussen inlichtingendiensten van beider landen nooit verbroken en is het probleem met personen in de top van Israël. Als deze problemen er niet zouden zijn, zouden de relaties met Israël nu anders zijn.

    “De Israëlische politiek met betrekking tot de Palestijnen is onze rode lijn. Israël’s politiek met betrekking tot de Palestijnen is voor ons onacceptabel. Israël’s meedogenloze en op Palestijnse gebieden gerichte gedragingen [bezetting] is voor ons onacceptabel. Dit strookt niet met ons begrip van rechtvaardigheid en het internationale begrip van territoriale integriteit. Dit zijn de punten waarop we diametraal tegenover Israël staan, wij hadden natuurlijk gewenst [zonder deze verschillen] dat we onze relaties met Israël naar een beter punt kunnen tillen,” aldus Erdogan.
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    Turken met hun te grote ego gaan straks zeggen dat ze de dajjal zullen tegen houden
    Eigenlijk zeggen ze het al min of meer
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Eigenlijk zeggen ze allemaal. Als de Palestijnen er niet waren en als het volk er niet zo tegen was. Dan waren we allang beste vrienden met Israël. Vuile munafiqeen moge Allah hun in Jahannam plaatsen.
    Heavy

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Eigenlijk zeggen ze allemaal. Als de Palestijnen er niet waren en als het volk er niet zo tegen was. Dan waren we allang beste vrienden met Israël. Vuile munafiqeen moge Allah hun in Jahannam plaatsen.

    Zo te zien kom jij er nu ook achter wat voor een man die Erdogan is...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Zo te zien kom jij er nu ook achter wat voor een man die Erdogan is...
    Raj Snake zou je niet willen proberen steeds een gesprek met mij te beginnen. Ga iemand anders lastig vallen met je rare uitspraken en aannames.
    Heavy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Raj Snake zou je niet willen proberen steeds een gesprek met mij te beginnen. Ga iemand anders lastig vallen met je rare uitspraken en aannames.



    Ik betrek zelfs racistische woestijn ratten zoals jou graag bij de dialogen.

    Het is duidelijk dat waar ik je een paar weken geleden op wees, nu ook duidelijk is voor je.
    Het kost ff tijd. Want door jou racistische kijk op alles neem je niets van mij aan.
    En omdat jij iedereen en alles altijd discrimineert heb jij moeite de ware aard van Erdogan in te zien.
    Jij meent dat Erdogan een goede man is, omdat hij zegt een moslim te zien.
    Maar nu zie jij het ook in. Alhamdoelillah! Komt tijd komt raad.

    Er is nog veel werk te verrichten voor jou. Jij moet af van je racistische kijk op alles,
    en jij moet stoppen ieder en een alles te discrimineren. Vooral op basis van religie.

    Relax er is nog hoop voor je.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie


    Ik betrek zelfs racistische woestijn ratten zoals jou graag bij de dialogen.

    Het is duidelijk dat waar ik je een paar weken geleden op wees, nu ook duidelijk is voor je.
    Het kost ff tijd. Want door jou racistische kijk op alles neem je niets van mij aan.
    En omdat jij iedereen en alles altijd discrimineert heb jij moeite de ware aard van Erdogan in te zien.
    Jij meent dat Erdogan een goede man is, omdat hij zegt een moslim te zien.
    Maar nu zie jij het ook in. Alhamdoelillah! Komt tijd komt raad.

    Er is nog veel werk te verrichten voor jou. Jij moet af van je racistische kijk op alles,
    en jij moet stoppen ieder en een alles te discrimineren. Vooral op basis van religie.

    Relax er is nog hoop voor je.
    Je hebt waanideeën, helemaal gedesillusioneerd.
    Heavy

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je hebt waanideeën, helemaal gedesillusioneerd.
    Nee juist niet!

    Ik ken jou van dit forum. En ik weet hoe jij tegen bepaalde zaken aan kijkt.

    Nu probeer je te ontkennen waar ik je een paar weken geleden op wees mbt Turkije en Erdogan...

    Jammer normaal telt een gewaarschuwd mens voor twee. Zelfs een racist zoals jij.

    En ik ben niet belast met enige religie of geloof, dus ik ben zeker niet gedesillusioneerd,
    en heb dus ook zeker geen waanideeën. Want geen geloof.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Nee juist niet!

    Ik ken jou van dit forum. En ik weet hoe jij tegen bepaalde zaken aan kijkt.

    Nu probeer je te ontkennen waar ik je een paar weken geleden op wees mbt Turkije en Erdogan...

    Jammer normaal telt een gewaarschuwd mens voor twee. Zelfs een racist zoals jij.

    En ik ben niet belast met enige religie of geloof, dus ik ben zeker niet gedesillusioneerd,
    en heb dus ook zeker geen waanideeën. Want geen geloof.
    Klopt je bent een verheven Übermensch. Ga toch krassen pbc patiënt.
    Heavy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Klopt je bent een verheven Übermensch. Ga toch krassen pbc patiënt.

    Ik ben niet verheven, of een ubermensch. Typisch dat jij in termen van under en untermensch denkt.
    Maar dat was me al eerder duidelijk. Je racisme en discriminatie zit erg diep.
    Geeft niet hoor. Ik help je wel er vanaf te komen.


    Zoals ik al eerder zei, ik ben niet belast met enige religie.
    Dus ik wil en kan je gewoon helpen. Ik discrimineer daar niet in.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik ben niet verheven, of een ubermensch. Typisch dat jij in termen van under en untermensch denkt.
    Maar dat was me al eerder duidelijk. Je racisme en discriminatie zit erg diep.
    Geeft niet hoor. Ik help je wel er vanaf te komen.


    Zoals ik al eerder zei, ik ben niet belast met enige religie.
    Dus ik wil en kan je gewoon helpen. Ik discrimineer daar niet in.
    Het komt van Nietzsche dwaas, je beschuldigingen zijn net zo kortzichtig als je kennis van geschiedenis. Plus meteen aanname maken dat ik een Nazi filosofie aanhang. Je bent zoals ik zei een slang, vieze Raj hahaha.
    Heavy

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het komt van Nietzsche dwaas, je beschuldigingen zijn net zo kortzichtig als je kennis van geschiedenis. Plus meteen aanname maken dat ik een Nazi filosofie aanhang. Je bent zoals ik zei een slang, vieze Raj hahaha.
    Natuurlijk hang jij de Nazi leer aan.
    Jij bent ook een racist, en je discrimineert iedereen en alles.

    Nu kun je het ook al weer niet laten.

    Probeer jezelf toch eens in te houden.
    En niet altijd jou ware zelf te laten spreken.
    Want die is niet zo fraai om met de buitenwereld te delen.

    pfff er is nog veel werk voor jou aan de winkel.

  15. #15
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Je moet heel dom zijn om te roepen dat m6 op moet komen voor turks oeigoeren separatisten, zelfs de turk erdogie durf niet iets daar over te zeggen,

    Marokkaanaltijd, jij bent gewoon dom als je zoiets zegt