1. #526
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Is gedaan door vrouwelijke verloskundige. Gyneacoloog was man maar die zou alleen komen bij problemen.
    precies zoals ik al eerder zei..:

  2. #527
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    precies zoals ik al eerder zei..:
    Dat zei iedereen

  3. #528
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Dat zei iedereen
    oke ....... dat zei ieddereen ... en ik ook ... we zeiden het samen

  4. #529
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    oke ....... dat zei ieddereen ... en ik ook ... we zeiden het samen
    Oké 3ami

  5. #530
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Oké 3ami
    ok

  6. #531
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Thumbs up

    ik kan niet geloven wat ik lees. la hawla wala quwata ila billah.

    de ene wil t bloed niet zien en de ander houdt er gewoon barbaarse gedachten op na.

    ten eerste jouw vrouw is zwanger en de gynaecoloog ziet honderden vrouwen dus hij zal echt niet onder de indruk zijn van jouw vrouw.. believe me.
    ten tweede een kind heb je pas als je het vast hebt na 9 maanden en niet wanneer je zwanger bent. is hard maar dan heb je nog niks. zelfs al ben je ver in je zwangerschap. dus ga aub rustig doen en die vleugels die je hebt gekregen omdat je zaad "werkt" .. laat die maar weer gaan want je hebt nog niks.
    ten 3de een huis zonder kinderen is geen huis ? waar heb je deze wijsheid vandaan? dus wanneer Allah swt een koppel niet heeft gezegend met kinderen kan Hij hun niet zegenen met een warm thuis en alsnog eeb liefdevol thuis ? stagfirulah.
    ik weet niet waar jij deze gedachtengang vandaan hebt maar als ik zie hoe jij de zaken bekijkt.. vrees ik ervoor dat deze wereld jou nog héél vaak zal teleurstellen.

    en nog een oprecht advies: ga maar liever naar t ziekenhuis om te bevallen want geloof mij (en ik spreek uit ervaring) je wil niet thuis zijn op t moment dat t leven van je vrouw en of je kind in gevaar is. ik kan je verzekeren dat t geslacht van de gynaecoloog er op dat moment echt niet toe doet.


    sidenote: ik kies zelf ook voor een vrouwelijke gynaecologe.. maar daar houdt mijn eis ook op. als ik in een situatie beland ( en dat is gebeurd) waarbij een mannelijke arts moet komen dan is dat zo.

  7. #532
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    ik kan niet geloven wat ik lees. la hawla wala quwata ila billah.

    de ene wil t bloed niet zien en de ander houdt er gewoon barbaarse gedachten op na.

    ten eerste jouw vrouw is zwanger en de gynaecoloog ziet honderden vrouwen dus hij zal echt niet onder de indruk zijn van jouw vrouw.. believe me.
    ten tweede een kind heb je pas als je het vast hebt na 9 maanden en niet wanneer je zwanger bent. is hard maar dan heb je nog niks. zelfs al ben je ver in je zwangerschap. dus ga aub rustig doen en die vleugels die je hebt gekregen omdat je zaad "werkt" .. laat die maar weer gaan want je hebt nog niks.
    ten 3de een huis zonder kinderen is geen huis ? waar heb je deze wijsheid vandaan? dus wanneer Allah swt een koppel niet heeft gezegend met kinderen kan Hij hun niet zegenen met een warm thuis en alsnog eeb liefdevol thuis ? stagfirulah.
    ik weet niet waar jij deze gedachtengang vandaan hebt maar als ik zie hoe jij de zaken bekijkt.. vrees ik ervoor dat deze wereld jou nog héél vaak zal teleurstellen.

    en nog een oprecht advies: ga maar liever naar t ziekenhuis om te bevallen want geloof mij (en ik spreek uit ervaring) je wil niet thuis zijn op t moment dat t leven van je vrouw en of je kind in gevaar is. ik kan je verzekeren dat t geslacht van de gynaecoloog er op dat moment echt niet toe doet.


    sidenote: ik kies zelf ook voor een vrouwelijke gynaecologe.. maar daar houdt mijn eis ook op. als ik in een situatie beland ( en dat is gebeurd) waarbij een mannelijke arts moet komen dan is dat zo.
    Ik zou het honderd miljoen keer herhalen, WOLLAHI een huis zonder kinderen is geen huis maar een nachtmerrie. Ik zou er persoonlijk echt kapot aan gaan

  8. #533
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Ik zou het honderd miljoen keer herhalen, WOLLAHI een huis zonder kinderen is geen huis maar een nachtmerrie. Ik zou er persoonlijk echt kapot aan gaan
    juist !!!!!l BB...... maar dit soort dingen willen vrowien niet horen ..... mijn ervaring is dar vrowien liever zoete woorden horen dat ver van de REALITEIT af staat .. dan dat je realistisch bent ... en die realiteit hun BUBBEL/FANTAISE kapot maakt ..

    Daarom zijn vrowien ook makkelijk in te palmen ..... ze rennen weg voor realiteit maar ontvangen ZOETE inhoudloze theorieën met open artsen .. ondanks dat dat hun op langere termijn orobelemem op zal leveren

  9. #534
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    BB ik heb nog steeds geen uitnodig van je gekregen ... beetje jammer ouwe

  10. #535
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ja waar is onze beschuit met muisjes
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #536
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    BB ik heb nog steeds geen uitnodig van je gekregen ... beetje jammer ouwe
    Bij mijn huis laat ik niemand binnen broeder. Alleen familie. Mijn vrienden etc hebben binnenkant van huis nooit gezien. Dat is voor mij een persoonlijke regel waar ik me aan houd.

    Mijn vrouw opent deur van huis ook niet wnr iemand bel drukt. Altijd open ik de deur. Dat is ook een persoonlijke keuze waar ik me strikt aan houd